Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#1
Tervitus, uus auto ja tuleb ka uues klubis siis end tutvustada.
Sry kui mõni asi selle foorumiga kokku ei lange kopeerin teema streetrace.org,ist
Tegu siis 99.a Alfa Romeo 156, mootor 2.0 ja Twin Spark kw on 114.
Ls hetkel siis 118000, ei tea kui õige see on aga sisu on nagu uus, seega ehk võib isegi mingil määral uskuda.
Vigadest siis niipalju, et armatuuris põleb abs, arvasin algul, et mõni andur läbi aga alla ronides avastasin, et mõlemalt poolt eest on juhtmed pooleks, ühel oli juhe otse jätku pistikust ära tulnud seega täna korda ei saanud, kuna vaja uus pistik vahele vaadata. Auto ei läinud ka seest soojaks, termostaat oli kinni, aga kuna ilmad on külmad siis kulutasin 890.- uuele termostaadile ja juba sai teamforce abiga ka ära vahetatud, nüüd salong kenasti soe. Termostaadi hind selline kuna termostaati ennast eraldi vahetada ei saa, tuleb vahetada koos korpusega kuhu külge käib veel eraldi ka temp andur, lisan alla poole termostaadist ka pildi siis näha milline vigur see on. Ka käsipiduri trossid olid kinni, need sai ka pika jauramise peale enam vähem käima, kuid mõistlik oleks need ka lähiajal välja vahetada. Vahest tagumine vasak tuli vajab ka elustamist väikse kõksuga. Arvan, et mass kehva, eks saab ka see viga lähipäevil likvideeritud.
turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 6x turvapadi, signalisatsioon (mahuanduriga), immobilisaator, ABS pidurdusjõukontroll, lisapidurituli, turvavööde eelpingutid esiistmetel
mugavusvarustus
kliimaautomaatik, elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega), toonitud klaasid, 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega), kohtvalgustid
sisustus
must nahkpolster, sportistmed, tagaistme seljatugi allaklapitav, reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus), nahkkattega käsipidurikang, käetugi ees, käetugi taga, iluliistud salongis (puitdekoor), jalamatid (tekstiilist)
audio, video, kommunikatsioon
stereo (CD, MP3), kõlarid
rehvid ja veljed
talverehvid (lamellrehvid), valuveljed (15", Alfa Romeo)
tuled
udutuled (esimesed, tagumine), tulede korrektor, valgustuspakett
muu varustus
suusakott, välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Pilt ka uuest termostaadist nagu ees pool mainitud.
Image

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#5
Suured tänud, eks olegi nii, et kui autot korras hoida ning õigeaegselt hooldada ja mõislikult sõita siis ei lagune ta kah nii väga! :) Täna sai siis pool tuhat kilomeetrit kulgetud ning esmamulje autost endiselt suurepärane! Ootan juba kevadet, et õiget sõidurõõmu korralikul pinnasel nautida :P

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#10
Sinistra666 wrote:Minult oleks termostaadi saanud 650.- eeki eest aga see selleks :icon_wave:
Njh siin see väikelinna värk kõigele keritakse omajagu otsa. Aga suuremasse linna sõitmine oleks ikka sama välja teinud ja kella 14 ajal läksin küsima ja öeldi et tule 18 ajal saad kätte.

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#11
Selline küsimus veel, et kui auto ööläbi seisnud ja hommikuti käivitades sõitma hakkan siis panen käigu sisse lasen siduri lahti hakkab kohe ilusti ilma gaasi andmata vedama, kui gaasi annan siis tõmbab pöörded maha ja hakkab nagu hakkima seal 1300-2000 pöörde vahel. Tõmbab kohe hoo maha ja jõnksutab kui 2000pööret vaikselt ära kogub siis hakkab kenasi liikuma kohe vahetan käigu ära pöörded langevad ja jälle sama asi kui gaasi annan kui pöörded 2000 hakkavad saama hakkab jälle korralikult liikuma, samas mingi 500m - 1km teeb sedasi siis läheb soojemaks ja sõidab ilusti. Hommikuti soojendan mingi 5-10 minutit vb, aga ikka teeb nii...Peab kauem soojendama? või millest selline asi olla võib, käigukasti õli pean ka ära vahetama hommikuti ikka kang suht raske tunda kuidas õli paks on, natuke liikudes läheb õli soojemaks ja kang hakkab kergemini käima kohe.

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#12
Täna hommikul panin auto natuke varem käima, ehk siis 10-15 minutit enne sõitu ja siis oli auto salong kenasti soe ja ei tõrkunud ka sõidu ajal, ehk siis eelmise probleemi lahendus oli ikkagi liiga külm mootor. Kuna sõidan päevas vb max 2-3km ei saagi mootor korralikult soojaks: hommikul käima, sõidan tööle ja 2 ajal juba koju tagasi, mõni päev polegi rohkem sõitu, aga mõni päev see eest vuran mitusada km päevas.