AR 155, 1993, zakalwe

#46
zakalwe kirjutas:Vahi. Iga päev saad targemaks. Mingi plastikplönn seal luku juures tõepoolest on. Aga ikkagi jääb mulle arusaamatuks, miks ei võiks pargid lähitulede sisselülitamisel ära kustuda. Valgusvoo mõttes pole neist ju tühisematki tolku.
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded
§ 3. Lühendid ja mõisted
...
21) eesmine ääretuli on tuli, mis märgistab sõiduki asukohta ja laiust eest (Front position lamp);
...
54) seisutuli on tuli, mis märgistab seisvat sõidukit. Seisutulede mõiste hõlmab ka ääretulesid, kui need asendavad seisutulesid (Parkinglamp);

Grupp 2
Valgustusseadmed

Kood 201. Üldnõuded
...
6) elektriühendused peavad olema sellised, et lähitulede, kaugtulede ja eesmiste udutulede laternaid saab sisse lülitada ainult siis, kui ääretulede laternad ja numbritulede laternad on sisse lülitatud. See nõue ei kehti, kui kaug- või lähitulede laternaid kasutatakse lühikeste intervalliga üksteisele järgnevate hoiatavate valgussignaalide edastamiseks;
...
9) elektriühendused peavad olema sellised, et ääretulede ja numbritulede laternaid on võimalik sisse ja välja lülitada ainult samaaegselt;
...
Eesti Saabiklubi ja foorum

AR 155, 1993, zakalwe

#47
Nujah, käsk on vanem kui meie... Edit: peame sinna mingi teisaldatava lüliti vahele mõtlema, ehk me saame ise sellist elektrit panna, nagu keegi juba pannud on. Jee.

Aga 90000 džauli ei saa sulle midagi öelda, sest me ei tea plastiku soojusmahtuvust, sulamistemperatuuri, ega üldse mitte midagi, mis võiks meile midagigi öelda. Ainus, mida me teame, on tõik, et see plastik, mis seal on, ei sobi oma ülesannet täitma. Nagu enamus plastikust, mis 155 küljes on (vihje: peeglijalg, ukselingid, tüüblid jne).

Ju ma ka kunagi Vastse-Kuustesse jõuan, siis teeme elektritalgud.

AR 155, 1993, zakalwe

#48
horza kirjutas:Ainus, mida me teame, on tõik, et see plastik, mis seal on, ei sobi oma ülesannet täitma. Nagu enamus plastikust, mis 155 küljes on (vihje: peeglijalg, ukselingid, tüüblid jne).
Lingid ei ole plastik. Enamus peeglist kah mitte. Tüüblid, tõsi, on. Parem näide oleks kogu see sitt, millest armatuur ja uksepolstrid koosnevad. Ma ausalt võtan ükskord nende nagisemisega midagi väga tõsist ette.
horza kirjutas:Ju ma ka kunagi Vastse-Kuustesse jõuan, siis teeme elektritalgud.
Kui meid kasvuhoonet ei panda ehitama. Nii et jõua parem enne, kui lumi lõplikult ära sulab.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#49
Mmkay.

Ma siis nüüd tean lõpuks, mis mootor mu autol on.
67202. Seega siis teine auto, millega ma sooritan suurejoonelist kindlustuspettust (33 oli passis 1.4 65kW, tegelikult 1.7 ja ee...vist 87kW (täpse mootori koodi raalisin muidugi alles siis välja, kui mootor juba maha oli tõstetud. Ja enne imestasin, miks levinumad 1.7 varuosad kuidagi sobida ei taha). See nüüd 1.8 93kW vs 2.0 104kW). Aga ma millegipärast ei tunne ennast kohustatuna passi vahetama minema. Kust mina tean, mida need numbrid seal tähendavad, eks, ja pole mina ka mootorit vahetanud.
Tore. Kui midagi kildudeks lendab, siis ma vähemalt tean, millist mootorit ma parandama ei hakka. Kah kasulik tükk informatsiooni.

Veel.
Ma ei mäleta, kas ma olen juba kuskil küsinud, aga kas on reaalne, et ilge kolks kuskil esisillas võib tuleneda surnud amordi tugilaagritest või millestki kuskil sealkandis. Seda siis sellepärast, et ports võimalikku kolksu tekitavaid jubinaid (õõtsad tervikuna, stabikavarda otsad) on nagu vahetatud. Ja ühtki lõtku ega surnud puksi ei tuvastatud ka ülevaatusel. Kolks, samas, on olnud algusest peale ja umbes ühetugevune kogu aeg.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#50
Sai kah kerge kevadine hooldus tehtud.

Vend läks ülbeks, pakkisin raisa pagassi:
Pilt
Ei mahtunud pildile: labidas.

Tegelt sai seda müstiliselt töötavat pagassivalgustust vaadatud, aga sama müstiliseks ta jäigi, töötab ikka jumala suvaliselt, kuigi sai juhtmed ümber lüliti viidud ja sinise pealt ajutiselt toimiv lamp pandud. Äkki peab tõesti pagassi ja kere vahelise kimbu kallale minema?

Signaal jäi vait. Kumbki neist plönnidest ei tööta.
Pilt
Taaskord ajutiselt sinise omad kasutusse.
Ma pean nimekirja tegema, mida ma sealt 'ajutiselt' võtnud olen. Alates üksikutest kruvidest ja pirnikestest ja lõpetades uksepolstritega.

'Oota, mismõttes, sa käisid sõitmas ja JÄLLE peeglid ei tööta, mida kuradit sa teed, närid seda pistikut seal või?'
Pilt
'Mis, mina, mina ei tea midagi!'
Pilt
'Yeah, right, okei, eks ma siis otsin vajalikud asjad ja teen ta korda jälle'
Pilt
Tegelt on seal pistikul üks plastikjurban ära murdunud ja ta tahtis ribakese mäkaiveriteipi, et ta korralikult koos püsiks.

Nojah, siuke ta siis on. Pigi peaks ka maha saama kuidagi ja ära vahatama ta. Aga küll jõuab.
Pilt
Esiklaasiga on ka olukord veidi nukker, aga ma veel kohe teda vahetama ei torma. Küll suvel mõne zilli tagaratta vahelt sinna kivi lendab, ju siis vahetan.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#54
:icon_wtf:

kati pärast :mrgreen: või kohtus seinaga?

reportaazi pliis...
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155, 1993, zakalwe

#56
Ega ma ka täpselt ei tea. Ema ütles, et oli avarii ja auto ei liigu, tema ka midagi suurt ei osanud öelda. Autot pole ise näinud. Vend... on kusagil mujal. Pole rääkinud temaga. Küll ta ka mingi hetk ennast näole annab. Uudistes pole olnud, nii et inimohvreid vist ei olnud.

AR 155, 1993, zakalwe

#57
hooo-ly s. See, et mu telefoni akuklemmid ei tööta, ei tähenda, et ma surnud oleks, eksole:)

vaadake varuosafoorumit.

Natuke tahtmist, natuke tööd. Plekitööd peamiselt. Ja radika lappimine (bussipark abiks ikka)

Uduvihm, surmlibe lehevaal, see auto on taastatav paari nädalaga. Kui ma oleks 20 cm vasakule läinud, oleks võinud halvemini minna: elektripost kriipis tagaust.

Kahju jah, et nii läks. Aga ma arvan, et odavam kui naise katki sõidetud peegli originaahind. Kui ma seda ise teen.
Ma tõesti ei viitsi pilte teha.

Maha kanda...üle minu laiba!

Aga vähemalt on nüüd tõeline põhjendus sinine teenimatust seismisstaatusest päästa. Äz iizi äz pai.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#58
Hm. Shit starts to work.

Toppisin sinise radika külge, sinise tulederaami ka (et teaks sirge raami järgi kui palju on tala ära ja et saaks radikat kuidagi kinnitada).
Tala on ikka päris palju ära. Vasakult mingi kolm senti allapoole ja portsu sissepoole. Ma äkki viitsin homme mingeid pilte teha.
Aga kõik sõlmed on töökorras, mootor tuksub nagu muiste, mingeid urinaid/kõrinaid pole. Kuna ma ei pea teda nüüd lükkama/tõmbama, siis homme ilmselt kinnitan kase külge ja katsun natuke venitada. See ei ole kindlasti lõplik lahendus ja ikka tuleb tala vasakult poolt läbi lõigata ja miskit keevitada (nagu spetsialistid räägivad), aga katset tasub teha.

Kapott on suurem mure. Mõlk ei ole metsik, aga siiski väidetavalt üsna taastamatu. Tuleb teatud aeg punasinisena ringi sõita. Tjuuning, bljad.
Ja stangedega on nagu on. Plastiku ja plekiga mängimine imeb teatavasti. Aga põmst saab ta kahe stange peale kombineerituna umbes paari tunniga enamvähem (ei irvita, ei laperda, aga ilus ei ole) hoidma.

EDIT: ma loodan, et lambda pauku ei saanud. Võibolla ma siin kujutan peale sinisega tuuritamist seda kerget nitrolakilehka ette garaažis, aga...raibe sai vähem kui aasta tagasi vahetatud ja enam tõesti ei viitsiks. Karteripõhi jäi igatahes terveks, sumpa kuskilt ei kolise/ei lärise. Käin ta kriitsilise pilguga homme põhja alt üle. Paistab siiski, et peamiselt ikka hüppas ninaga vastu maad ja siis kolksti vastu puukest, et kapott, stange ja esimesed platikvõred ikka kindlasti katki läheks. Muidu, eksole, pole ju mõtet avariid teha.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 1993, zakalwe

#59
Radikas korrastatud. Purustatud plastikvannid toimivad korduva testimise järel nagu uued.
Tartu bussipark, kaske. Ainult sigakoerad on kallimaks länud. 30 euri: üks uus vann (küll otsisid kapist), üks lapitud vann ja natuke midagi veel. Ennevanasti oli kaks sotti, patriootilises rahas.
Küll kruvisid hinda, et 'siukest asja me ei tee, seda pidama ei saa..blabla...Eks ma nutsin, et mul kaks autot ja teise (sinise) radikas on ajutine (ei saa ventikat sinna panna, duh) ja kolmandat pole kuskilt võtta. Pakkusid, et teevad anduri augu sinise radikasse...lubasid ise radika maha võtta ja tagasi panna. Ma kurtsin, et tahaks ikka kahte korras radikat ja kohe. Tegid siis. Poolteist tundi tegid. Nende nutu ja hala järgi oleks arvanud, et teevad poolteist nädalat.
Ja töötab nagu miška. Ventikas ka töötab. Kui keegi hea inimene veel mulle käsipiduri parema poole ka pingesse võluks (ei, TS, ei viitsinud...õigemini ei saanud muhvigi aru mis ja kuidas reguleerub: vb ma olin ka liiga väsinud/eufooriline peale radika toimimahakkamist ja üksi kanalisse/autosse kanalisse hüppamine pole ka parim mõte, a kõik abilised magasid juba) oleks auto nagu muiste. Ülevaatusel nimelt arvatakse, et käsipiduri üldefektiivsus pole üldse oluline (mis on normis), aga rataste (käsi)pidurdusjõu erinevus on. Phuk dat. A äkki ma üldse seisan käiguga? Või on mul kuradi sile garaaži betoonpõrand, kus ma ei kasuta mitte sittagit, ei käiku, ei käsipidurit...(nii ongi, muide)

Eniveis. Most of this shit works.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
cron