AR GTV V6 TB '96 Passione

#154
Nii viimased lihvid veel ja varsti jälle teel. Tahaks juba põristada.

Üks asi mis kogu aeg edasi lükatud tuleks ka korda saada nimelt Airbagi ECU leida ja see tüütu punane tuli kustutada

Aga paar küsimust teadjamatele meestele ka... nr1 ka keegi teab palju V6 TB turbol normaal rõhk on.
Palju vastakaid jutte on .. kes ütleb et 0,8 kes 0,9 overboostil siis on jutt sarnane +0,3

Teine küssa kas keegi teab head dünot kus väikest mõõtmistööd teha. Pärast mootori sissesõitmist tahaks tegelikult teada mis seis on ja palju hobuseid jalutama on läinud. Ja mis seis on pärast kõike seda mis tehtud.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#156
nonii... ja ta liigub taas. 8 kuud viimasest sõidust :D
Sai nädalavahetusel väheke sissesõitu tehtud ja 400 KM põristatud

Ja oi kuidas V6 nurrub ikka ning ei klõbise ega kratsi-muusika muusika kõrvadele....aga tööd veel jagub- selline nokk kinni saba lahti situatsioon on.

Enne toimetas turbo väga ok kuigi minek ei olnud päris see mis pidi olema aga seni sai see pigem mootori kaela aetud. Aga pärast operatsiooni on turbo käik väga väga ebasujuvaks muutunud. Nvahetusel õnnestus mõni kiirendus ka sujuvamalt teha aga üldiselt kaob tõmme ära pärast 35K ära ja auke on kogu kõver täis. Pilots mõõdeti ka rõhk ära ja selge on föön kuskilt kiusab. Nii et mootot parima tervise juures nüüd aga föön auklik :D

Peab viima fööniasjatundjate kätte uurimistööle.

Ülevaatusel ka sedakorda KORDUV kuna lisaks tavapärasele GTV airbag tulukesele olid juuksekarva võrra gaasid paigast ja lisaks mingi kolksu raibe kuskilt esisilda pääsenud.

Kolksu sätivad ehk tublid Pilot'i poisid paika ja heitegaaside vastu proovib esialgu natuke sisse sõita mootorit ja siis vaatam.

Aga selle kuramuse AIRBAGI ajuga peab midagi ette võtma. E-bay's üks oli müügil vahepeal aga läks ära üsna ruttu. UK foorumites keegi saksa härra oli ise resetimiseks mingi lahenduse leidnud peaks sellega lähemalt tutvust tegema.

Lisaks kõigele ei toimeta ka kliima enam pärast oppi, Spidomeeter näitab endiselt ilusat nulli ja odomeeter vana hea 128K ning salongifilter tahab kiiremas korras vahetust.

Nipet-näpet on. Aga isegi aukliku fööniga, palava salongi ja ilma spidota olid need ühed suurepärased 400KM.

Saaga jätkub...igav ei ole

P.S ilmselgelt olen ma hull ja haige inimene kuna on tekkinud vastupandamatu soov omada ka 916 spiderit nüüd. Ja 12 klapilist 3liitrist kusjuures...parem oleks kui ma seda kuskilt ei leiaks aga karta on et ta jääb mulle kuskil ikka ette... :coplights:
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#157
Pilt
Küll on ikka hea vaadata pärast nii pikka ootamist

Avastasin eile et üks küünla juhe on endale otsustanud augu sisse teha ja särtsutab plokki nii mis jaksab.
Nädala alguses tellisin ka diagnostika kaableid et aju sügavused läbi uurida ja ehk saab ka airbagi reseti lõpuks tehtud.

Kosmeetika poole pealt tuli nädalavahetusel otsus lagi ikkagi ise teha ja kohale jõudsid ka vaibavärvid mis pärast tugevamat küürimist peaksid põrandavaiba vähe sobilikumat värvi jätma kui preagune kole kulunud hall.

8) Nüüd sissesõitmine tehtud ja aeg varsti tohtrite juurde viimasele lihvile viia.

Ehk saab veel paar nädalat sõitagi see aasta :D
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#159
tegelikult eelmine aasta juba uurisin natuke seda spido jama aga väga täpselt ei mäleta. Kui ma õigesti nüüd mäletan siis jama tekkis pärast esimest kasti maha võtmist ja siis jäi mingi ühendus s'tasti kinni ning tuli lahti ja hiljem ei ulatanud kellegi käsi enam sinna vahele. Ma ka ei viitsinud eriti sellese süvenda aga nüüd juba võiks varsti mõned kilomeetrid juurte ka kirjutada.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#160
Nii väheke apdeiti ka:

Sai siis nv jälle natuke sissesõitmist tehtud. :icon_clap: sweeeeeeeet

Kuna küünlajuhtmed mis eelmine aasta peale said olid praagid ilmselt siis läksid teise mootori pealt uued vanad peale ning tulemus on ülismuuuth. 8) 8) Kliima ka toimetab jälle ning minek on juba täitsa hea. Spidomeetri veaks osutus esialgu vist vigane andur. See läheb see nädal vahetusse ja ehk leiab ka härraste ülevaatajate poolt märgitud kolksule lahenduse. Siis ongi jäänud ainult Turbo ja Airbagi aju mis veel muret tekitab ning edasi kosmeetika poolele.

Ilus saaga ...
Pm on osutund 159 ja GTV ligikaudu sama hinnaga autodeks aga viirus ei näita taganemise märke. :icon_crazy:
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#162
Natuke kosmeetikat ka. Kuna korraliku vaibade leidmine ei ole edukas olnud siis sai natuke elbowgreasiga puhtaks nühitud ja esimene kiht vaibavärvi peale kantud.
Pilt
Pilt
Mõne nädala pärast kui pind täitsa kuiv kannab teise kihi ka. Praegu istmed sees tagasi ja tulemus näeb juba ühe kihiga väga kena välja. Sai DiNoc ka liimi ja fööniga üle käidud ja nõregemad kohad liimi alla ja surve nurkadest maha ja nüüd võib pm tulemusega siia-maani rahule jääda.


Next stop lae polster ja kangas.
Juhistmes on üks pool äravajunud kuskilt kinnituskohast nii et istumine mõnusa nurga all :P

Niisiis uued istmed vaja kuskilt leida või katta mingid aftermarketid vähe parema kattega ja tagaistmed samaga.

Kui kellelgi kuskil muidugi leidub üks set GTV istmeid oleks väga huvitatud.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#163
Nii väike kesktalvine update. :icon_hi:

Kuna talvekodu leidmine hilines ja talv tuli enne kätte kui kuivas ja soojas kohas talveunne sai. Mõtlesin korra paksu lumega lamellid alla kurtide aga poolemeetrises lumes oli see 15 kraadini külmaga selline ebamugav tegevus. Niisiis väike öine seiklus suverehvidel läbi linna ja tarvitamine võis alata.

Meanwhile kontoris aega surnuks lüües on siis kevadine tööde nimekiri valmis saanud.

Spidomeetri andur lõpuks ära vahetada
Esiukse tihend vahetusse
Tagumised rattapoldid vahetusse
Kapoti all veel nipet-näpet kosmeetilist laadi toimetusi
Ragazzoni abiga natuke akustika V6'le kohasemaks.
Vaipadele teine värvi kiht ja laepolster vahetusse.

Värvitöödest ka paraku pääsu ei ole ja vaja oleks leida kas uus juhipoolne iste või siis mõlemad vahetusse. Kurb lugu on see et Uk's istumist jalaga segada aga transport keeruline. Veel üks hea asi sealt leidmisel oleks see et vasakpoolsed istmed seal alati suurepärases korras kuna tavaliselt keegi ei seal ei istu :lol:

8) Eelmise hooaja kilomeetreid kokku hädised 500 :lol: :duh:

Masendav nimekiri samas viiruse süvenemise vastu ei ole aidanud

Kevad kevad kus sa oled
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

AR GTV V6 TB '96 Passione

#165
Autolusso oli mul tegelikult täitsa meelest läinud. Tänud .

Ehk leiab sealt midagi muud veel mis ära kulub.


Ei tea kas julgeb varsti ka mingi kokkuvõtte kulunud rahhist mis Veloce laiaks löönud on oma südame oppide ja muu jamaga.

:reading: :icon_crazy: :duh:
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB
cron