14. leht 14-st

Re: AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 23 Veebr 2015, 12:24
Postitas ts
:hi:

2,5 aju peaks olema iseõppiv-> s.t. midagi ei peaks muutma (esialgu on arvatavasti natuke uimasem ja tühikäik ei ole suurem asi aga mõnesaja km-ga peaks korda saama-> pihustid on neil samad, õhulugeja modimist ei usu vaja minevat- KUI probleem tekib, siis pööretel täie avamisega võib segu lahjaks muutuda ... see tähendab, et peaksid üle minema 3,0 lugeja peale ja 3,0 pihustitele... seal muidugi edasi siis juba võibolla ka 3,0 aju peale ja see ei ole arvatavasti mõistlik :mrgreen: )

Ehk siis- üldjoontes peaks see kombi korralikult tööle hakkama (võibolla pead pihusteid modima, kuid seda peaks suutma ka ECU ise) ning võibolla pead ehitama õhulugejale takistid juurde... (aga üldiselt peaks motronic sellega ise hakkama saaama)

Re: AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 15 Jaan 2016, 18:35
Postitas Jarmo
Pilt
3.0 12v on peal ja isegi töötab ja sõidab. Plokikaaned keevitasin ringi ja veepump on ka 2.5 oma. Selleks oli vaja 3 liitrise plokil freesida veepumba labade kohta sügavamaks. Ühesõnaga.. sain termostaadi sedasi samasse kohta kus see 2.5 oli.
Kevadeks pean kuidagi amortide raha kõrvale panema. Plaanis bilsu b6 ette ja taha. Ja esisilla võiks tegelt tervenisti välja vahetada.

no nii... Mootori poole pealt jäi veits pooleni. Algul ei läinud üldse käima. Bents ja õhk ja säde kõik oli olemas ja noo ei läinud. Milles viga?

MIngi aja jooksul olid pihustid kinni jäänud. Ühel aitas lihtsalt vastu garaazi seina viskamine :) teisi ei päästnud see ka. Tuli välja, et vana 8v 2.0 kasutab samu pihusteid vist. Noo igatahes leidsin oma varudest "uued" ja saingi käima. Õulugeja on 2.5 oma... koos ajuga. No ja niipalju kui ma sellega see sügis salaja liikusin vb mingi 5km kokku siis nagu sõitis. Kindlasti tahab ta pikemat sõitu, et aru saada mida veel vaja on. Bensupump on ka uus riiulis. Vana oli kokku jooksnud. Jaurasin sellega tunde pidin juba loobuma. Millegipärast TS motiveeris mind kuidagi niipalju et ma jändasin pärast sellega veel paar tundi ja sain isegi tööle. Muidugi see hääl mis ta teeb ei ole tervislik. :D

Kurat! need 5km mis ma sellega kokku sõitsin ... jube hea tunne oli ikka. :)

Kevadeks:
1. uued amordid (praegused konid kolisevad )
2. Mootoripadjad peab uued kuskilt otsima
3. Pidurid üle vaatama (seismine on auto surm)
4. esimesed uksepolstrid leiutama
5. ÜV ja kindlustus

Re: AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 18 Jaan 2016, 09:44
Postitas ts
:thumbup:

uksepolstrite leiutamise all mõtled täpsemalt mida?

padjad:
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:2/ ... 0538/tab:1

pidurite täiskomplekt jääb kuhugi 250.- kanti (torud,kolvid, hülsid, kettad, klotsid, tihendid ); peasilinder vist on ca 50 raha [erinevalt nt 164-st, kus peasilindrit enam saada pole]; muidugi kui just mehaanilised osas äsja vahetatud pole (olen paar korda tõmmanud seisnus masinatel mõõdus ketastel ja klotsidel raspliga ääred karedaks ja jummala hää saab).

Kolvid ja mansetid ning hülsid soovitaks välja vahetada (siis saad vanad tükid ära taastada ja riiulisse õli sisse vedelma jätta ) ja KINDLASTI vaheta kogu torustik välja (toru ise ei maksa midagi, liited maksavad veel vähem, 155 rattapoolsed voolikud olid samuti suht olematu summaga-> kui torud on vahetamata, siis raudselt on need aastase kasutuse jooksul läinud)

Re: AR 155 2.5 V6 Must

Postitatud: 24 Jaan 2016, 16:30
Postitas Jarmo
Mootor enne pealepanekut:
Tiba udune on aga elab vist üle.
Pilt
Pilt
Eitea kas rihm lendab kohe laiali kui ma sinna seda katet ei pane? See 3.0 oma ei sobi sinna kõigeparemini ja 2.5 oma ei lähe nukkvõlli rihmarataste pärast. kui aretaks põhjakatte ja koopast paneks ka maksimaalselt kinni siis ehk jääb ellu. Korra tuleb veel see hammasrihmapinguti lauale võtta ja mingid kooralikud tihendid sisse vaadata. Hetkel on väike leke.
Noo ja tulevikus kunagi võiks ju õliradikas ka ees olla.


uksepolstritel tuleb kõlarid kuidagi ära katta. Praegu on 16.5cm suured ja vahivad juhipoole mõlemad.

Re: AR 155 ex 2.5 V6 --> 3.0 12V V6 Must

Postitatud: 25 Jaan 2016, 09:41
Postitas ts
:hi:

naisssss

rihmakate pane sinna kindlasti-> proovi kasvõi liimi, rebi, lõika tehnikas midagi leitutada. Iseenesest muidugi suveperioodil mingit suurt ohtu ei ole, et rihm lendaks AGA... kui sinna midagi vahele peaks sattuma, siis on asi paha

Uksepolstrite osas-> mdf+kunstnahk+kate (teed mdf-ist kõrgenduse kõlari peale, mässid riidesse ja paned katte peale).

P.S. Ainus asi, mis mind 155 puhul häirib on see, et kõlarid on absurdselt paigutatud :mrgreen:

Re: AR 155 ex 2.5 V6 --> 3.0 12V V6 Must

Postitatud: 31 Jaan 2016, 20:14
Postitas Jarmo
Eile käisin panin vahepeal käima. Kõik töötab nagu peab.
Pilt
Kuidagi peab ka õhulugeja ja TB vahelise ühenduse leiutama. See originaal on nii praguline ja sellega kuskile kaugele küll ei julge sõita.

Re: AR 155 ex 2.5 V6 --> 3.0 12V V6 Must

Postitatud: 01 Veebr 2016, 10:25
Postitas ts
:roll:

variant 1 - õiges mõõdus toru (carbon nt) ja leevendid
variant 2- otsid kuskilt enamvähem sarnase lõdviku ja teed vajalikud sisse/väljalõiked
variant 3- tõmbad teibi ümber :-)

Re: AR 155 ex 2.5 V6 --> 3.0 12V V6 Must

Postitatud: 01 Veebr 2016, 20:21
Postitas Jarmo
ts kirjutas::roll:

variant 1 - õiges mõõdus toru (carbon nt) ja leevendid
variant 2- otsid kuskilt enamvähem sarnase lõdviku ja teed vajalikud sisse/väljalõiked
variant 3- tõmbad teibi ümber :-)
Vist kaldun jah selle toru ja leevendite poole. Hetkel on klaasiliimi seal ohtralt.

Re: AR 155 ex 2.5 V6 --> 3.0 12V V6 Must

Postitatud: 14 Mai 2016, 20:51
Postitas Jarmo
Pilt
Alumine Sharniir kutu. Amort kutu. ootab arhalaeva

Re: AR 155 ex 2.5 V6 --> 3.0 12V V6 Must

Postitatud: 09 Dets 2016, 14:56
Postitas spark
juhuslikult leidsin punase https://www.google.ee/maps/@59.3459204, ... 6656?hl=en
juuli 2011 :)