Ei teagi kohe, mis sellise küsimuse peale vastata. Auto nagu auto ikka
Eks see kas meeldib või mitte sõltu rohkem inimesest.
Talvel sõitmiseks on Q4 variant täitsa lustlik, väheke madal ainult, eriti talvel. Kuna 159 on suht tanki kaalu, siis ei tea väga ei suuda ette kujutada, kas alla 3,2l mingit lusti ka sõitmises on või mitte, pole kunagi ühtegi teist 159-t proovinud.
Lagunemise osas midagi väga hullu pole, aga omad "tüüpvead" paistavad tal olema. Võib-olla on need muidugi tingitud ka sellest, et konkreetne isend on suht seeria algusest pärit ja lapsehaigused on veel välja ravimata.
Mõned näited ehk...
~30-40k pealt läksid esimesed rattalaagrid ja sarniirid...
Roolilatt tundub nõrk koht olevat, vähemalt mul tegeldi 2x sellega, mõlemad korrad garantii värk, nii et väga ei süvenenud vigadesse, aga tundub et vähemalt garantii korras vahetatakse rooliotsi koos latiga...
Q4 puhul on tagadiffer vist minev kaup, vähemalt ma polnud vist esimene kellel see ära vahetati ja palju neid Q4-sid ikka siin meil on...
Vahepeal lekkis igasugu vedelikest nagu mahlakast, aga see vist on suht paljude itaalia ja inglise autode tüüpviga...
Teele olen 4 aasta jooksul kõigest korra jäänud (bensupumba relee tõttu), nii et tegu hetkesesuga vististi kõige vastupidavama autoga mida aktiivselt kasutanud olen. 156 lagunes igal juhul kõvasti rohkem (eks ta oli vanem ka muidugi)...
Ja muidugi päeva parim nali on see, et õli temperatuuri anduri vahetus, on 3,2 v6 puhul mootor maha töö
Eks neid vigu ole aastate jooksul veel olnud, aga kõike ei viitsi üles lugeda.
Rohkem nagu hetkel ei oskagi kommenteerida, kui konkreetseid küsimusi on, siis küsi julgelt.
Sai küll vist väheke karm kokkuvõte, aga eks ma olen keskmisest hoolsam auto kasutaja ka, nii et kui kuskil viga näen, siis tuleb see lasta ka kohe korda teha, mitte sõita nii kaua, kuni enam auto ei sõida.
Aga alfistile omaselt, olen vaatamata kõigele siiani rahul.
