hammasrihma vahetus

#1
kuna 156 ei ole enne hammasrihma vahetanud,siis kas praktikant suudab selle tööga hakkama saada,kui teda targemad juhendavad :icon_think: .Praktika koht on veidi levinuma automargi esindus.Kas seal on vaja mingeid spets riistu mida on ainult Alfa esinduses.Asi ei ole raha kokkuhoius,vaid kogemuse omandamises ja ise tegemises. :icon_roll:

hammasrihma vahetus

#2
::itpnt::

igaüks saab rihmavahetusega hakkama :icon_thumbup: kui jälgida kasutajatehase juhendeid, kasutada rakiseid jne

ilma rakisteta on see samuti võimalik (teed märgid ise peale) aga võtab kordi rohkem aega NING on suurem oht "veidi eksida"

üldiselt ei ole hammasrihma vahetamine raketiteadus (võütad ju rihma maha ja paned täpselt samamoodi tagasi), mis vajab teab mis spetstööriistu aga kuna seal maksab pisike eksimus rängalt kätte, siis isiklikult maandaks eksimuse riski pigem kellelegi teisele :icon_angel:
Tegelikult ma olen normaalne....

hammasrihma vahetus

#4
Ütleks ka sõna sekka

Üks Tartu töökoda, kus õde/sõber vahepeal mu gta-ga käisid talvel väikseid asju nokitsemas. sealsed mehed arvasid kah, et mis see tühi teha pole- markeriga märgid peale ja vahetatud :icon_wtf:

Olen kahjuks kursis, mis juhtub kui nukkvõll on isegi 0,x kraadi valesti peal. Oleks aega, siis võiks ju auto seal olla, las poisid katsetavad mõned kuud :mrgreen:

Üldiselt ei soovita, las teevad need, kellel seadmed olemas
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

hammasrihma vahetus

#5
Targemad öelge,kuna vahetada balanseerimisvõllide rihm ja pingutid.Sain hammasrihma vahetuseks erinevad pakkumised.Üks sisaldas siis bal.rihma ja pingutit. :icon_wtf: aga erinevalt teisest pakkumisest ei sisalda veepumpa ja klapikambrikaane tihendit. :icon_shocked: :icon_think:

hammasrihma vahetus

#8
Slicer wrote:Klapikambrikaane tihendi ja veepumba vahetus on ka mõistlik ära teha. :grandpa:
Omast kogemusest tean.

Kaane tihend misjaoks seda vaja vahetada?
Targad Alfa kummardajad rääkige mulle sellest :icon_roll:

hammasrihma vahetus

#9
rizto wrote:
Kaane tihend misjaoks seda vaja vahetada?
Targad Alfa kummardajad rääkige mulle sellest :icon_roll:
:icon_shifty:

kui võtad kaane maha, siis lõhud tihendi lahti :arrow: paned kokku tagasi ja see jääb jooksma nagu mahlakask :mrgreen:

selleks, et rihm vahetada pead kambrikaane maha võtma et nukad fikseerida :wink:
veepump on samuti soovitatav, kuna järgmine kord tuleb rihm uuesti maha alles 60-80 tuh pärast (iseenesest aga kipub pump kuskil 80 tuh peal juba nõrgaks jääma :wink: seega pumba soovitatav vahetus on umbes 100 peal)

balanseerimisrihm ja pinguti- tahad vaheta, et taha ära vaheta :reading: aga kuna need juba ligipääsetavad on, siis tasuks ka see korraga ära teha :grandpa: hiljem hooletu (ametlik välp 100)
Tegelikult ma olen normaalne....

hammasrihma vahetus

#10
ts wrote:
rizto wrote:
Kaane tihend misjaoks seda vaja vahetada?
Targad Alfa kummardajad rääkige mulle sellest :icon_roll:
:icon_shifty:

kui võtad kaane maha, siis lõhud tihendi lahti :arrow: paned kokku tagasi ja see jääb jooksma nagu mahlakask :mrgreen:

selleks, et rihm vahetada pead kambrikaane maha võtma et nukad fikseerida :wink:
veepump on samuti soovitatav, kuna järgmine kord tuleb rihm uuesti maha alles 60-80 tuh pärast (iseenesest aga kipub pump kuskil 80 tuh peal juba nõrgaks jääma :wink: seega pumba soovitatav vahetus on umbes 100 peal)

balanseerimisrihm ja pinguti- tahad vaheta, et taha ära vaheta :reading: aga kuna need juba ligipääsetavad on, siis tasuks ka see korraga ära teha :grandpa: hiljem hooletu (ametlik välp 100)


ai plät muidugi .... :oops: :icon_moron: nukkade märkide pärast peab ju jah maha võtma ... ei noh :lol:

hammasrihma vahetus

#11
Palun seletage mulle kust kohast tulevad numbrid 60-80 tuhat kilomeetrit rihmavahetus välp. Alfa puhul +20 tuh võib juba valusalt kätte maksta. Minu taeda on rihmavahetus välp 60 tuh või 3 aastat kumb varem täis saab. Kahju on muidugi et isegi ametlik esindus ei pea sellest kolmest aastast kinni.
ts wrote:
rizto wrote:
Kaane tihend misjaoks seda vaja vahetada?
Targad Alfa kummardajad rääkige mulle sellest :icon_roll:
:icon_shifty:

kui võtad kaane maha, siis lõhud tihendi lahti :arrow: paned kokku tagasi ja see jääb jooksma nagu mahlakask :mrgreen:

selleks, et rihm vahetada pead kambrikaane maha võtma et nukad fikseerida :wink:
veepump on samuti soovitatav, kuna järgmine kord tuleb rihm uuesti maha alles 60-80 tuh pärast (iseenesest aga kipub pump kuskil 80 tuh peal juba nõrgaks jääma :wink: seega pumba soovitatav vahetus on umbes 100 peal)

balanseerimisrihm ja pinguti- tahad vaheta, et taha ära vaheta :reading: aga kuna need juba ligipääsetavad on, siis tasuks ka see korraga ära teha :grandpa: hiljem hooletu (ametlik välp 100)

hammasrihma vahetus

#12
:icon_hi:

rullikuid on kahte sorti- originaalrullik on ebaõnnestunud konstruktsiooniga ning soovitatav vahetada 60 tuh järgi (umbes 70 tuh peal kipub see rihma "läbi hammustama")

uuetüübi rullik nii kiirelt ei kulu :wink:

AMETLIKULT (manualis kirjas) on rihmavahetus välp 120 tuh... mille jooksul tegelikult on olenevalt kasutamisest võimalik kaks korda klapid pähe lasta :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....