mootor siis peaks olema 06416
üks ülimalt hea koht nende tööde tegemiseks on oma garaaz
lugu siis selles, et mootori täielikuks lahtivõtmiseks ja defekteerimiseks kuluv aeg peaks jääma kuhugi 30 töötunni piiresse (nimelt on otstarbekas mootor maha tõsta) ning 30h x nooh 250.- tund = ~7500.-
164H1-le V6 panekut ei soovitaks, kuna alles 164H2 sai omale ka 2,0 versioonis amordiga lati, mistõttu pole liigne koormus esisillale enam nii tappev.
jubinatest, mis sinna võiks panna->
kolvi-hülsi-rõngaste täiskomplekt ~6300 (4tk)- eraldi võib saada rõngaid (~540.-kpl) ning hülsse (~700.-tk)
klapi juhtpuksid sisse 54, välja 34, klapid ise sisse 106 välja 240 see siis ühe stüki kohta
kett-> alumine 510, ülemine 775.- (või oli vastupidi

), nukarattaid EI ole leidnud

ning pinguti hinda hetkel ei leidnud (kuid see ei olnud miljon)
raamsaaled ~370, kepsusaaled 354.-
täis tihendikomplekt 1456.-
lisaks on seal kindlasti veel ühtteist, mis kohe pähe ei tule...
täielik üle- ja ümberehitus jääb koos tööga hinnanguliselt kuhugi 20-30K kanti olenevalt kohast (kui ise teed, siis saab sama raha eest ka niimõndagi muud huvitavat lisada)
ainult kurvad faktid seega
samas- kui sa lähed ja ostad omale järvelt 8000.- eeguse 3,0 mootori, siis see tuleb niikuinii samuti lahti kakkuda ja üle vaadata...
iseenesest kõhutunde järgi pakuks, et suure tõenäosusega on mootori liikuvatest osadest vaja vahetada vaid saaled ja rõngad ning kett koos komponentidega
EDIT: 30 tundi on siis umbkaudne aeg-> maha, lahti, kokku ja peale