Page 1 of 1

Alfa 156 2,0 114 KW

Posted: 17 Aug 2010, 18:09
by Riigor
Sooviks infot, mis läheks maksma Alfa 156 2,0 114 KW mootori kapitalremont. Väntvõll ja saaled läbi. Remondifirmat või eraisikut oskab keegi soovitada Tartust, kes selle tööga hakkama saaks.

Alfa 156 2,0 114 KW

Posted: 17 Aug 2010, 18:13
by starfild
Omal ajal maksis niipalju, et oli soodsam osta kasutatud uus mootor (ligi 20K läks uus mootor koos vahetusega). Praegu saab selle raha eest juba tervikliku 156'e.... :icon_shifty:

Alfa 156 2,0 114 KW

Posted: 18 Aug 2010, 14:26
by Riigor
Mulle ka pakutud erinevaid hindasi, kuid mulle pole eriti sobinud.
Mul oli Chrysleriga selline lugu, elukaaslane tegi avarii ja küsisime pakkusimi ning käisime kohapeal. Ning algas hinnaralli esimeses kohas 70000 ( arusaadav esindus), teine koht 45000 ( arusaadav ameerika auto), kolmas koht 37000 ( avasin ise varem kaardid , et näe pakuti niipalju), neljas koht 15000 ( selles kohas sai ka remont tehtud kiire ja hea töö, uks hollandist jne). Kuid püant on selles kui töö valmis oli, siis näitasin oma töökaaslasele auto pilti avariilisest, siis saatis selle oma tuttavale autoremondi mehele, kellele ta ei öelnud et auto korras on ja tema pakkus 3000 tööraha ja uus uks. Ehk siis kokku 7000-8500 krooni.
Nii et alati leiab kellegi, kes on oma ala fanatt ja teeb tööd südame ja innuga. Samas töötab kiiresti ja papp jookseb ka kiiresti peale.

Alfa 156 2,0 114 KW

Posted: 18 Aug 2010, 18:07
by VML
:icon_think: kui läbi on läbi? kolin sees või lihtsalt õlisurve tühikäigul suht olemattu? sealt maalt edasi vaadates, kas kannatb ültse lihvida vänta... jne.. et konkreetset hinda niivisi raske pakkuda. Mootori vahetus keskeltläbi 4000-5000kr teenindustes, oleneb ka kui komplektse asendusmootori saad. Kodus tegija teeb selle kuskil 2500kr-ga ära. Oma mootorit mõtte remontida juhul, kui mõistliku hinnaga saad kas uue väntvõlli või kui vana kannatab lihvimist ja kui muud komponendid pole kahjustada saanud ilma õlisurveta sõitmisest. Kas on lahti võetud? muidu saab paljalt saaled ka ära vahetada, kui vänt väga viga pole saanud...

Alfa 156 2,0 114 KW

Posted: 18 Aug 2010, 23:47
by Riigor
Mul tuttav remondimees võttis alt mootori lahti ja täheldas, et väntvõll on omadega tsentrist väljas ja saaled läbi.
Põhjus miks sai lahti võetud oli klõbin, mis mootorist kostuma hakkas. Kui see juhtus, siis lasin slepis vedada töökotta aga kahjuks olin maha maganud tegeliku väikse klõbina või muutuse mootori hääles. Sõitsin kuskil veidra häälega mootoriga max 5km , kui seisma jäin.
Kuigi mulle endale on veider, et ka klapid väidetavalt tahavad vahetamist :icon_problem: . Eks näe mis saab, ootan kui saan rohkem selgust. Autota on suhteliselt nukker, eriti kui Alfa on :cry: .

Alfa 156 2,0 114 KW

Posted: 19 Aug 2010, 11:12
by Jan1
Alfa mootor on tõesti tundlik. Kuna neil mootoritel on õlirõngad praktiliselt olematud, siis piisab ühest õlivahetusega viivitamisest (muidugi palju loeb õlist) ja rõngad jäävad kinni. Alfa 2,0 mootoritel on juba uutel tuntav surve karteris. Üks probleemidest on selles, et ei viitsita korralikult mootorit sisse sõita ja hakatakse kohe talda andma. Muidugi millega isegi Fakto omal ajal rikkus JTS mootoreid ära oli õlivahetus(tehas nõuab 10W-60, pandi odavam 5W-40)ja siis imestati miks mootorid 50tuhande pealt kokku jooksevad. Neil 2,0 TS mootoritel on õlikulu isegi lubatav ja paljud autoomanikud ei taibanud õlitaset kontrollida ja sõitsid tühja karteriga. See oli teine põhjus millega haiget tehti . Järjestus oli siis selline, 1. Rõngad kulunud ( mootor saastus seest õli põlemisest tekkinud jääkidega) 2. Väntvõll ja saaled. 3. Nukkvõllid. (õlirõhk madal, nukkid ei sa korralikult õli peale). Mul on läbi käinud mootoreid mille sees pole ühtki heledat kohta, kõik on kaetud põlemistagiga ja ls. 50000-e ümber. Samas esineb ka isendeid kus ls. üle 200000 t. ja säravad seest. Ütleme siis nii, kõik sõltub õlist ja õigeaegsest vahetusest.

Alfa 156 2,0 114 KW

Posted: 19 Aug 2010, 17:26
by VML
...no ilma vänta välja võtmata ja pinki panematta vaevalt keegi öelda saab, et vänt tsentrist väljas on :icon_think: muidugi, kui vaod vända kaelal väga suured on siis saab öelda, et ei kõlba enam lihvida. Muidu siin ligidal voorel oli lammaris müüa varuosadeks üks 156-mis oli vist ka sama mootoriga-sel oli kapoti alune põlema läinud aga alumine osa mootorist peaks täitsa ok olema kui see veel alles on :roll: oli vist 15 tuhandega müügis kogu auto mingid ajad tagasi...