Page 1 of 2
AR 166
Posted: 14 Feb 2010, 18:38
by wilks001
Selline lugu et minu vana käru sõideti puruks ja nyt on silma jäänud selline: Alfa Romeo 166 T-SPARK 2.0 114 kW . Ei oma erilist kogemust AR suhtes. Et kas keegi tahaks mulle temast midagi rääkida, noh nii sellise kerge ülevate anda, kas ja miks tasub sellist osta või mitte? Iseenesest välimus kui selline mulle meeldib ja sisul pole kah midagi viga. Mu eelmine käru oli 96 aasta mondeo kõikide el. liigutustega ja suur ja mugav ning 2.5 ja 125 kw jne. ma võingi teda kirjeldama kiitma jääda. Aaga jah nyt tehti talle 1:0 ära ja ma kohe kurb ja ei tea mida teha. Ok hala mis sa halad aaga siis AR mis ta selline üldse on???? HELP!
Aitäh!!!
AR 166
Posted: 14 Feb 2010, 18:56
by wilks001
Lisan veel selle:
http://www.auto24.ee/used/618276" onclick="window.open(this.href);return false;
See on see mis mulle tundub õige olevat, aga miks seda veel ei tea. Ütle kas on hea valik või mis???
AR 166
Posted: 14 Feb 2010, 19:24
by mrt
Sellest masinast on siin juba korra räägitud
http://www.alfaromeoforum.info/viewtopi ... =13&t=3902
Selle eelmise teema kokkuvõtteks ei julge ise küll osta seda
AR 166
Posted: 14 Feb 2010, 20:34
by wilks001
Kus ja mis räägiti???
AR 166
Posted: 14 Feb 2010, 21:14
by AaduT
AR 166
Posted: 14 Feb 2010, 21:37
by segusilm
mainin kah ära. et kui peaksid bensuröövli poole vaatama 2.5 ja automaat siis tean kah ühte "soovitada"
AR 166
Posted: 14 Feb 2010, 21:52
by wilks001
Ei ma ei hooli eriti beno röövlitest aaga, krt eks nad kõik midagi nõuavad ja igal heal on ka oma halb. Nii et minu arvates ei tohiks üldse alla 2.0 l autosid tehased tootagi. Aaga teema on hoopis selles, et miks ma peaks AR kasuks otsustama. Kui ma vaatan selle konkreetse auto välimust:
http://www.auto24.ee/used/618276" onclick="window.open(this.href);return false; , siis ta mulle meeldib! Sisu poolest: täitsa fine! Ise oln elukutselt auto remontnik ja olen ka sellist mootorit remminud ja mulle ei tundunud seal küll midagi erilist, täiesti tavaline mootor. Aaga kui võtta auto kui tervikuna, siis puudub mul ettekujutus lihtsalt temast. Rääkige parem mulle üldiselt kuidas AR 166 on?
AR 166
Posted: 14 Feb 2010, 22:39
by mrt
166 on auto nagu iga teinegi, pole sel kere ja veermiku juures midagi erilist, esimesed ülemised õõtshoovad lähevad ainult kiiresti läbi eesti teedel.
Aga antud masina puhul räägitakse mingist immo plokist, siis on asi ikka väga kahtlane mis seal tegelt häda on. Minuteada pole sellist eraldi immo plokki seal, kogu kupatus on seotud ajuga.
AR 166
Posted: 14 Feb 2010, 22:48
by AaduT
wilks001 wrote:Ei ma ei hooli eriti beno röövlitest aaga, krt eks nad kõik midagi nõuavad ja igal heal on ka oma halb. Nii et minu arvates ei tohiks üldse alla 2.0 l autosid tehased tootagi. Aaga teema on hoopis selles, et miks ma peaks AR kasuks otsustama. Kui ma vaatan selle konkreetse auto välimust:
http://www.auto24.ee/used/618276" onclick="window.open(this.href);return false; , siis ta mulle meeldib! Sisu poolest: täitsa fine! Ise oln elukutselt auto remontnik ja olen ka sellist mootorit remminud ja mulle ei tundunud seal küll midagi erilist, täiesti tavaline mootor. Aaga kui võtta auto kui tervikuna, siis puudub mul ettekujutus lihtsalt temast. Rääkige parem mulle üldiselt kuidas AR 166 on?
Hea on...!

No siit foorumist sa ühtegi halba sõna ei kuule selle margi kohta, paras sekt oleme siin

. Aga see selline tunde värk rohkem... mine tee ring Alfaga ja kui sa kohe vajadust ei tunne selle auto järele, siis vb polegi seal sulle midagi erilist. Mina otsustasin vist juba esimesel minutil ära kui proovisõitu tegin. Mehaanik ma pole, aga ükski teine auto pole mind nii fanaatiliselt iseendaga tegelema innustanud. Hetkel pole sellele küll väga pikalt mõlenud, aga olen suht kindel, et ka mu järgmine auto on AR . (164 on mul kah juba 3tk kui nii võib öelda

)
It's an Alfa, muus osas auto nagu auto ikka.
Kui keegi oskab ja viitsib kainemat juttu ajada siis palun...

AR 166
Posted: 14 Feb 2010, 22:51
by wilks001
Minu 8 aastase autoelektriku staasi juures ei julga ka mina väita et AR on eraldi immo plokk, kuna pole neid eriti näppida saanud, kuid kui on siis on asi lihtne. Kui ei siis siiski auto tehase immo kui selline koosneb ikka päris mitmest eraldi seisvast detailist: võti (mille sees on transponder); vastuvõtja (nii nimetatud immo rõngas); ja siis alles power control modul (pcm ehk mootori aju). Nyt siis milline rike sel on ja kas üldse on. Äkki lihtsalt auto on võtme ära unustanud ja vaja uuesti progreda ja kõik.
AR 166
Posted: 14 Feb 2010, 22:55
by AaduT
midagi mida tasub vaadata:
http://www.youtube.com/watch?v=jgG1wF7OZn4" onclick="window.open(this.href);return false;
AR 166
Posted: 14 Feb 2010, 23:12
by segusilm
alfa puhul sa sarnase raha eest 30-40 tuh, muud erilist aparaati sama raha eest ei saa, ehk mõne Saabi võibolla, aga neid kah suht lihtsamaid sel juhul. Kindlasti võib sama raha eest saada tunduvalt muretumaid autosi ja nende platsi alfade puhul või misiganes odavama alfa puhul peab igakjuhuks olema ka tahtmine umbes sama palju kui auto ostuhind oli sinna hiljem kah sisse investeerida -tõenäoliselt sellest ei pääse. Võib juhtuda et 166 puhul näiteks läheb mingi kehva saadavuse ( või kallis ) jupp nagu mingi difri osa või käimakast või rihma purunemise tõttu asi kehvasti ja igapäevaautoks ei ole just kõige ratsionaalsem valik. Foorumis mehi küll kellel mitmeid kuid mingi jupp puru ja kuskilt saada pole ( mõistliku hinna eest - 75% auto turuhinnast mingile jupile ei ole mõistlik hind )
AR 166
Posted: 14 Feb 2010, 23:29
by mrt
AaduT wrote:No siit foorumist sa ühtegi halba sõna ei kuule selle margi kohta, paras sekt oleme siin
Ja oi kuidas ma vahest neid peldikuid sõiman(alfasid), aga siis jälle läheb viha üle kui asja korda saan ja sõidan rahulikult edasi :captain:
AR 166
Posted: 15 Feb 2010, 00:43
by Miq
Käisin seda (punast) tegelikult vaadamas ka. Öeldi et immo plokk läbi ja uus tellitud. lubasid teada anda kui korras (siiani pole). Kui nüüd mõtlema hakkata siis eraldi immo plokki tõesti ei tohiks olla. Igaljuhul mis nad ütlesid on see et käima ei lähe.
Ees ninal on sugav mõlk (kolmnurga kõrval) mis on küünelakiga parandatud.
Sisu tundus musi (va käetugi) aga varustust on vähe.
Miq
AR 166
Posted: 15 Feb 2010, 00:53
by ts
kindlalt ei julge väita aga 155 ja co (kaasa arvatud ka 164) kasutavad vahepealset "tõlkeplokki" saatja ja ecu vahel
kahtlustan, et ka 156 ja 166 kasutavad sama süsteemi
