#1267
Postitas Slicer
Mul pagass läheb kinni ja avaneb ilusti puldi nupust. Ei tahaks uskuda, et seal probleem hetkel.
Ma mõtlesin, et peaks proovima selliselt.
Muretsema mingi korrektori pudeli või valge küünelaki ja seda määrima nende luku kinnituste külge, mille taha siis luku keel haagib.
Vajutada keskluku nuppu ja siis vaadata, milline luku keel ei tule välja ja ei jäta märki, valge värvi pealt peaks see hästi näha olema.
Siis võibolla ei peaks terver lukuringi ostma ehku peale.
Update:
See variant jääb ära sest manuaalselt kõik lukud toimivad. Näiteks kui lükata kergelt uks vastu, et rakenduks see esimene luku samm, kus uks pole päris kinni aga lahti ka ei saa tõmmata. See toimis kõikide ustega.
Liskas katsetasin sellist lukustamist (allpool kirjeldatud), ma ei tea kas see midagi välistab.
Tavpäraselt on nii, et kui keerad juhiukse kinni (kas puldist või võtmega), siis kesklukk rakendub ja kõik uksed sulguvad.
Hetkel on siis probleem, et nupud lähevad alla, kuid kohe hüppavad ülesse seda siis puldi nupust vajutades või juhiust lukustades. Va pagass, selle avamine nupust toimib proleemideta (eraldiseisev süsteem kesklukust).
Nüüd tegin nii, et keerasin juhi uksest kinni, hoidsin võtit selliselt, et ei lasknud juhiukse nupul teistega koos üles hüpata. Seega nüüd juhiuks jäi kinni, teiste uste nupud hüppasid ikkagi lahti.
Kui nüüd proovisin puldi pealt nuppu vajutada siis ei toimu midagi! See nagu overridis midagi. Puldil küll tuli vilkus. Aga jah, enam puldil nuppu vajutades midagi toimunud. Seega sain rahulikult kõrvalistuja ukse ka lukku keeratud ja tagumistel ustel vajutasin nupu alla ja lükkasin kinni.
Varasemalt pidin kogu auto sulgemiseks aku tagat ära võtma, sest oli ainuke viis kuidas esiuste nupud all hoida. Sest niikaua kui uksed voolu said siis hüppasid ise ülesse, juhiust võtmega keerates või puldil nuppu vajutades.
Ma ei tea mis sellest järeldada küll...
Aku on piisavalt täis, seega voolu taga ei tohiks olla (et pole piisavalt voolu lukustada).