AR 33 tahhomeetri vale näit

#2
eermm...ma ei saa algsituatsioonist päris täpselt aru.

oled sa näiteks kogu kellaploki kunagi maha võtnud, valesse asendisse keeranud ja siis mootori käima pannud? Mina tegin seda ja tahhokas hakkas suvalisi teibaid näitama...ei saand aru, mis juhtus. Siis ma tegin mingi doonorkellaplokiga katse ja keerutasin seda nii normaalasend/kallutame taha/kallutame ette variandis...kui elektroonikas midagi tuksis pole, siis on ilmsesti tegemist mingi mehaanilise veaga, st et osuti hõõrub vastu tausta vms. See on lahendatav kellade õigesse paika tagasi panemisega. Minul töötas. Okei, need nelikend kruvi, aga test oli seda väärt. Oh, ja, mul oli tuksimineku/testimise ajal armatuur maas nigunii ja kellaplokk vedeles antud hetkel lihtsalt roolisamba peal lahtiselt.
Kui sa ei ole armatuuri näppinud ja tegemist on miskise läbipõlemisega, siis on mul sulle hea uudis: see tagumine joodistesüsteem on praktiliselt taastamatu: olen alfa kelli proovinud spetsialistidel lasta teha ja praeguse 'pereveoautopassati' omi ka: tulemus see, et kellad näitavad küll teist asendit, 5000 rpm näiteks, aga midagi ei tööta. vt. ka TS-i teema 164 mingi keskkonsooli joodiste taastamisest. Põmst sama. Kui just mingi pistiks müstiliselt ära ei surnud, mis näib ebatõenäoline.

Kui on vaja uut funkavat kellaplokki, saada pm. Mul on üks üle.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 33 tahhomeetri vale näit

#3
::itpnt::

joodise taastamine ei ole võimatu (lihtsalt kehvad spetsialistid olid ilmselt :mrgreen: )

aga põhimõtteliselt - kui kõik ülejäänud asjad armatuuris on korras, siis kahtlustaks kaabeldust või pistikuid:
1. sinisel 164-l oli selline lõbus lugu, et vahepeal niiskete ilmadega kukkus tahho poole peale- armatuuri tulev kaabli isolatsioon oli nihu ning kui niiskuse sisse tiris, siis hakkas sealt mini absurdne signaal läbi tulema
2. 155-l kukkus esialgu vahelduva eduga tahho näit kuhugi 1000 kanti ning vahepeal üldse nulli... peale pistiku puhastamist ning juhtmete lahtiharutamist pole sellist jama enam ette tulnud.
3. corollal oli klassikaline viga- kuna mingil hetkel oli kellaplokk pingesse sattunud, siis veetemp näidiku tagune oli kummis ja tuli kah liig vaevaliselt järgi-> peale pisikest pealesurumist oli korras :wink:

P.S. lihtsaim on aga uus kellaplokk paigaldada :roll: ning siis hakata viga otsima :book: enda harimiseks puhtalt
Tegelikult ma olen normaalne....