ts@puhkusel ja reeglina seetõttu netist eemal
täielik remondimanuaal on muuseas üsnagi olemas ning suht saksakeelne

ja vajadusel ka laenutatav- tõsi küll saksa täpsusega on unustatud oluliseimad asjad välja...
ja mis puutub natuke töötab, siis sureb tühikäiku, siis ka ilma testrita pakuks esimese asjana küünlajuhtmeid- sealt ka knock sensorite jama. Nimelt ebapiisava põlemise puhul jätkub detonatsiooni kauemaks, mille tulemiks on vigane signaal...
mis puutub tühikäigumootorisse, siis see tõenäoliselt kinni (puhastamine siis toimib samasuguselt nagu ülejäänud mehhaaniliste asjade puhul...) kontrolliks piisab ka sellest, kui 12V otse peale lasta- ühtpidi peab klapi avama, teistpidi sulgema... kui tester olemas on, siis klemmide vahelt takistus ära mõõta.
kui takistus on kuid mootor ei liigu, siis on prügi vahel ja see vaja välja leotada, kui mootor toimib, siis lisaõhku vaja kontrollida... ning vaadata, kas pistikusse vool jõuab...
lamda vahetus ei ole otstarbekas- parem on otsad lanti võtta, reset teha ja tuld (mootor toimib ka ilma lamdata ideaalselt- katt muidugi mitte) mootori seiskamise võimu lamda anduril aga ei ole mitte natukestki- juhul, kui ECU jaoks on näidud üle mõistuse lülitatakse andur lihtsalt välja ning edasine töö käib ülejäänud andutite alusel
ehk siis pika jutu kokkuvõte-> mootor käima, pimedas kapott üles ja sädemekesi juhtmetel otsima
