Nojah, vedasin siis selle punase 155 (millest ostuteemas juttu) koju. Kuulutused on maas ja ise pole veel jõudnud pilte teha, edaspidi need.
See on nüüd mul juba teine alfa, kus passis ja reaalsuses on hoopis erinevad mootorid...omaniku sõnul on sinna 1.8 asemel 2.0 installeeritud, kuna originaaliga olla tiba halvasti läinud.
Ma pidin ostes oma 'korras' kriteeriumeid pisut langetama, aga noh...olgu: tagaklotsid/kettad olid põhimõtteliselt lahkunud, metall kriiksus vastu metalli. Teel remontima (mööda kruusa) kadusid pidurid täiesti ära. Põhjus: parem välimine klots oli supporti vahelt jeehat tõmmanud ja kolb täiesti väljas, hea et see kaduma ei läinud, dot-i nirises nagu vett kraanist. Teisel pool olid liugurid ja silinder jälle jumala kinni. Meelitasin lahti, puhastasin ära, uued klotsid ja kettad külge. Töö, mis komplikatsioonideta võiks ka suitsupausidega võtta mitte rohkem, kui tund-poolteist, võttis aega umbes 7. Jäidki teised korralikult üle õhutamata, töötavad nagu Zilil, kahe vajutusega: läks pimedaks ja jalg väsis ka ära. Eks peab uuesti ette võtma. Kuigi mulle NÄIS, et kõikide rataste puhul pritsis doti niplist täitsa joana ja nagu oleks OK...no ei ole. Ma loodan, et ta kuskilt mujalt õhku sisse ei ime. Kettaid fikseerivaid polte (neid pisikesi noh, mitte rattapolte) pole ei ees ega taga (on need kuskilt saadavad kah eraldi üldse?)
PS: TS, kui kolvid on puhtad, on nad üsna edukalt tagasi keeratavad+surutavad ka lihtsalt näpitsaotstega, pole miskit spetstööriista vaja. Ega ka mitte pitskruvi. Tõsi on, et uute klotside/ketaste puhul peab nad täiesti sisse keerama. Sellest raskem osa on tolmukaitse silindris soonde toppimine + see, et kolb täitsa otse paigale asetuks. Vastik näputöö, milles ma ei ole üldse osav.
Veermikus: paremal ühte puksi (mis on selle püstise varda küljes) enam sisuliselt ei ole, metall kolgib vastu metalli. Kuidas iganes selle varda nimi on ja kas neid pukse on võimalik kuskilt saada?
Mõningased elektriasjad: juhipoolne aken ei funka, üks laetuli ei põle, tagumine salongivalgusti töötab vastavalt oma isiklikele vajadustele. Vähemalt kustub ta lõpuks ära, aga tema süttimine ei allu mingile loogikale. Kuigi ma mõistan, et see peaks sõltuma uste avamisest. Muu enamvähem toimib.
Aga sõita on hea. Inimese tunne kohe rooli istuda, kui eelnevalt on ligi 2 aastat AUTOMAADIGA sakslasega liigeldud. Urgh.
Oh, ja klaasipesuvedeliku paagi kork on kuskile jalutama läinud. Millal kurat ta seda jõudis teha...ostes nagu oleks olnud. On kellelgi mõni üle?
AR 155, 1993, zakalwe
#1I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)