Teoreetiliselt on asi nii, et 24v mootoril väna ei lihvita, kuna-The nitring treatment carried out on the crankshaft does not allow any grinding operation-kui on kulunud, siis uus

Värvidest siis niipalju, et raam saaltel kolm värvi: vastavalt raami kaela mõõdust siis: ROHELINE: 59,961 kuni 59,967mm; SININE 59,967 kuni 59,973mm; PUNANE 59,973 kuni 59,979mm.
Kepsu kaela värvid siis:PUNANE 51,990 kuni 52,000mm; SININE 51,980 kuni 51,990mm.
Ka saalesi saab mikromeetriga mõõta, nende paksuse erinevused ka antud manuaalis, kuid kuna juba silmaga kulumist näha, siis pole selle kirja panekuga mul mõttet vaeva näha.
Tahad hästi teha, siis peaks jah väntvõlli maha võtma-kõige vähem võimalust hõõrdepindu kahjustada+ kõige enam võimalust, et saad väntvõlli otsa viimase pukki nii paigaldatud, et see ka õli pidama jääb ning ega sa muud moodi raami kaela mõõda ka.
Lisaks, kui uued saaled kätte saad, siis neid ei tohiks paljakäsi näppida-kui siis ainult külgedelt näppuvahel hoida-ilmselt vältimaks hilisemat roostetamis/oksüdeerumis protsessi.