Page 1 of 1

Kolks 166 esisillas

Posted: 20 Nov 2009, 19:22
by kiviarne
Probleem siis selles ,et aukudest läbi sõites esisillas midagi koliseb. Esialgu öeldi mulle et kondid on läbi. Sai ära vahetatud ,aga mitte midagi ei muutunud. Siis öeldi teeninduses ,et ülemised sarniirid on läbi. Lasin need ka ära vahetada ,ikka sama jama. Juhitavus küll muutus paremaks. Täna käisin ülevaatuspunktis asja uurimas. Loksutasid ja vahtisid ligi pool tundi auto all ,aga targemaks ikkagi ei saanud. Öeldi et parempoolsel alumisel õõtsal on kumm võibolla pisut väsinud.
Ausalt öeldes ei tahaks neid õõtsasid päris ehku peale vahetada ,pole just kõige odavamad.
Äkki oskab keegi nõu anda mida võiks esisillas kontrollida. Muidu ma kardan ,et oma lolli ajuga jäängi neid esisilla detaile välja vahetama.

Kolks 166 esisillas

Posted: 20 Nov 2009, 19:55
by Giuseppe
Stabika kerepuksid kolksuvad rõvedasti kui need lõtkuma hakkavad ja samuti võivad ka amortisaator/amordi ülemine padi kolksuda.

Kolks 166 esisillas

Posted: 21 Nov 2009, 15:25
by mrt
Oli ka üks müstiline kolks kuskil esisillas, autoks küll 156, sai kõik ära vahetatud aga ei juhtunud midagi, ikka koksus midagi. Lasin siis mootoripadajd ära vahetada ja kolks oli kadunud, kusjuures polnud nendel vanadel patjadel silma järgi häda midagi.

Kolks 166 esisillas

Posted: 21 Nov 2009, 17:10
by kiviarne
Eks ma siis alustan vahetamist mootori patjadest. Neid plaanisin isegi vahetada ,aga selle peale ei osanud küll tulla ,et padjad võivad kolinat tekitada. Kui sõidu ajal gaasi anda või järgi lasta on tunda ,et mootor liigub. Pealmine padi oli küll päris läbi. Selle vahetasin paar päeva tagasi ära ,aga erilist tulemust ei andnud. Nüüd asukski alumiste kallale. Halba see vaevalt teeb.
Seoses nende mootori patjadega tekkis ka üks küsimus. Kas võib olla et kulunud padi tekitab vibratsiooni käigukangis?
Nimelt neljanda (ja mitte ühegi teise käiguga) käiguga kiirendamisel 60-75 km/h hakkab käigukang vibreerima. Mitte küll alati ,aga enamasti. Jõud ära ei kao ja mingit erilist heli ka ei kostu. Teistel kiirustel ja teiste käikudega sellist asja ei ole. Mitte üheski teeninduses ei osata ka midagi tarka öelda. Võibolla see muidugi ei olegi mingi eriline probleem. Aga kui on siis tahaks asja ikka korda saada.

Kolks 166 esisillas

Posted: 21 Nov 2009, 18:02
by mrt
166-l on käigusüsteem trossidega, nii et värin tuleb läbi kere(tross ju värinat edasi ei tohiks kanda). Kummalist värinat tekitab 166-l pooltele sisemised otsad(kas nüüd just kiirendamise peal aga selline kummaline värin nagu oleks rehvid balansist väljas). Sellele tuleb lõtk sisse isegi siis kui kaitsekumm on peal ja määre on sees.