Auto tausta ei tea, kuid annan lihtsalt omadele kohemustele tuginedes paar kontrollimise vinkit.
1. Kuula, kas tagant sillast aukude sõites kolinaid tuleb - kui tuleb, siis pead arvestama kogu tagasilla pukside vahetusega, mis on suht kallis
2. Rihmad, rullikud, veepump vaheta kindlalt ära peale ostu, kuna need mootorid ja rihmad on eriti tundlikud sellele, kui üle tähaja sõidad. Mootori varuosad pole ka remondi puhul mosse varuosahindade killast.
3.Mootor ei tohiks ülearu klõbiseda (sihuke kerge tõukurite tiks peaks osadele alfa mootoritele vast omane olema ja midagi halba ei tähenda).
4. Uksetihendite seisukord
5. Nagu igal muulgi autol tseki dosooli ja õlilekkeid.
esisillas midagi üüratut kallist pole ja on lihtne vahetada.
toon ka mõned varuosahinnad, mis kohe pähe tulevad - siis saad umbes ülevaate

hinnad rõhutan, et on umbkaudsed ja on omased mu alfa gtv 3.0-le:
radikas - 5000
esimesed õõtsad - 800
tagasillapuksid - 7000 koos vahetusega
esimene iluvõre - 1700
nukkvõll - 8000 (kokku 4tk - seega 32000 eek kokku)
rihmad, rullikud, veepump koos vahetusega - 10000
uksetihend - 5500/tk
Kohe rohkem ei meenugi.
ps : kui huvi, siis pakun sulle ka oma sõidukit - pole küll turbo, kuid on endale tehtud ja kõik on vahetatud, mis vahetust vajasid - kiire on ta igastahes

vaja lihtsalt suuremat autot, kuid õnneks on seni alles jäänud ka variant häda pärast vahel naise autot kasutada, seega paaniliselt ei müü - lihtsalt pakun välja. Müügikuulutuse leiad siit müügiautode alt.
Kui aga küsimusi minu auto või üldse gtv koha pealt, siis võid privada - aitan meeleldi :icon_hi: