AR 155, 1993, zakalwe

#31
alfahoolik kirjutas:Nii kui natuke süvened siis saad aru erinevusest. Stabikapuksid töötavad vaid survele(mingisususeid pöörlevaid jõude sinna ei rakendu) kuid õõtsapuksid ka väändele, seepärast peabki puks jäigalt kinnitatud olema.
Selge pilt!
alfahoolik kirjutas:Nende stabikapukside vahetuseks tuleb auto ülesse tõsta, siis tuleb stabikavarras eemale(kangiga võib ka vähe aidata, siis mahub kont ilusti õõtshoovas olevast august välja. Paigalduse käigus paned jällegi klotsi nt. piduriketta alla(peab muidugi jälgima, et veerema ei hakkaks kuskilepoole), siis vajutab auto raskus stabikavarda oma kohale tagasi ja saab ilusti mutri kinni keerata alt, muidu annab paika venitada seda värki. Ma ei kujutagi ette kuidas sul mutter sinna otsa ulatus keerata, kui sa ta veel lühemaks olid teinud. :D
Ei, ei tule...mul oli konkreetsel hetkel kasutada ainult haamer ja tungi tõstmisvarras. Koputasin teist haamriga (aga sa tead ise, palju seal rattakoopas ruumi on) kuni meeleheite (ja pimeduse) saabumiseni; ja siis ta lõpuks eemaldus. Teise poole vana varda lõikasin lihtsalt pooleks, pold vaja päris läbi lastagi, natuke paindesse ja tuli lupsti. Tagasi panemine on tühiasi. Tõstad teise tungiga õõtsa umbes šarniiri alt nii palju kõrgemale, kui parasjagu tarvis. Ja ega mul ju rohkem ruumi polnudki vaja, kui ainult esimesed kaks keeret, et ta kinni kruttida. Ja ma ei lõiganudki maha rohkem, kui see ilma vindita varda ots. Rohkem polnud tarviski, siis mahtus ilusti paika. Lihtsalt nurga all ta ei eemaldu ega lähe tagasi. See on mingi 3-4 millimeetri küsimus.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#32
zakalwe kirjutas:Tõstad teise tungiga õõtsa umbes šarniiri alt nii palju kõrgemale, kui parasjagu tarvis.
No põhimõte on ju sama, kas tõsta õõtsa tungiga ülesse, või lasta autot õõtsa suhtes alla. Mul endal mitut tungi ei olnud, kasutasin teist varianti.
159 2.4 JTDm:
Pilt

AR 155, 1993, zakalwe

#33
alfahoolik kirjutas:No põhimõte on ju sama, kas tõsta õõtsa tungiga ülesse, või lasta autot õõtsa suhtes alla. Mul endal mitut tungi ei olnud, kasutasin teist varianti.
Selge pilt. Igatahes: esimest korda vahetades: ca 3h; teist poolt vahetades (relaka olemasolul) ca 13 minutit. Kõik on ju lihtne, kui sa seda juba kord teinud oled.
Aga igal juhul panen ma paremale poole uue õõtsa. Eks siis näha ole, mis ma teise poolega teha viitsin. Äkki ka uue ja siis kui aega saan, hakkan vanu nii või naapidi taastama.

PS: tahad ma kingin sulle teise tungi :) Mul vedeleb vähemalt üks vana nissani oma niisama ja ma koperdan talle iga kord otsa, kui garaaži alla lähen
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#34
Uus on koos puksidega?
Mul endalgi kaks tungi nüüd auto peal, originaal on varuratta all, seda ei viitsi sealt otsida siis teine on käepärasemas kohas.:D
Viimati muutis alfahoolik, 08 Nov 2010, 19:48, muudetud 1 kord kokku.
159 2.4 JTDm:
Pilt

AR 155, 1993, zakalwe

#35
Nii ma aru sain, et täiskomplektina ikka.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#36
janar_t kirjutas:Õnnitlused ja pikka kannatust 8)! Auto saadi lõppeks enam-vähem käima?
Mis meenutab mulle...selle auto käimisprobleem on mingites releedes, mis töötavad vastavalt tujule. Ja tahavad ehmatamist. Mitte elektrispetsi. Ilmselt sel samal LIHTSAL põhjusel 'kindel ostja' ei saanudki seda autot endale, vaid sain mina.
Vaata järgnevat lugu:

Preambula:
Nimelt...panin uue õõtsa alla, tegin proovisõidu. Siis oli veel ca 2 plusskraadi. Jätsin auto seisma. [nädala pärast, kui oli miinus 20 olnud, tahtsin sisse pääseda, murdsin võtme lukuauku, hoovastiku kaudu, kuna linki pole ees, sain luku lahti; võtme tüki (blessed be naiste maniküüripintsetid) sain kätte, tegin uue jne, aga see pole oluline]

Main text:
Pääsesin sisse, keerasin (uut) võtit: tühjus. Okei, ju ma jätsin salongitule põlema ja aku jooksis tühjaks. Laadija külge. Ootame, ootame, ootame....ei midagi. Nalja pärast siis keerasin oma vanakooli laadijal lüliti 'zarjad' asendist '12V' asendisse. Sa raisk, kus hakkas klõbisema, nagu neegritrumm. Laadija voltmeeter lendas lõppu, iga klõps lülititega (tuled, klaasisoojendus, suunad, udukad) tekitas tunde, et kohe hakkab kärssama ja sureb maha. Okei, Keerasin võtit, poolest pöördest käis. Käsipiduritross oli küll kinni, aga kuna rehvid on piisavalt head (ja tagaots kerge(?)), siis kinnitrambitud lumel lihtsalt libisesid blokeeritud tagarattad tagurpidi see 30 meetrit garaaži alla. Seal sulas lahti, kõik töötab...kuni ma klaasi ära lõhkusin (vt ka varuosafoorum).

Morale
Vähemalt Alfa puhul tuleb alati enne proovida lihtsamaid vahendeid (saapanina, raudkang, miinipilduja, napalm, nuga, kõrgepinge) ja alles siis, kui ükski neist ei toimi, võtta nuttes telefonitoru ja kutsuda kohale 'spetsialistid', kes sinu veel suurema nutu saatel palju raha saavad ja õlgu kehitades minema kõnnivad. Jättes näiteks sinu aknatõstuki süsteemi suvaliselt ukse sisse vedelema, sest ei viitsi kahte kaablitrippi kasutada. Sest 'kõik muu ju töötab'. Kuni järgmise ilmastikumuutuseni. Või järgmise korrani, kui seda käivitada proovid. Tahad appelleerida? 'Eks kaeba kohtusse'!
Sellepärast ma ei usugi kedagi peale ts-i, VML-i ja veel mõne, kes on reaalselt midagi kasulikku öelnud/teinud.
Tack neile.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#37
Kas keegi hea inimene suudaks mulle seletada, mis kuradi valemiga on võimalik, et esimene parktule pirn sulab reflektori külge kinni? Kui palju see õnnetu 5W pirnike siis kuumust annab lõppudelõpuks?

Pagasnikuvalgustus töötab kah heasti: sinna on mingi lüliti aretatud. Enamus aega ta ei tööta. Iga kord, kui ma talle mõrvamõtetega lähenen (nüüd kisun raisa lahti ja vaatan, mis värk on!), hakkab klõpsti tööle. Töötab paar-kolm päeva. Siis ei tööta. Kui ma talle jälle liginen, hakkab tööle. Täiesti müstiline.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#38
pagassitule osas proovi luku juhtmestik üle kontrollida (kuna see tuli vaid koos lukust lahti luugiga toimetab, siis kahtlustaks seal mingit jama. Mõrvamõtetega tasub Alfadele mitte läheneda... muidu jäädki auto kõrvale seisma lõpuks)

Aga selle pirni ja reflektori osas-> mina ei tea... kuidas see võimalik on aga minul samuti juhipoolne pirn reflektorisse sulanud- proovisin efekti mõttes 3W asemele ja samahästi võib pimedal teel auto valgustamiseks kasutada pagassivalgust ning suusaluuk lahti jätta :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155, 1993, zakalwe

#39
See nii tüüpiline, et see parktule pirn sinna külge sulab :mrgreen:

Pagasi ruumi valguse osas tuleks just seda juhtmete kimpu uurida, mis kere ja luugi vahel on. Sealt kohast kipuvad juhtmed pooleks minema.
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155, 1993, zakalwe

#40
Tere, siin zakalwe vend,

viimati, kui pagassi tulele lähenesime, hakkas ta jah tööle, ei tahtnud siis näppida, aga üldse ei imesta, kui seal on samalaadne probleem nagu maki juhtmetega (ehk "12V peale" jooksis ringi läbi kolme klambri umbes viie juhtmega ja niipea kui puutuda mõnda mäkaiveriteibi juppi, millega see kõik "isoleeritud" oli, makk enam ei töötanud). Lubasin vennale selle juhtmestiku seal korda teha, sest see oli košmaarne. Aga miks ma ei tahtnud seda pagassituld puutuda, oli see tala, mille külge see lamp kinnitub ja mille kohal kõik juhtmed on ja mis jääb täpselt ette igale poole. Järgmine kord pakin ennast kogu täiega pagassi ja proovin uuesti. Aga üldiselt, ma saan aru, et see lüliti seal on mingi õnnetu aretis, eksole? Kuidas päris 155 pagassituli käib? Võtaks pisut näpunäiteid, sest minu arust peaks selle ümber juhtmestama nii, et ta töötaks ainult siis, kui pagass lahti on ja ilma käsilülititeta. Või mis?

Edit: ahjaa, kui palju annab kuumust 5vatine pirn?
q=IUt, kus q on soojushulk, I voolutugevus, U pinge ja t aeg.
Kuna võimsus P=IU, saame q=Pt. Aeg, millega sa jõuad kodust tööle, on umbes 30 minutit ehk 1800 sekundit. Kui korrutada vastavad suurused omavahel, saame, et q=5*1800=90000 J.
Vastus: 5vatine pirn annab sinu koduteele vastava aja jooksul 90000 džauli kuuma.
Viimati muutis horza, 28 Mär 2011, 17:53, muudetud 1 kord kokku.

AR 155, 1993, zakalwe

#41
:icon_hi:

Päriselt käib nii, et kui pagass on lahti siis tuli põleb ja kui pagass on kinni siis tuli ei põle.

Ehk siis lukus endas on lüliti olemas ning kui see on korras, siis pole mingit vahelülitit vaja :roll: MUIDUGI vaadates jah, mis ja kuidas seal elektriga käitutud on, siis...

Ehk siis esmalt vaata üle kas lüliti lülitab ainsana (12V pidevalt peal) või läbi pagassiluugi (eelduslikult)

Kui on läbi luugi, siis lihstalt lüliti vahelt ära, otsad kokku ja ongi korras
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155, 1993, zakalwe

#42
Edit: Lubasin vennale selle juhtmestiku seal korda teha, sest see oli košmaarne.

Mis seal košmaarset siis oli- ma olen neid juba kord lappinud?!
Lihtsam, mugavam ja odavam on soetada "Kollane Sõber" ja temalt šnitti võtta. Või panna tema "URISEV SÜDA" tagasi ja peale mõnigate värvimistööde, nautida juba väärika ajalooga isendi tegusid. :icon_roll:

AR 155, 1993, zakalwe

#43
alfatar kirjutas:Mis seal košmaarset siis oli- ma olen neid juba kord lappinud?!
Lihtsam, mugavam ja odavam on soetada "Kollane Sõber" ja temalt šnitti võtta. Või panna tema "URISEV SÜDA" tagasi ja peale mõnigate värvimistööde, nautida juba väärika ajalooga isendi tegusid. :icon_roll:
Ilmselt on peale sind seal veel keegi käinud. Ma ei ole küll juhtmete ega elektriasjanduse spetsialist, aga sellest ma saan küll aru, kui miski on väga valesti. Ja seal on.
Ja kolmanda 155 jaoks pole üldse ruumi ega ressurssi. Pealegi ei meeldi mulle kollane värv. Ja tervet autot värvima ei hakka, sest kui ma midagi ei salli, on need värvi eeltööd; ja kui ma midagi ei oska, siis on see värvimine.
Just sain passati eest ära, saan 33 eest ära (hei, alfahoolik, hakkame lund sulatama!), saan fordi eest ära. Siis on pilt ilus: hoovis on 2 SÕIDUKORRAS 155. Ja punase peal käib see mootor piisavalt hästi, ei hakka ma teda enne lammutama, kui selleks otsest vajadust pole. Seni pole.
Aga räägi mulle parem, kuda sul igast tüüblite ja poldikestega on: ma suutsin tagatule sisemise katte kinnituse kuskile vasakule panna. Noh selle, mis on mingi sisemise vindiga plastikjunn.
horza kirjutas:Vastus: 5vatine pirn annab sinu koduteele vastava aja jooksul 90000 džauli kuuma.
Yeah. see ütleb mulle täpselt....mida? Kas see on piisav, et plastik üles sulatada?
Mis tekitab minus mõtte, et kui seal on elektriga NAGUNII jumala pohhuilt ümber käidud, asi siis VEEL mõni juhe juurde panna. Teha parktulede jaoks eraldi lüliti:) Et nad töötaks ainult ülevaatusel. Ja muul ajal ei põleks üldse. Sest muul ajal pole neist sittagi kasu: hakkan ma jah süüde sees pimeda maantee ääres seisma. Ohutuled on ju olemas.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#44
Parkide kasutamiseks on süütelukul eraldi asend, vajutad seal seda nuppu ja keerad süütevõtit vastupäeva ::itpnt::
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155, 1993, zakalwe

#45
Vahi. Iga päev saad targemaks. Mingi plastikplönn seal luku juures tõepoolest on. Aga ikkagi jääb mulle arusaamatuks, miks ei võiks pargid lähitulede sisselülitamisel ära kustuda. Valgusvoo mõttes pole neist ju tühisematki tolku.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
cron