Page 1 of 1

Mure Alfa 156ga

Posted: 09 Jun 2010, 10:31
by Kristop
Kuidas oleks võimalik Alfa 156l maha võtta stabiilsuskontroll.
Kas piisab kui ABS kaitse eemaldada?

Ette tänades

Mure Alfa 156ga

Posted: 09 Jun 2010, 11:59
by ts
Jah aitab, kui eemaldada ABS-i kaitse (või ühendada rattaandur lahti :wink: )

Mure Alfa 156ga

Posted: 09 Jun 2010, 12:28
by H.E
Soovitan seda mitte harrastada Selespeedi peal. Läheb avarii rezhiimi ja üle 2. käigu ei vaheta.

Mure Alfa 156ga

Posted: 09 Jun 2010, 13:43
by Kristop
ts wrote:Jah aitab, kui eemaldada ABS-i kaitse (või ühendada rattaandur lahti :wink: )
Tänud ts
proovin lähiajal järgi
tundub igaljuhul parem variant kui Piloti poolt pakutud juhtmete läbilõikamine :icon_thumbdown:
Anthrax wrote:Soovitan seda mitte harrastada Selespeedi peal. Läheb avarii rezhiimi ja üle 2. käigu ei vaheta.
seda muret pole kuna tegemist manuaal kastiga :D

Mure Alfa 156ga

Posted: 09 Jun 2010, 13:55
by ts
::itpnt::

oot- kui Pilot pakkus juhtmete läbilõikamist, siis saan aru, et Sul stabiilsuskontroll jahmerdab liigselt ning seetõttu tahad selle maha võtta (eeldasin, et tahad ajutiselt hullata rohkem, kui see karbike lubab)?

ABS-i kaitsme eemaldamine või juhtme lahtiühendamine kaotab kindlasti ära ABS-i ning mõjub vist ka spidomeetrile (võin praegu eksida). ABS-i kaotamine ei ole suur häda aga... ülevaatuse ajaks pead igal juhul kaitsme tagasi panema (VDC killib ju ka kiirendamisel mootorit, seega võib juhtuda, et saad mingi hetke peale ka manualiga veareziimi)

kui AINULT stabiilsusest tahad lahti saada, siis kontrollkarp peaks olema vist kindalaeka taga ja see tuleks tõepoolest lahti ühendada :wink: (kiirendust mõõdetakse läbi karbis asuva G-mõõtja-> kui kiirendus on liigne, siis pärsitakse mootorit ning pidurdatakse-> kui rattaanduri lahti lased, siis pääsed vaid täiendavast pidurdamisest- traction control jääb vist ikka alles)

Mure Alfa 156ga

Posted: 09 Jun 2010, 14:01
by PilotMotors
Kristop wrote:tundub igaljuhul parem variant kui Piloti poolt pakutud juhtmete läbilõikamine :icon_thumbdown:
Pean siinkohal täpsustama - esindusena ei soovitanud juhtme läbiõikamist vaid keelasime üldse selle süsteemi deaktiveerimise ükskõik mil viisil. Taustainfot räägiti ainult nii palju, et pidavat takistama sõitmast see süsteem :icon_wtf:

Lugupidamisega,

Kalvi Nõmme
Teenindusjuht

Mure Alfa 156ga

Posted: 09 Jun 2010, 18:09
by Kristop
ts wrote:::itpnt::

oot- kui Pilot pakkus juhtmete läbilõikamist, siis saan aru, et Sul stabiilsuskontroll jahmerdab liigselt ning seetõttu tahad selle maha võtta (eeldasin, et tahad ajutiselt hullata rohkem, kui see karbike lubab)?

ABS-i kaitsme eemaldamine või juhtme lahtiühendamine kaotab kindlasti ära ABS-i ning mõjub vist ka spidomeetrile (võin praegu eksida). ABS-i kaotamine ei ole suur häda aga... ülevaatuse ajaks pead igal juhul kaitsme tagasi panema (VDC killib ju ka kiirendamisel mootorit, seega võib juhtuda, et saad mingi hetke peale ka manualiga veareziimi)

kui AINULT stabiilsusest tahad lahti saada, siis kontrollkarp peaks olema vist kindalaeka taga ja see tuleks tõepoolest lahti ühendada :wink: (kiirendust mõõdetakse läbi karbis asuva G-mõõtja-> kui kiirendus on liigne, siis pärsitakse mootorit ning pidurdatakse-> kui rattaanduri lahti lased, siis pääsed vaid täiendavast pidurdamisest- traction control jääb vist ikka alles)
Tahaks seda stabiilsus ( debiilsus)kontrolli maha võtta kuna ei taha et see auto minu eest sõidaks.
Loomulikult tahaks vahepeal ka hullata :D kuid sellistel hetkedel pole tõesti ka ABS süsteemiga midagi teha.
Kas mitte ASR ei kontrolli puhtalt kiirendust ja seda saab kangi juurest välja lülitada.
Ideaalis eemaldaks VDC täelikult ja jätaks ABSi siis näiteks kaitsmest lülitatavaks aga Pilot ei olnud nõus seda VDC sõlme välja lülitama - kahjuks :cop2:

Mure Alfa 156ga

Posted: 10 Jun 2010, 11:19
by Stihl
Kristop wrote:...aga Pilot ei olnud nõus seda VDC sõlme välja lülitama - kahjuks :cop2:
Ei olnud nõus, aga kas nad vähemalt tehasearvutiga proovisid ...?
(või oli tööde vastuvõtjale teema võõras ja lihtsam oli klient minema saata, kui ennast lolliks tehes jamama hakata....)

Sest kuidagi peaks saama seda ometi teha.
Mingitel juhtudel oleks ka ju väikest libisemist vaja; ntx. lumekett ei hakka enne tööle, kui on pisikese kuhja omale ette kogunud jne...
Itaalias on vast lumiseid mägesid küll ja küll.

Kui sa aga mingi juhtme läi lõikad või kaitsme välja võtad, siis pole sellest abi, sest kogu süsteem loeb endale vea sisse ja ilmselt hakkab ka autot (-kasti/ - mootorit) kuidagi pidurdama, et sa autot rohkem kasutada ei saaks....

Kasvõi sel lihtsal põhjusel, et kui ntx. autol puudub mehhaaniline piduriregulaator (ja kõigil uutel see puudub, sest pidureid regullitakse abs-iga) ja abs ei toimi, siis oled esimeses kurvis tagarataste ploki tõttu tee peal risti.
On ju autol tagaosa reeglina kergem, kui esiots.

Seega juhtmete katkumine pole lahendus.

Pigem proovi uuesti Pilotiga rääkida, ehk ikkagi saavad selle linnukese kusagilt menüüst maha võtta ja kui ei saa, siis uurida, mida teised rehvisuitsetajad mujal maailmas ses osas ette võtnud on...


P.S. Kolmas asi on see, et tegelt on VDC väga hea asi - kui ikka lendad kusagil metsavahel kiilasjääpeal kitsekarjale sajaga sisse ja auto risti ajad, et neist mööda pääseda, siis piisab vaid rooli sõidusuunda pööramisest ja masin veab end ise taas otseks.
Mul paar korda juhtunud ja pärast seda olen endamisi ikka kaasaegset tehnikat kiitnud küll....(kuigi ma enamjaolt siiski vanatehnika fänn... :icon_thumbup: )

Mure Alfa 156ga

Posted: 10 Jun 2010, 15:10
by Kristop
Eks ma püüan seda teemat siis tasapidi ikka edasi arutada ja kindlasti vestlen sellel teemal veel Pilot Motorsiga.
Minule lihtsalt jääb arusaamatuks miks paigaldatakse autole mis 1998 turule tulles kuulutatakse AASTA AUTOKS ja seda põhiliselt oma sõiduomaduste poolest mõne aasta möödudes igasugused stabiilsus kontollid. Kas tõesti on selle ajaga sõiduomadused langenud sellisele tasemele et igasuguste kontrollideta ei püsiks auto enam üldse teel.
Ideaalis oleks võinud muidugi tehasest tulla juba lülitatav stabilsus kontroll.
Aga antud hetkel ei pakuta isegi võimalust seda eemaldada.

Mure Alfa 156ga

Posted: 10 Jun 2010, 15:15
by H.E
Libedaga on lõbusam ilma. Pidamisega pole erilist vahet.
147 ja sauga rajal õige trajektooriga ei tundnud kordagi et ta oleks toimetanud. Kui VDC toimetab, on seda väga hästi tunda. ASR oli maas igastahes.
Lumekettide ja VDC vahel ei tohiks küll mingit seost olla. ASR on see, mis takistab rattal ringikäimast.

Mure Alfa 156ga

Posted: 10 Jun 2010, 17:35
by spark
kui lustida vaja siis võta kaitse välja ... ja pane hiljem tagasi.
Raplas sai proovitud - toimis

Mure Alfa 156ga

Posted: 10 Jun 2010, 21:59
by H.E
spark wrote:kui lustida vaja siis võta kaitse välja ... ja pane hiljem tagasi.
Raplas sai proovitud - toimis
Ah sellepärast nii uhke tünnisõit oligi?