Page 1 of 3

diagnostika 164-le

Posted: 16 Jul 2006, 17:31
by VML
et siis on keegi teind nii öelda led(tuluke) testriga testi oma 164-le...mul on nq tekst olemas selle jama kohta..aga see nati puudulik...vähemalt minu mõistusele.....kirjas on et pluss juhe plussi yhendada..ja miinus juhe yhendada: control unit terminal 8....nq aru saan siis jutt ajust...aga kas ajust tuleb juhe välja...või pean miskit lahti kakkuma kuskilt...et ajuni jõuda...?

diagnostika 164-le

Posted: 17 Jul 2006, 12:26
by VML
nu..tõesti keegi ei oska teostada seda ve???

diagnostika 164-le

Posted: 17 Jul 2006, 13:06
by VML
:evil: olgu ..kui ei oska siis ei oska... :evil: aga siis millest kaob tühikäik ära...?-nigu veidi aega on kohapeal käinud kaob tühikäik ära...seega nigu soemaks läheb? oskab keegi aidata? lamda? katt? miski muu andur?

diagnostika 164-le

Posted: 17 Jul 2006, 16:15
by mags
niipalju võin öelda, et katt seda kindlasti ei tee.

ja mismõttes "tühikäik kaob ära"? sureb välja või?

diagnostika 164-le

Posted: 17 Jul 2006, 16:49
by VML
kõigepealt võtab kõikuma ja siis sureb välja...-pööretelt käib...

ja nu mis asi on knock sensor-milleks tarvis teda? leidsin yles selle otsa kust saab tulukese vilkuma panna...aga seda lugeda nq nati raske...-suht pikkade vahedega vilgub..

diagnostika 164-le

Posted: 17 Jul 2006, 22:45
by deuce
kuule selline teema oli mul ka korraks kui uurisin miks mul pöörded käivitamise ajal kõrgeks lähevad ja natsaks sinna jäävad.

Seal kus asub külmkäivituse mootor on mingi voolik see oli mul kyljest ara tulnud voolik kinnitus mul külmkäivitusmootori juures oleva otsiku külge sinna näppu ette pannes tõmbas nagu vaakumisse aga kui voolikut tagasi panema hakkasin tõmbas pöörded alla ja hakkasid kõikuma selline tunne oli küll et iga hetk tahab välja surra äkki on külmkäivituse mootor saba andnud võibolla sellest on tingitud pöörete kõikumine vot selline lugu jäi vist veits segaseks aga homme käin trk värvidest läbi ehk siis oskan ka neid atribuute õigete nimedega nimetada ja tean täpselt mis vigur seal autos sees on seniks edu nuputamisel :wink:

diagnostika 164-le

Posted: 17 Jul 2006, 23:52
by martmann164
see külmkäivitus on ka mulle palju peavalu valmistanud, peale seda, kui otsad püsivalt stihliga kinni jootsime, kadus unnik probleeme, ja mootorit saab seest puhastada ka aegajalt. vot nii 8)

diagnostika 164-le

Posted: 18 Jul 2006, 00:03
by deuce
mulle räägiti sama juttu seal mingi pimeda ette tegemisest aga eks homme saa täpsemalt teada

:lol:

diagnostika 164-le

Posted: 18 Jul 2006, 11:24
by VML
nu knock sensor on detonatsiooni andur -ja kui see rikkis on siis see võib sind nii läbi nu..ida et vähe pole kuna see annab ajule käske detonatsioon lõpetada, ja kui andur rikkis on siis võib aju mootori ültse seisma jätta, kuna see pidi saama süüdet muuta või selle ära võtta ültse... ja deuce rääkis siis eestikeeli tühikäigu regulaatorist(klapist) mis regullib õhku tühikäigul-läbi selle ainult õhku tühikäigul saabki,nagu olen aru saanud. ja küsimus lamda(hapnikuandur) kohta, et miks skeemil mul neid kaks näitab? et kas siis tavalisel v6 mootoril on neid 2 ? vea koodoide lugemise sain ka lõpuks käppa...-kui kellegil tarvis... ja vea kood on hapniku anduri oma, aga ma ei tea seda ise kontrollimis süsteemi usaldada et eks üritan üle kontrollida... vot nii... ts võiks nüüd miskit tarka välja käia :D

diagnostika 164-le

Posted: 18 Jul 2006, 16:47
by VML
kas lamda võib seda põhjustada? nq yldse....et mootor soojenedes seisma jääks?

diagnostika 164-le

Posted: 19 Jul 2006, 00:29
by deuce
selline värk vahepeal lõin omal kati seest välja ja unusatasin lamda anduri korralikult põhja külge kinnitada nin see lohises umbes 300 meetrit asfaldil umbes 20 h pärast keerasin alla tagasi ja funksib siiani :wink:

diagnostika 164-le

Posted: 19 Jul 2006, 00:35
by deuce
krt :twisted: sa vist mõtlesid kui lamda täitsa tuksis on jah

diagnostika 164-le

Posted: 19 Jul 2006, 01:24
by VML
nu põhimõtteliselt kyll... aga ma ei teagi enam mõistus otsas... täis remondi manuali tarvis..siis saaks ehk targemaks..aga seni saab nati raha raisata ja uus lamda panna...kui paremaks eip läe siis vist tuleb detonatsiooni andurite ja muu säärase kallale minna... :evil:

diagnostika 164-le

Posted: 23 Jul 2006, 00:08
by ts
ts@puhkusel ja reeglina seetõttu netist eemal 8)



täielik remondimanuaal on muuseas üsnagi olemas ning suht saksakeelne :) ja vajadusel ka laenutatav- tõsi küll saksa täpsusega on unustatud oluliseimad asjad välja...



ja mis puutub natuke töötab, siis sureb tühikäiku, siis ka ilma testrita pakuks esimese asjana küünlajuhtmeid- sealt ka knock sensorite jama. Nimelt ebapiisava põlemise puhul jätkub detonatsiooni kauemaks, mille tulemiks on vigane signaal...



mis puutub tühikäigumootorisse, siis see tõenäoliselt kinni (puhastamine siis toimib samasuguselt nagu ülejäänud mehhaaniliste asjade puhul...) kontrolliks piisab ka sellest, kui 12V otse peale lasta- ühtpidi peab klapi avama, teistpidi sulgema... kui tester olemas on, siis klemmide vahelt takistus ära mõõta.



kui takistus on kuid mootor ei liigu, siis on prügi vahel ja see vaja välja leotada, kui mootor toimib, siis lisaõhku vaja kontrollida... ning vaadata, kas pistikusse vool jõuab...



lamda vahetus ei ole otstarbekas- parem on otsad lanti võtta, reset teha ja tuld (mootor toimib ka ilma lamdata ideaalselt- katt muidugi mitte) mootori seiskamise võimu lamda anduril aga ei ole mitte natukestki- juhul, kui ECU jaoks on näidud üle mõistuse lülitatakse andur lihtsalt välja ning edasine töö käib ülejäänud andutite alusel



ehk siis pika jutu kokkuvõte-> mootor käima, pimedas kapott üles ja sädemekesi juhtmetel otsima 8)

diagnostika 164-le

Posted: 23 Jul 2006, 13:38
by VML
...küünlajuhtmeid kui selliseid ju pole :( igal pütil oma pool peal ... kuigi jah suund õige-ehk laseb õli küünla õõnsusesse...see laseb ka ju üle lüüa...seega eks kakun lahti :roll: tänud ikkagi :wink: