hmm... kei tea küll, kuskohast see legend pärit võiks olla
1. sud ja 33 kasutasid venemaalt toodud terast, mis oli läbi roostetanud juba enne stantsi alt tulemist :icon_silent:
2. kui keskmine õlinäpp 1993 aastal 90x kapoti lahti tegi ei sanud ta aru, mis seal toimub
3. kui seesama õlinäpp samal aastal juhtumisi 116/162 alla vaatas, siis nägi ta seal meeletult suurt ja veidra kujuga difrit
4. kui seesama ülinäpp tuli just Audi 80 juurest "pritsungit reguleerimast" ning avas nt 164 kapoti siis ei osanud ta seal midagi teha
5. üldiselt nagu juba sel ajal on ka praegu 90 ja rohkem% töökodadest võimelised kuvaldaga rattalaagri paigaldama või rehvid vahetama - multimeeter üldiselt ei kuulu autoremonditöökodade varustusse ning seetõttu kogemata lahtitõmmatud juhtmeke päädib fraasiga-" Ah- alfa elektrisüsteem ongi täielik saast"
6. Alfa vedrustus ja sillaehitus nõuab suhteliselt täpset tööd sillaosade vahetamisel (ehk siis poollahtine puksipolt tapab kogu silla liigendid suht kärmelt)
7. kui minna poodi ja küsida 145 kojamehi ning süütejuhtmeid, siis

peab enne hinna kuulmist tooli võtma
8. varuosad ei ole keskmises külapoes leti pealt saada ja "maksavad rohkem kui saksa autodel" (mis muidugi ei ole tõsi

aga kes siis tõde taga ajab- legend on legend)
9. ALFASID ON EESTIS NII VÄHE
10. Fiat on tänu punktis 1 toodud terasest 80-datel ehitatud pandadele ja uunodele kah kehva- ahh.. üks prantsuse auto kõik
11. aga vot audil maksab see 400.- jupp ainult 200.- (jätmata mainimata, et see audi on b3 kerega ja b5 puhul maksab see tükk juba 2000.-)
12. mul ühel sõbral oli üks sõber, kelle 164 tagasild kukkus autot üles tõstes garaazipõrandale (isiklikult kuulsin sellist asja... ja raiuti nagu tuld, et oli oli oli- vaidluse lõpetas 164 remondimanuaal, kus on selgelt näha, et 164-l ei ole tagasilda, mis põrandale saaks kukkuda

)
änd sõu oon

juu get zö point