Alfa Romeo 155 2.0 TS - janar_t

#35
Pilt
Poolraami ja mudru maha võtmine jäi kapitaalselt kinni ikaldanud vasakpoolse eesmise ABS-anduri taha. Polekski andurit veel maha võtta tahtnud, aga et anduri juhe jookseb ABS-i pumba tagant läbi ja pistik sealt alla ei tule, ilma et tulemüüri puhtaks ei roogiks, sai operatsioon ette võetud. Igaljuhul täna veel andur eralduda ei soovinud :roll:

Alfa Romeo 155 2.0 TS - janar_t

#37
Niisiis. Eile võtsin maha poolraami kõige täiega, mis sinna külge ühendub, nii et täna sain rahulikult relaka ja traatharjaga ümber auto roomata ja vaadata mis, kust ja kui palju pudiseb.

Näiteks paremasse eesmisse rattakoopasse tegin suure augu:
Pilt
Vasakule poole näiteks veel suurema augu:
Pilt
Ja mujale tegin väiksemaid auke rohkem kui mitu :sherlock:

Homme katsun välja rookida veel autosse jäänud polstrid ja armatuuri. Sealt edasi tuleb põhi pigimattidest puhtaks teha ja ehk saab nädalavahetusel lõpuks millegi konstruktiivsega ka tegelema hakata :guitar:. Kuigi tegelt tahaks 166 ka natuke tähelepanu :icon_think:

Pildimaterjal jätkuvalt siit, kui on huvi: http://goo.gl/h8Ilo :popcorn:

Alfa Romeo 155 2.0 TS - janar_t

#40
:mrgreen:

Kui tagasild teemaks juba tuli. On keegi 155-le kere ja sillatala vahelisi pukse otsinud? Nats räbalad näevad välja teised mul :icon_thumbdown:

Värvi koha pealt olin siiani plaaninud siniseks jätta. Punaseid ja musti on nagunii terve Eesti täis ja tahaks millegi erilisega sõita või nii :butt:. Aga nüüd ma ei ole enam üldse kindel :duh:

Alfa Romeo 155 2.0 TS - janar_t

#41
tagasilla osas vaata Jarmo punase teemat (vist oli punases)

ja komplekt telli acar-ist (tuleb poole odavam, kui mujalt ... ts@veeretab juba m6nda aega neid kapi peal ringi)

seda sinist WB-d muuseas on eestis våhemalt yks veel (kunagi ammu oli veel ka 1.8 sama sinine)

hetke plaani kohaselt låheb minu maja ees ootav 155 siiski veidi heledamaks (aga jååb siniseks)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 155 2.0 TS - janar_t

#43
Paar õhtut on olnud aega auto kallal urgitseda jälle ja mõtlen päris tõsiselt, et kas selle kerega üldse edasi minna. Suured pinnad on küll sellises vanuses auto kohta väga heas seisus, aga kõikvõimalikud mitme pleki liitekohad on suht-koht igal pool suures osas üks vahvlipuru :?

Mõttekoht :thinking:
cron