#1008
Postitas bnd
Teeks eraldi teema "liiklusalane pläma?"
Krt, täna ajas hommikul hinge nii täis see maanteeameti tarkurite väljakäidud muudatusettepanek, et keelata tuisus möödumine seisvast autost ja kolonnist- ka liikuvast. JA nüüd iga kuradi raadiojaam muliseb sel teemal ja kiidab takka. Mul tekib viimasel ajal juba tunne, et riigiametisse pääsemiseks tehakse IQ test ja kui oled alla miski väärtuse, siis kõlbad.
Kes määrab selle ära, millal on kolonn ja millal lihtsalt uimerdaja. Mis hetkest hakkab tuisk? Kerge lume tõmbavad kõik autod ilma tuuleta ka üles, st lumepilv on taga. Raske lumega võib puhuda ka 10ms tuul, aga tuisku ei teki, samas -15kraadiga sadanud lumi tuiskab juba 1ms. OK- paneme kirja, et tuisk on siis, kui ilmajaam seda ütleb. Paneme kirja ka selle, et kolonn algab 8-st autost. Aga kuidas ma nn kolonni viimase auto tekitatud lumepilvest näen lugeda, kas ma olen nüüd 7. või 9. auto, ehk kas ma tohin mööduda või mitte. Mis juhtub, kui näitatakse suunda, et mine mööda? Kuna idee oli ka seisvast autost möödasõidu keelamine tuisuga, kas siis lumesajus tee ääres põit kergendavate või suitsetajate seljataha jääme nüüd kõik ootama?
Sama ka selle vestiga. Ärge saage valesti aru, ma olen täiesti selle vesti poolt. Küllalt on juhuseid, kui tee ääres seisvate masinate ümber käivad miskid musta riietatud tondid ja neid märkad juba siis, kui oled mööda sõitnud. Eriti hull on lugu siis, kui vastu tuleb ka masin ja ei saa kaugtulesid kasutada. Aga see nõue, et ainult juhil peab olema vest- seega kui jälle tee ääres teevad remonti 3 meest rekale, siis üks on nähtav ja teised võivad kasutada tavalist helkurit, mis end painutades ei paista riietelt välja. See nõue peaks olema kuidagi kordades paremini lahti kirjutatud.
Vahel tundub, et oleks vaja üht kõikvõimsat restart nuppu. Eriti kui vaadata kõike seda jama, mis käib ümber uue LE.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar