:icon_hi:
kuna MiTo teemat ei leidnud, siis köhatan siia
olles täna MiTo'ga veidi lähemalt tutvust teinud... ootan Giulietta't juba väga väga väga suure huviga
kuigi ma ei ole algusest saati eriti MiTo pooldaja olnud, siis ... TEGELIKULT on tegemist ikkagi hämmastava autoga :icon_angel: norida kutsikailme üle ju võib aga sisse istudes saab siiski selle õige tunde kätte.
AGA natuke emotsioone veel->
mis on muidugi eriti hämmastav on see DNA süsteem (kuna see igakordselt reseti teeb, siis tanklast minema sõites oli tunne nagu oleks käsipidur peale jäänud
- maanteel möödasõidukatse oli üldiselt huvitav... aga isegi mitte võimatu). kes kurat küll ostab omale erksa auto ja siis sõidab sellega vaikimisi nagu vanaema. D reziim on võrratu- pedaalitunnetus on hämmastav, iga liigutus toob kaasa reaktsiooni; samas kui N nudib ära pedaalitunnetuse (maanteel on peaaegu hea- kuna pedaal võtab alles poole pealt ning turbo kolib selleks hetkeks vist lausa pakki ja pagassi ära siis on hea kiirust hoida.) A reziimi katsetamiseks sai enne kiirendamise lõppu kannatus otsa (ja läks D peale tagasi)
Auto on nagu teele liimitud- tõsimeeli tekkis küsimus, et kas enne hakkaks auto hüppama või läheks ümber (tunde järgi pakuks, et läheks 100-ga 90kraadises kurvis mitte ümber ega otse vaid ... mööda teed edasi)
käiguvahetus käib intuitiivselt (hoolimata 6k kastist ei tekkinud kordagi probleemi sellega, et ei teaks, mis käik on sees või mida lülitada)- häbi tunnistada, et tegin ka pisikese katsetuse tõsise kiirendusega (1-4 käik ) ning puhtalt hääle ja tunnetuse kaudu oli käiguvahetus palju "õigem" kui spidot vaadates
istmetele annaks 9 punkti 10-st (käetugi võiks ikkagi keskel olla ja ka seljatagune võiks veidikene pehmem olla)
nunnumeeter tiksus samuti hoolega (pole veel näinud nii palju pilke uuele autole järele saadetavat)
kokkuvõtteks-> soovitaks kõigil, kellel vähegi võimalik selle autoga lähemalt tutvust teha :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....