Page 1 of 2
Variaatori hind
Posted: 13 Oct 2010, 15:20
by Sann
Oskab keegi öelda, mis selline jubin maksab?
Tänud.
Variaatori hind
Posted: 13 Oct 2010, 15:27
by Slicer
Eestis... kuskil 4000kr ümber. Võibolla on langenud ka viimase aastaga. Pead uurima. PilotMotors või TRK ntx, küsi sealt.
Või siis tellida siit ~1900kr:
http://shop4parts.co.uk/?name=store&op= ... 1&sku=2293" onclick="window.open(this.href);return false;
Üks foorumikasutaja kunagi tellis ja tuli väga kähku kohale. Ning saatmine ei olnud ka kallis. Odavam kindlasti kui siit 4000 kr'ga osta
Oli olemas ka variaatori parandamiskomplekt, maksis mingi 5 euri vist

. Samas ma ei tea kui hästi see asja korda teeb.
Võid uurida Pilotmotorsist. Mäletan, et neil oli riiulil kunagi üks.
Kuid variaatori vahetamiseks pead ka rihmad maha kiskuma, seega oleks mõistlik rihmavahetus ja variaatori vahetus jätta samale ajale. Säästad töö hinnas korralikult, kui hakata eraldi neid asju tegema.
Variaatori hind
Posted: 13 Oct 2010, 16:21
by Sann
Jõhkrad hinnad. Kui palju teil rihmavahetus on maksma läinud, kui ise teha;kas saab üldse ise teha? :icon_wtf:
EDIT: sai helistatud ja küsitud: variaator 4k kanti, rihm koos rullikute ja tihendiga 4k kanti + töö
Variaatori hind
Posted: 13 Oct 2010, 16:52
by Slicer
Samast kohast (shop4parts.co.uk) saad rihmad ja rullikud TS mootorile poole soodsamalt

Töö on kuskil 2-3h. Soovitan teha sellises kohas kus on varem tehtud sellist tööd Alfade kallal.
Variaatori hind
Posted: 13 Oct 2010, 17:20
by ts
Variaatori kohta ütles mulle üks usaldusväärne inimene (kelle nime ei ole viiskas siinkohal mainida), et ära ole rumal, et selle Pilotist ostad (just sellesama 1900.- pakkumise pärast)
Kui ma õieti mäletan, siis on Piloti sisseostuhind enamvähem samas suuruses, kui müügihind (aga neil endal ei ole võimalik ebay kaudu juppe tellida)
Rihm koos rullikutega tuleb välja vahetada-> b osadena saab pakkumise kuhugi 3 kanti + töö (tasuks ka veepumba vahetus kohe ette võtta ja võibolla ka simmerid jms ära vahetada)
AGA rihm ja õli on kaks asja, mille pealt 16V mootori juures ei koonerdata
ehk siis B osa võib olla odav ja nurgatagune töökoda samuti paista odavana aga kui nukkvõlliajamis pisemgi asi lendab (või on pandud rihm valesti peale) siis maksad kogu uue komplekti PLUSS uued klapid PLUSS muu sinna juurdekuuluva.
Ehk siis soovitus-> telli omale kaugelt maalt variaator NING lase see Pilotis koos nende poolt pakutavate ajami detailidega ära vahetada (kui rihmavahetuse aeg käes on). Kuna tavaliselt käivad ka vale paigalduse puhul klapid pähe mitte kohesel käivitamisel vaid mõnesaja km läbimisel siis on täeisti ebatõenäoline, et keegi hiljem viga tunnistab ning tekkinud kulud katab (ehk siis praegu vaadates on Piloti ja x ettevõtte pakkumise erinevus vaid umbes 2k ringi- klapid ise maksavad juba oluliselt rohkem).
Variaatori remontkomplektiga sai uiskur enda plaginast lahti (ehk siis komplekt on otstarbekas siis, kui variaatori viga on tagasivoolav õli- tihtipeale aga on viga tingitud variaatori hammastikust ning seal enam remkomplekt ei aita). Komplekt ise koosneb muuseas ühest vedrust ja ühest tihendseibist

Variaatori hind
Posted: 13 Oct 2010, 19:06
by Sann
Suurbritanniast tellides tuleb 4100 kokku nii rihh kui ka variaator. Sinna otsa umbakudselt 6-7 tundi tööd.(6x600=3600)
Arusaamatuks jääb, et kuidas töötund nii kallis on? :icon_wtf:
Variaatori hind
Posted: 13 Oct 2010, 19:11
by Slicer
Soovitan TRK's vahetada seal tunni hind soodsam. Mis 6-7h sa räägid? Rihma ja variaatori vahetus nüüd küll niikaua ei kesta. Kuid kui veepumba ja muude asjade vahetus otsa panna siis võibolla tõesti. Kuid seda soovitan sul konkreetsemalt uurida nendest kohtadest.

Variaatori hind
Posted: 13 Oct 2010, 19:44
by Sann
No võib-olla läheb vähem, sain valesti aru. Igatahes, kas variaator saab häält teha mitte korrapäraselt, st. korra teeb, siis jääb mõneks ajaks vaiskemaks.
Variaatori hind
Posted: 13 Oct 2010, 20:34
by Slicer
Võimalik, oleneb pööretest.
Ning veelkord soovitan, pöördu kõigepealt esinduse poole ja kui tööhind ei sobi siis vaata alternatiive. Usun, et viskavad heameelega pilgu peale ning ütlevad oma hinnangu, mis tuleks ära vahetada.
Variaatori hind
Posted: 13 Oct 2010, 23:27
by ts
Mina soovitaks trk-st pakkumine v6tta ja siis pilotist head hinda taotlema minna.
Oma kogemus ytleb et kuigi tund v6ib olla odavam ei pruugi kokkulepitud aeg vett pidada.
Pilotis ei ole aga kunagi juhtunud, et kokkulepitud asjad vett ei pea. Ja tihti juhtub, et tunnihind ei ole kivisse raiutud

Variaatori hind
Posted: 13 Oct 2010, 23:34
by Jarmo
Kui mina viimati pilotis variaatori kohta infot küsisin, siis sain vastuse, et 8-klapilisele selleist asja enam ei ole võimalik tellida

Variaatori hind
Posted: 14 Oct 2010, 00:27
by ts
:icon_roll:
8V
http://eshop.original-teile.de/index.ph ... 0060609616+" onclick="window.open(this.href);return false;
muidugi on ka siin olemas remonttükid :icon_thumbup:

- naread.png (8.63 KiB) Viewed 5862 times
kui ma nüüd õigesti mäletan, siis õuldskuul variaatori peamiseks probleemiks on hoopis survesolenoid (ehk siis pilt mitte nuka otsas olev seadeldis vaid kollektori kohal olev saatja)- variaator ise kestab kordi ja kordi ja kordi kauem, kui 16V oma
Variaatori hind
Posted: 15 Oct 2010, 18:30
by Sann
Kõike seda variaatori kohta küsisin sellepärast, et pakutakse hea hinnaga 2.0 156-t, millel variaator teeb häält, muidu tehnika poole pealt peaks suht ok olema. Selle sajandi masin ning hinda küsib 18k. Sellise hinnaga oleks sellisele asjale huvilisi?
Variaatori hind
Posted: 15 Oct 2010, 19:36
by Slicer
Noh, kui seal palju tööd pole ning näeb hea välja siis ütleks, hea hind :icon_thumbup: