Page 1 of 1

Alfa Romeo 155 kelladeplokk

Posted: 20 Nov 2009, 16:40
by SirKala
probleem järgmine,kelladeplokis ei tööta õlirõhu,õlitemperatuuri näidik,spidomeeter valetab 10km/h(kiiremaks) ja bensiini näidik näitab kah mul koguaeg ,et mingi tilk on ainult paagis ja tuluke põleb,ehk on kellegil umbes samu oireid või ehk teab keegi kuidas sellest lahti saada(ilma uut ploki ostmata kuna neid pole leida kuskilt ja kui leiab siis maksab arvatavsti hingehinda)

Alfa Romeo 155 kelladeplokk

Posted: 20 Nov 2009, 19:40
by alfaromeo155
bensiini näidik näitab kah mul koguaeg ,et mingi tilk on ainult paagis ja tuluke põleb.

selle bensiini näidikuga mul umbes sarnane probleem, alles umbes poole paagi kütuse pealt kustub mul see tuluke ära ja umbes kui 6-7 l paagis on siis seier nullis :icon_roll: Siiamaani pole ennast see väga häirinud ja pole viitsid viga otsida.
Kui sellega tegeled, võiksid märku anda kus viga oli :icon_hi:

Alfa Romeo 155 kelladeplokk

Posted: 20 Nov 2009, 21:47
by ts
:icon_hi:

võta plokk välja, kontrolli ja puhasta pistikud ja pesad ära

kui mingit suuremat muutust ei ole, sisi kontrolli mass üle ning seejärel liigu juba saatjate poole (las ma arvan, õlitaseme andur kah ei tööta)

tahho ja õlirõhunäidiku kukkumine olid igatahes sellega parandatavad :icon_thumbup:

aga paar küsimust veel- mis rehvimõõt on :wink: palju kütust paagis on :wink:

õlitemp ja õlirõhu saatjad on tüüpiliselt 10 aastaga surevad andurid seega...

Alfa Romeo 155 kelladeplokk

Posted: 20 Nov 2009, 23:44
by SirKala
Peab vist jah homme mässama hakkama selle plokiga ,lootsin ,et tegemist mingi lihtsasti parandatava tüüpveaga.Õlirõhu või tempi, ei mäletagi kumb aga igaljuhul ühe andur maksis mingi 300 ja no ausalt öeldes sellise raha eest ei ole mul seda k*rdi rõhku või tempi vaja teadagi nii, et kui anduri viga milles ma millegi pärast suht kindel siis jääbki see seier nulli "masu" :lol: lõpuni.Aga seda bensiini näitu tahaks küll tööle saada ,ma ju humanitaar kallakuga ikkagist :lol:

Alfa Romeo 155 kelladeplokk

Posted: 20 Nov 2009, 23:55
by ts
:icon_hi:

rõhuandur on see mis maksab 500 midagi eek-i :wink:

aga mis puutub selle vajalikkusse, siis see ei ole oluline, kui Sul õlitaseme andur töötab 8) kui mite, siis oleks hea, kui see siiski olemas on (kuigi Nord kannatab vähese õliga sõita paremini, kui 16V on siiski kindlam kui mingi indikaator olemas on- üldiselt kui õlirõhutuluke põlema hakkab, siis on juba veidi pahasti)

Alfa Romeo 155 kelladeplokk

Posted: 21 Nov 2009, 01:22
by kypsa
Kus asub õlitaseme andur :?:
:offtopic: Kuidas teada saada veakoode :?: Minu autodata Nordile koode ei anna.
:reading:
On hakanud mu suksu kütet rüüpama.

Alfa Romeo 155 kelladeplokk

Posted: 21 Nov 2009, 01:45
by ts
:icon_hi:

veakoodide tabeli saab remondimanuaalist 8)

mis on mul paberkujul olemas- laisa inimesena ei viitsi seda ümber trükkida- ehk siis kui koodid kätte saad, siis kirjuta... ütlen mis on mis :wink: või teine variant on, et püüad veebist selle leida (mingi link on siinsama diy nurgakeseski olemas)

õlitaseme andur asub karteris... ja mootori tagaküljel :mrgreen: (ehk siis näoga vastu salongi)

Alfa Romeo 155 kelladeplokk

Posted: 21 Nov 2009, 03:24
by Jarmo
4-4-4-4 - no errors
1-2-1-1 - battery voltage
1-2-1-4 - engine temperatue sensor
1-2-1-6 - throttle valve sensor
1-2-2-1 - air flow meter
1-2-2-2 - idle actuator (opening)
1-2-2-3 - regulation of lambda probe
1-2-2-4 - heated lambda probe
1-2-2-5 - air temperature sensor
1-2-2-6 - electroinjectors (group 1)
1-2-3-1 - power ciruit (inside control unit)
1-2-3-2 - electroinjectors (group 2)
1-2-3-3 - idle actuator (closure)
1-2-3-5 - compressor inlets
1-2-3-6 - compressor command
1-2-4-3 - fuel pump relay
1-2-4-4 - vapour recovery solenoid valve
1-2-4-5 - timing variator relay (1.8 and 2.0 TS only)
1-2-5-1 - control unit EPROM
1-2-5-4 - throttle valve sensor (signal)

:icon_hi:

:icon_sleep:

Alfa Romeo 155 kelladeplokk

Posted: 21 Nov 2009, 11:39
by ts
:thanksspin:

tore, kui on inimesi, kes otsida ja kopida viitsivad :roll:

protseduur ise on lihtne- süüde sisse ning kui arc on toimetamise lõpetanud (ehk siis kõik tuled on kustus- umbes 3 sek) siis umbes 5 sek jooksul gaasipedaal 5 korda põhja vajutada (juhul, kui midagi ei juhtu, siis uuesti proovida)

IMHO peaks olema 155-l ilusti Check engine tuluke ühendatud... kui siiski ei ole, siis pead jõudma ECU pistiku 8-nda klemmini ning lugema armatuuripirniga koode sealt