tiks ja kõrin on liiga erinevad asjad

et olla samast asjast tingitud
kõrinat tekitab 99% juhtudest laager, mis on väsinud ning liiga pingul (genekas, veepump, rullik)- tiksuvad reeglina asjad, mis käivad üles-alla või edasi tagasi (pihustid, klapid, variaator)
pöörete suurenedes muutub kas tiksumine sagedasemaks (pihustid ja klapid nt) või kõrin intensiivsemaks (rullikud)
:icon_shifty: sellise kirjelduse peale võiks enamvähem kindlalt väita ainult seda, et kuskil mootori juures on midagi "katki"
EDIT: võib olla tegemist siiski ka kulunud variaatoriga (kui kolin meenutab diiselmootorit)-> kas õlirõhk, laadimine ja jahutus on korras? Millal rihma ja rullikud vahetatud on?
EDIT2: mootoriruumis on peaaegu võimatu ilma "stetostkoopi" kasutamata selgitada välja müraallikas (minul nt veepump tegi sellist häält, et kõige paremini oli kuulda seda geneka juures- s.t. teisel pool mootorit; täpselt sama ka kliimapumbaga-> kõige paremini resoneeris teisel pool mootorit)
Tegelikult ma olen normaalne....