Page 1 of 1

jama 164 3.0 90a automaat jamab !!

Posted: 21 Feb 2010, 21:41
by salamuhv
tere

mul selline mure autoga tekkinud ,et ei taha enam käia hästi.kohapeal pole mingit probleemi käib ilusti
aga näiteks sõidad maanteelt linna ,ja kui pead hoogu mha võtma ja peatuma hakkama siis sureb lihtsalt välja
(käivitad kohe siis läheb kohe käima ilusti)
aga kui veic kiirem hoog on siis annad gaasi siis nagu koguks end ja ei sure välja .selle talvega on aku ka kannatada
saanud kõvasti ,et ei tea kas on ainult akus probleem.ja mõnikord on nii et sõidad suht pikalt jätad auto seisma
käid poes ära ,käivitad ja aku tühi.kas viga võib olla genekas (harjades)..et ei lae.ja sureb sellepärast välja et ei saa piisavalt
surakat kätte.ennem pole sellist asja juhtunud.

oskab mõni varjantte pakkuda milles probleem võib olla ???

jama 164 3.0 90a automaat jamab !!

Posted: 22 Feb 2010, 00:40
by ts
::itpnt::

kontrolli akuklemmid üle :wink:

mis harjadesse puutub, siis selle jaoks on 164 armatuuris voltmeeter :roll: kui see üle 14V näitab, siis pole harjadega viga...

suremise probleem on klassikaline... kontrolli vaakumvoolikud ja tühikäiguklapp üle

jama 164 3.0 90a automaat jamab !!

Posted: 22 Feb 2010, 10:39
by salamuhv
kui kohapeal käimapanen siis on poole peal aga kui veic gaasi annan siis lööb seieri ilusti 14 peale
ja miks see aku siis tühjaks saab.peale 1-2 tunnist sõittu puhurid undavad tuled põlevad kui ei lae kas
siis ei tõmba akut tühjaks ?
aga vaatan need asjad üle mis pakkusid siis annan teada kas mõjus .

jama 164 3.0 90a automaat jamab !!

Posted: 22 Feb 2010, 11:59
by VML
tasuks lasta akkule koormus test ära teha ja ei teeks paha kui laseksid akku korralikkult täis laadida kuskil. No kui ei laeks, siis peaks ka laadimis tulukese põlema panema või hõõguma vähemalt. Jääb ka võimalus, et genekas enam täit võimsust välja ei anna aga see jällegi veidi täpsema mõõtmise lugu(ampertangid ja voltmeeter vajalikkud selleks). Meil koolis näiteks õppimiseks oleval autol akku läbi, see sureb maha kui puhurid ja tuled, klaasisoendused järgi lükkata...ja seda just siis kui tühikäigule lasta. Seal juures paneb aegajalt auto täiesti normaalselt käima...

jama 164 3.0 90a automaat jamab !!

Posted: 22 Feb 2010, 12:25
by ts
:roll:

üldiselt-> kui juba tuli põlema hakkab siis on paha paha :mrgreen:

aga vahepealselt olen täheldanud järgmist-> kui tuled peale panna, puhur max peale ning tagaklaasisoojendus sisse siis tühikäigul peaks armatuuri voltmeeter näitama 12,5 kuni 13 V [11,5V on juba põhjus mõtteaineks]

NING kui geneka harjad väsinud on, siis hakkab selle peale lausa tuluke põlema (vähemalt bemmil sai sellega asjast sotti)- ehk siis genekas annab vähem voolu ning tarbimine toimub akult

jama 164 3.0 90a automaat jamab !!

Posted: 22 Feb 2010, 13:41
by VML
8) täpselt nii! tühikäigul väikese koormuseg(tuled ja ehk ka puhur) ei tohiks pinge langeda alla 12,6-12,7 voldi. Ja suure koormusega tuled, puhur, kõikvõimalikud soendused ja udutuled, ei tohiks langeda pinge alla 13,5-14,5 voldi seda siis 2000/2500 pöörde juures. Siiski enne geneka testimist peaks teadma, mis olukorras on akku...

jama 164 3.0 90a automaat jamab !!

Posted: 22 Feb 2010, 20:53
by salamuhv
no selge ..lasen kõigepealt aku ära kontrollida siis räägib edasi. :)

jama 164 3.0 90a automaat jamab !!

Posted: 26 Feb 2010, 13:26
by Stihl
salamuhv wrote:,
1. et ei taha enam käia hästi...
2. sõidad maanteelt linna ,ja kui pead hoogu mha võtma ja peatuma hakkama siis sureb lihtsalt välja
3. kui veic kiirem hoog on siis annad gaasi siis nagu koguks end ja ei sure välja
4. käivitad ja aku tühi...
Siin on tegemist multiprobleemiga.

1. Kõigepealt mõõda ära laadimine. Alates 13,7 volti töötamise ajal aku klemmidelt mõõtes on ok ja vooluasi unustatud.
2. Kui laadimine on korras, siis ükski auto välja ei sure. Väljasuremine on pigem tingitud tühikäigumootorist, viletsast süütesüsteemist, viletsast kütusesüsteemist.
3. Kui käivitad ja aku on tühi, siis kas aku on lihtsalt tühi (loe: vana ja mahutavus langenud) või on akujuhtmed (pluss, mis läheb otse starterile VÕI miinus, mis läheb auto keresse) mädad.
Lihtsaim meetod on proovida lisavooluallikaga toetada just sel hetkel, kui käivituda ei taha. Kui läheb, on viga akus (aku vahetada); kui ei lähe, kontrolli juhtmed.

Üldiselt antud andmete põhjal tundub mulle, et
- puhastada tühikäigumootor
- vahetada aku
- kõik.

jama 164 3.0 90a automaat jamab !!

Posted: 02 Mar 2010, 20:09
by salamuhv
nii .....tegin ära sellise asja nagu vahetasin küünlad ära :)ja oh imet polegi ühtegi korda välja surnud.
nüüd soojemate ilmadega käivitub ka ilusti .aku pole veel tühjaks saanud.
muidugi üks mure on küll nüüd .käivitad ,läheb käima aga voltmeeter on peaaegu nullis,annad gaasi
viskab seieri pea 14peale......jääd foori langeb seier 12 peale.

homme saan sõbra juures aku ka ära kontrollida eks siis näeb .