AR 155, 1993, zakalwe

#16
:icon_shifty:
kas relee kah enam klopsu ei tee voi on udu mittekaduv?

pistikule saab ligi siis, kui eemaldad ukselt ploki, millel on ukselulitid- kruiku vahele ja vaikselt vaikselt kaugemale- pistik ise jaab kombatavasse kaugusse...

voi ma pigem loodan, et on lahti
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155, 1993, zakalwe

#17
Udu ei kao, klõps käib. On ju võimalust olnud testida siin külmade ilmadega. Ei tööta.
Ma arvan ikka, et kaitse.
Aga see alguse 'kablamm' oli täpselt samasugune nagu kodus korkide välja viskamine.
Ja passatil oli samamoodi: seal oli armatuuri valgus ja numbrituli sama kaitsme all. Loopis seda kaitset täpselt sama häälega puruks, nagu reedel. Korduvalt...kuni ma avastasin, et ma olin mädanenud numbritule pistiku küljest juhtme lahti kakkunud ja selle juhtme ots käis vastu kereplekki. Kui ma selle otsa ära isoleerisin, oli probleem lahendatud. Aga hääl ja sümptomid olid samasugused nagu passati kaitsme purukspeksmisel.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#18
ts kirjutas:: Tagaakna soojendus on Sinu versioonil uksepoolses reas alt teine või kolmas kaitse vist (igatahes on 30A),

Kolmas. 30A. Neid seal nagu rohkem polegi. Või äkki üks on, mai viitsind nii täpselt vaadata. Oli läbi läinud jah. Esialgu töötab jälle.
ts kirjutas: However- igaks juhuks võta lahti see ühejuhtmeline pistik, mis armatuuri allservas enamvähem nähtaval ripub ... enne oli see lahti - äkki siis pidigi olema :(

Ei leia ühejuhtmelist...igal pool on vähemalt 2 juhet :(
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#19
:icon_shifty:

khhh... :icon_roll:

ära siis seda veel puudu- ma vaatan homme enda auto pealt, et ega ma midagi segamini ei aja :oops:

kaitse võis niiskusest minna küll

igaks juhuks kontrolli üle vasakpoolsest reast ülemine kaitse- see peaks peeglite oma olema
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155, 1993, zakalwe

#20
Eips, ikka pistikust. Oli üks kahejuhtmeline, kui selle lahti võtsin, siis enam kaitset välja ei löönud ja praegu töötab täiesti viisakalt. Peeglite kaitse on terve, eeldatavasti võib pistikut ikka vaadata.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#21
Aa.
Mõned kunagised pildid ka varasematest tegemistest. Leidsin fotoka juhtme, aga keegi kratt on pooled pildid kuskile vasakule kustutanud. Elab ikka tõpraid maailmas, eh...OK, aga parem natuke kui üldse ei midagi.

Zilli sündroom, ehk, pidurit tuleb vajutada vähemalt 2 korda.
Ma arvasin, et ilgelt on vaja ratas alt ära keerata, et pidureid õhutada

LOL(L):
http://img149.imageshack.us/i/p9280325.jpg/
(Paidevei, tutikad kettad und klotsid. Ise panin. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida)


Nimelt. Koer tuli ja näitas oma suhtumist:

http://img839.imageshack.us/i/p9280326.jpg/

Ja tal oli jumala õigus.
Minuti pärast kõndis mööda rekkajuhist naise sugulane, kuses (verbaalselt) samamoodi mu ratta peale ja vedas mind vana katlamaja taha estakaadi peale, leidis mu taskust 8 võtme, käskis pidureid tampida ja mitte möliseda. Nii nad korda saidki. Peaaegu.

Moraal: mitte ainult ära kuula, vaid ka vaata targemaid.
Ah et miks ma ise kanali peale ei läinud?

Aga sellepärast:
http://img266.imageshack.us/img266/6510/p6hi.jpg

See on mu 33 põhi, eks. Ja ta on liigutatav ainult manuaalselt. Ja okupeerib garaaži. Kuni mul on aega taga midagi teha.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#23
cyber kirjutas:Naine sul rekkajuht? :D :D Või oli lihtsalt mingi juhusliku naisrekkajuhi sugulane.
Eh, okei. Minu naise (kes ise on naissoost) sugulane (siuke suur ja kiilas ja meessoost). See meessoost suur ja kiilas sugulane ongi rekkajuht. Mitte minu sugulane. Mu naise sugulane. Meessoost. Rekkajuht.

Loodan, et sai nüüd selgemaks:)
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#24
zakalwe kirjutas:
cyber kirjutas:Naine sul rekkajuht? :D :D Või oli lihtsalt mingi juhusliku naisrekkajuhi sugulane.
Eh, okei. Minu naise (kes ise on naissoost) sugulane (siuke suur ja kiilas ja meessoost). See meessoost suur ja kiilas sugulane ongi rekkajuht. Mitte minu sugulane. Mu naise sugulane. Meessoost. Rekkajuht.

Loodan, et sai nüüd selgemaks:)
naisjuhiga rekkamees :roll:
Seitsekümmend Viis

AR 155, 1993, zakalwe

#25
Pisut nädalavahetuse toimetustest. Saab editeeritud mõnede piltidega, kui jõuan mõne viisakama arvuti taha. Umbes homme.

1) Peeglid hakkasid tööle, hurraa! Pistik loksus lihtsalt. Mul on kuri tunne, et ma tõmban talle raipele, kui ma uksepolstrit korralikult tagasi hakkan monteerima, lihtsalt teibiriba ümber liitekoha, et teda fikseerida.

2) Kapott loobus töötamast. Tross (salongis kangi küljes) ei tõmba ennast enam tagasi. Parem pool on klõpsust lahti (ja enam ei sulgu vajutades); vasak pool on jälle kinni ja ei avane mingil viisil. Mul on kuri kahtlus, et see võib olla tingitud tühisest faktist, et ma üritasin teda avada, kui auto oli kergelt paindes (parem pool tungiga üles tõstetud). Ja sellest, et külm oli. Äkki jäätus midagi kinni lihtsalt. Ei tea. Ma loodan, et tross ise on terve. On seal mingeid alternatiivseid avamisviise?

3) Link läks kohaliku osavnäpu kätte. Ja ei, ma ei taha tagumist linki ette tõsta, seda enam, et ma ei taha tagumist uksepolstrit eemaldada. Esiteks, kuna ma ei viitsi välja mõelda viisi, kuidas aknatõstuki kang eemaldub ja teiseks, mida rohkem polstrit loksutada, seda kehvemini ta seal istuma hakkab. 155-l (nagu ka 33-l) seisavad need polstrid nagunii ausõna peal ja kipuvad servadest irvitama (ja sellest tulenevalt nagisema ja krõbisema). See, muide, minu meelest imeb. Lurinal. Sitad tüüblid seal või midagi.
Kui ma peaks kunagi jõulupreemiat saama, siis ma tellin endale esindusest uue lingi ette. Ja palvetan, et taastatu vähemalt ülevaatuse peab.
Ahjaa. Kadu: 2x T25 otsik (üks ukse sisse, teine muru sisse, ja okei, mul see magnet vist eriti ei tööta, mis otsikut hoidma peaks), parema käe nimetissõrme nahk ja 3564329 närvirakku. Mul pole pisikesel narrel kardaani, seega tuleb viimase linki hoidva kruvikese jaoks kasutada loomingulist lähenemist.

4. Parem esimene õõts. Ostsin talle hurraaga puksid. Mõtlesin, et šarniiri (ja arvestades tema seisukorda ma ei imesta, et räme kolks oli sillas) lasen taastada. Ikka odavam kui uus. Nojah, tühjagi. Keegi oleks võinud mainida, et PUKSID EI OLE EEMALDATAVAD. Ei esimene ega tagumine. Vähemalt sellel õõtsal, mis mul all on. Auto all toksides ma ei olnud väga üllatunud, et ta ei liigu. Ma hakkasin natuke kahtlustama, kui ta ei allunud mingisuguselegi kruustangid+haamer+meisel kombinatsioonile. Liigub ainult pealmine metallklamber kummi küljes. Täiesti kindlalt veendusin siis, kui ma hakkasin seda puksi kihthaaval lahti koorima. Sisemine seib on õõtsa külge fikseeritud. Mingit ühenduskohta tagumisel pool pole (kuigi välimine ots näeb välja, nagu oleks ta sinna tavalise puksi moodi peale lükatud. Tüng). Niisiis, uus õõts ja vana...mai tea, minema visata või mingi treiali kätte viia. Et peale šarniiri taastamist ja puksi jäänuste mahatreimist ilus seinale riputada ja kujutada ette, et mul on täiesti toimiv õõts ja selle jaoks ka tutikad puksid olemas. Sest uus õõts tuleb nagunii täiskomplektina.

5. Esimene laevalgusti hakkas poolenisti tööle. St kui uks on lahti, siis funkab 100%, kui ei ole, siis funkab vastavalt tujule. Pisike lambike seal on ülifnacy sinise valgusega (umbes nagu ööklubi peldik). Ma ei ennusta talle küll eriti pikka eluiga, aga hetkel tundub äge.

Destruktiivne nädalavahetus. Seda enam, et puid sai kah saetud.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#26
Puksid on siiski õõtshoova peale pressitud, kuigi nad jätavad jah algul pealevaadates mulje justkui ühes tükis. Mina sain nii kätte, et lõikasin sisemise südamiku lõhki ja lõin meisliga minema. Ei aidanud ükski haamer, meisel ega kruustang. Uue puksi pressimisel peab muidugi jälgima, et õige nurga all peale saab, st auto raskuse pealetulekul oleks puks neutraalasendis.
159 2.4 JTDm:
Pilt

AR 155, 1993, zakalwe

#27
Okei, ma lõikasin ka südamiku enamvähem lahti...ju vist peab julgemalt peale lendama.
Uue puksi pressimisel peab muidugi jälgima, et õige nurga all peale saab, st auto raskuse pealetulekul oleks puks neutraalasendis.
Poltidega/auto raskusega peaks ta ju ennast niipalju keerama, et vajub paika...muidugi ilmselt on oht, et keerab metall ümber kummi, mitte südamik ümber õõtsa enda?
Ma olen nõus teda muidugi ka hä-äästi natuke lihvima, et ta vähe vabamalt liiguks
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#28
zakalwe kirjutas: Poltidega/auto raskusega peaks ta ju ennast niipalju keerama, et vajub paika...muidugi ilmselt on oht, et keerab metall ümber kummi, mitte südamik ümber õõtsa enda?.
Vot täpselt selles probleem ongi, et kui puks juba õõtsa peal kinni siis ainukene asi mis järele annab on kumm. Peamine põhjus miks autoomanikud hädaldavad, et puksid ei kesta. Sellepärast tulebki jälgida, et kumm pingesse ei jääks. Mul olid vanad puksid veel ühes tükis(kumm polnud lahti), tegin märgi peale ja panin uued samas asendis külge. Kui puksil juba kumm lahti siis peaks kuidagi enne laialikakkumist normaalasendi ära märkima. Rattad alt ja õõtsade alla pakud, siis pääseb ligi ilusti.
Ära sa lihvima nüüd küll hakka, puksi tööpõhimõte seisneb ikkagi selles, et kumm annab painduda mitte metall. Nii kui metallid omavahel vähekegi hõõrduvad on suurt lõtku oodata.

Kui juba pukse vahetad siis kontrolli stabilisaatorvarda omad ka kriitilise pilguga üle, mul hakkasid nad järsku koledat kolksu tegema, justkui iga augu peal oleks keegi valdaga andnud. :icon_shocked: (varras peksis vastu õõtsa.) Need olid mingi 30 EEK tükk vist(4tk), ma muidugi vorpisin ise kummist. :icon_roll:

EDIT: Nüüd, teema algust vaadates märkasin, et oled juba stabikapuksid läbi põdenud. :D
159 2.4 JTDm:
Pilt

AR 155, 1993, zakalwe

#29
alfahoolik kirjutas:EDIT: Nüüd, teema algust vaadates märkasin, et oled juba stabikapuksid läbi põdenud. :D
Vot värk oligi selles, et stabikavarda otsad vahetasin kõige täiega (metallosad+puksid, TS on siia teemasse ka täiskomplekti pildi pannud) ja need tulid küll kenasti varda küljest lahti ja läksid sinna suuremat jõudu rakendamata tagasi ka (lühemaks tuli muidugi läbi õõtsa mineva poldi otsad lõigata, muidu poleks seda kuidagi ilma õõtsa eemaldamata külge saanud). Ma eeldasin miskipärast, et õõtsa omad peaksid samuti eemalduma/tagasi minema. Teine asi, et stabikavarda ots on ka piki ülemist (stabikavarda, mitte õõtsa külge minevat) puksi fikseeritav mutriga, samas kui õõtsa puks on nagu 'otsast lahti'.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#30
Nii kui natuke süvened siis saad aru erinevusest. Stabikapuksid töötavad vaid survele(mingisususeid pöörlevaid jõude sinna ei rakendu) kuid õõtsapuksid ka väändele, seepärast peabki puks jäigalt kinnitatud olema.

Nende stabikapukside vahetuseks tuleb auto ülesse tõsta, siis tuleb stabikavarras eemale(kangiga võib ka vähe aidata, siis mahub kont ilusti õõtshoovas olevast august välja. Paigalduse käigus paned jällegi klotsi nt. piduriketta alla(peab muidugi jälgima, et veerema ei hakkaks kuskilepoole), siis vajutab auto raskus stabikavarda oma kohale tagasi ja saab ilusti mutri kinni keerata alt, muidu annab paika venitada seda värki. Ma ei kujutagi ette kuidas sul mutter sinna otsa ulatus keerata, kui sa ta veel lühemaks olid teinud. :D
159 2.4 JTDm:
Pilt