164 hammasrihma vahetus. KORRAS !!

#1
Keegi 164 on hammasrihma vahetanud ???

sai just vahetatud kraadidega paika pandud aga oh üllatust
ei midagi ,säde on ,bensuhaisu viskab ka üles ag käima ei lähe ei
lubagi .

ei tea kas see midagi ka nüüd mõjutas et hammasrihm purunes sõiduaeg`?
või teab keegi mis on valesti läinud ??
Last edited by salamuhv on 28 Sep 2010, 14:40, edited 1 time in total.

164 hammasrihma vahetus. KORRAS !!

#4
:icon_hi:

kui sõidu pealt läks, siis küsimus ei ole mitte selles kas vaid selles, kui palju klappe pead tellima :icon_thumbdown:

kompressiooni mõõtmine ei anna suurt midagi- niikuinii pead pea maha keerama ja kontrollima (hullemal juhul tahab ka kolb vahetust)

kas 12 või 24V mootor?

originnalid- 12V puhul on väljalaskeklapp 600.- ringi ja sisselaske oma 800.- ringi; 24V puhul välja 450.- ja sisse 240.- (aga loomulikult on neid topelt)

B osana saab 12V omasid 202.-; 150.- 24V ei ole uurinud :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

164 hammasrihma vahetus. KORRAS !!

#5
Kui läheb juppide tellimiseks , ntx klapid ja muu sinna juurde kuuluv. Siis soovitan ka Steve käest uurida (Inglismaal asuv varuosade tarnia- AlternativeAutos omanik). Ise tellisin sealt oma GTA'le (24V) sisselaske klapid ja sain Ricambi originaalid väga soodsalt.
http://www.alfa156.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal lehed klikkad Alternative auto logo peale vasakul küljel. Saad kontaktandmed. On üleval ka osaline varuosade nimekri PDF kujul. Kuid ta saab kõike tellida.
steve@alternativeautos.demon.co.uk
Võid öelda, et oled ka Alfa156.net foorumi liige, äkki teeb väikest alet ka.

164 hammasrihma vahetus. KORRAS !!

#6
selge.

mootor on 12 klapiga. no aga kas ta nüüd siis lõi kõikk kolvid ja klapid segamini ?
sest käivitad siis midagi erilist kuulda küll pole.ja mõni silinder peaks ju ikka
väikse turtsu tegema või mis .

aga keegi siis pole rihmavahetust teinud. mul muidu seisab samasugune korralik
mootor veel et kui sellest asja ei saa kohe siis oleks ennem mõtekam mootori vahetus
teha ja siis teist pusima hakata.

netis pole ka mitte midagi leida 164 hammarima vahetustest ja rullikute märkidest :(
ainukese mõistliku leidsin siit
http://www.alfabb.com/bb/forums/164-168 ... ioner.html" onclick="window.open(this.href);return false;

164 hammasrihma vahetus. KORRAS !!

#7
Kui sul seisab samasugune mootor mis töötab ilusti, siis muidugi on mõtekam see mootorivahetus ära teha ja siis hakata alles teist remontima. Ei usu, et ta sul kolvid puruks lõi, eriti kui hoog oli minimaalne.

Siit saad manuaale kui vaja:
http://193.219.82.238/~manual/Workshop%20manual's/" onclick="window.open(this.href);return false;

Siin on pildid ja õpetus kuidas 3.0L 24V mootorit maha võtta. Ehk aitab veidi.
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-164 ... -dead.html" onclick="window.open(this.href);return false;

164 hammasrihma vahetus. KORRAS !!

#8
:icon_roll: märgid on nukvõlli peal olemas-keskmine kinnitus kaan nukkvõllil peaks olema, kuhu on kriipsuke tehtud mis nukkvõlli kriipsuga kokku peab minema. Väntvõlli saad panna paika rihmaseibi järgi pinguti kõrval selline terav serv, mis peab kokku minema rihmaseibil oleva kriipsuga, sinu pandud lingil pilt sellest olemas-hiljem vaata ka hooratta pealt märk üle-seal peaks kriipsuke olema, mis peab kokku minema korpuse märgiga. Tavaliselt ei löö kõiki klappe kõveraks, aga valdava enamuse. Lihtsam sul jah teostada mootori vahetus, samas võimalik ka peal teised kaaned paigaldada, kuna reeglina kolvile viga ei tee, töö hinnanguliselt ehk veidi lihtsam kui terve mootori vahetus, aga eks see rohkem maitse asi :roll:
cron