
kui õieti mäletan, siis tõmbad polstri eemale (seal miskid plastik keeratavad mutrid seda kinni hoidmas) tõmbad sealt püstaku otsa pealt ühe heliisolatsiooni matti juppikese ära, keerad ülalt 3 polti lahti(sinna sobib väike kärr väga edukalt, pole miskit väga erilist võttit tarvis) alt hoiab amorti 2 polti, mis on selle töö juures kõige suuremad peavalud... kuna poldid jäävad tavaliselt puksi raudsüdamikesse kinni, kui just pole korralikkult määrdega kokku monteeritud, mida tavaliselt pole. Kui mingi ime läbi need 2 polti normaalselt välja tulevad, siis saab ehk tunnikesega hakkama...-kuigi ma isiklikkult arvan, et koos vedru ringi tõstmisega läheb tiba kauem, kui tund. Oleneb ka, mis tööriistu kasutada on. Ja kõige hullem tsenaarium on see, et koos amordi vahetusega tuleb vahetada ka 2 puksi ja lisaks uut polti ka veel vaja...