Automaatkast
Posted: 01 Nov 2009, 02:28
Tegu ei ole küll alfaga, aga meie seas on palju erinevaid ametimehi esindatud, siis äkki keegi oskab aidata.
Tegu voyageri aut kastiga (igavene õnnetus, tean) . Nimelt jooksis "otsmine" planetaar laiali. see vahetati ära, tehti kasti läbipesu ja pandi alla. Nüüd, olles sõitnud u 1700km kast ei toimeta enam hästi. 3. ja 4. käik lähevad sisse viivitusega, ehk mootor jõuab juba pöördeid tõstma hakata, viivitus nii max1sek. Ja siis läheb käik sisse tumeda mütsuga ja hüppab, ehk efekt sama, kui manuaaliga vahetad käigu, hoiad sidurit all ja lased pöörded üles ja siis järsku sidur lahti. Mägedes sõites u kiirusel 70kmh avaldus asi eriti hullu vibratsiooniga, ehk ta ei osanud käiku valida, või ei püsinud käik sees ja kogu aeg vahetas. Olen proovinud linnas saõita ka D asemel 3-ga, aga midagi ei muutu. L pole proovinud, aga seal 2 käiku ja need veel ok. Muid hääli aga kastist ei kosta.
Teine küsimus veel- kui puhas/must saab olla kastiõli peale nii lühikest sõitu. Ütleks, et eriti punane ta pole, pigem mustjaspruun. Minu arvamus on, et kasti remontija jättis läbipesu korralikult tegemata ja mõni metallitükike on kuskil solenoididel-klappidel ees. Ja muidugi hetkel ei tunnista ta ka oma viga.
Probleemil oleks lihtne lahendus, kui ma oleks kodumaal. Olen aga u 1500km eemal, Ja siinmaal nagu teenindusse viia ei tahaks.
Ootan targemate kommentaare, mida teha ja mida võib kast teha.
Tegu voyageri aut kastiga (igavene õnnetus, tean) . Nimelt jooksis "otsmine" planetaar laiali. see vahetati ära, tehti kasti läbipesu ja pandi alla. Nüüd, olles sõitnud u 1700km kast ei toimeta enam hästi. 3. ja 4. käik lähevad sisse viivitusega, ehk mootor jõuab juba pöördeid tõstma hakata, viivitus nii max1sek. Ja siis läheb käik sisse tumeda mütsuga ja hüppab, ehk efekt sama, kui manuaaliga vahetad käigu, hoiad sidurit all ja lased pöörded üles ja siis järsku sidur lahti. Mägedes sõites u kiirusel 70kmh avaldus asi eriti hullu vibratsiooniga, ehk ta ei osanud käiku valida, või ei püsinud käik sees ja kogu aeg vahetas. Olen proovinud linnas saõita ka D asemel 3-ga, aga midagi ei muutu. L pole proovinud, aga seal 2 käiku ja need veel ok. Muid hääli aga kastist ei kosta.
Teine küsimus veel- kui puhas/must saab olla kastiõli peale nii lühikest sõitu. Ütleks, et eriti punane ta pole, pigem mustjaspruun. Minu arvamus on, et kasti remontija jättis läbipesu korralikult tegemata ja mõni metallitükike on kuskil solenoididel-klappidel ees. Ja muidugi hetkel ei tunnista ta ka oma viga.
Probleemil oleks lihtne lahendus, kui ma oleks kodumaal. Olen aga u 1500km eemal, Ja siinmaal nagu teenindusse viia ei tahaks.
Ootan targemate kommentaare, mida teha ja mida võib kast teha.