Page 1 of 2

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 13 Sep 2006, 00:26
by veiks
Kui raske ja milliseid ümberehitusi sihuke projekt võiks nõuda. Asi nimelt selles et mootor tipa palju sõitnud juba, 350000, õlirõhu tuli on paar korda juba põlema läinud. Või oleks mõtekam vana mootor korda teha? Mitu raha see võiks tahta?

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 13 Sep 2006, 00:53
by ragz
ega seda ei saagi enne teada kui mootorit lahti ei võta.

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 13 Sep 2006, 10:57
by ts
tegelikult on see auto lihtne nagu hamburger :lol:



iseenesest on sul vaja komplektset 3,0 mootorit (koos juhtmestiku ja kollektoritega) 8) , palju aega ja osavaid näppe...



täpsem info järgneb kohe, kui mainid kasvõi poole sõnaga mis aastast auto on, mis mootor tal peal on (x64xx) ning mis mootorit tahad sinna istutada (xxxxx)



põhjus selles, et esimesel põlvkonnal on tegelikult pea 95% jubinatest 1:1-le

164H2 juures tuli vahe sisse 164H1-ga, kuid 90% osadest jäid samaks, see reegel kehtib ka H3 puhul (v.a. Q4)



ehk siis infot, infot, infot (ts@mõlgutas kah kunagi siukest mõttekest)



EDIT: mootori remont sõltub jah sellest, kui palju seal remontida vaja on (ehk siis kui sul veel 3,0 mootorit ei ole, siis võta vana lahti ja uuri)

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 13 Sep 2006, 14:33
by veiks
Auto on aastast 90 ning mootor 106 kw. Uut mootorit pole veel välja valinud, mõte on et kas vana lasta korda teha või aretaks uue 3.0 mootori peale.

Kohe võite ka soovitada mingit head lõbusat kohta kus keegi vaataks vana mootori üle ja ütleks mis vahetamist vajavad, koos hindadega muidugi :P

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 13 Sep 2006, 15:10
by ts
mootor siis peaks olema 06416



üks ülimalt hea koht nende tööde tegemiseks on oma garaaz :?

lugu siis selles, et mootori täielikuks lahtivõtmiseks ja defekteerimiseks kuluv aeg peaks jääma kuhugi 30 töötunni piiresse (nimelt on otstarbekas mootor maha tõsta) ning 30h x nooh 250.- tund = ~7500.-



164H1-le V6 panekut ei soovitaks, kuna alles 164H2 sai omale ka 2,0 versioonis amordiga lati, mistõttu pole liigne koormus esisillale enam nii tappev.



jubinatest, mis sinna võiks panna->

kolvi-hülsi-rõngaste täiskomplekt ~6300 (4tk)- eraldi võib saada rõngaid (~540.-kpl) ning hülsse (~700.-tk)

klapi juhtpuksid sisse 54, välja 34, klapid ise sisse 106 välja 240 see siis ühe stüki kohta

kett-> alumine 510, ülemine 775.- (või oli vastupidi :? ), nukarattaid EI ole leidnud :( ning pinguti hinda hetkel ei leidnud (kuid see ei olnud miljon)

raamsaaled ~370, kepsusaaled 354.-

täis tihendikomplekt 1456.-



lisaks on seal kindlasti veel ühtteist, mis kohe pähe ei tule...



täielik üle- ja ümberehitus jääb koos tööga hinnanguliselt kuhugi 20-30K kanti olenevalt kohast (kui ise teed, siis saab sama raha eest ka niimõndagi muud huvitavat lisada)



ainult kurvad faktid seega :(



samas- kui sa lähed ja ostad omale järvelt 8000.- eeguse 3,0 mootori, siis see tuleb niikuinii samuti lahti kakkuda ja üle vaadata...



iseenesest kõhutunde järgi pakuks, et suure tõenäosusega on mootori liikuvatest osadest vaja vahetada vaid saaled ja rõngad ning kett koos komponentidega



EDIT: 30 tundi on siis umbkaudne aeg-> maha, lahti, kokku ja peale

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 15 Sep 2006, 01:06
by veiks
Probleem nimelt selles, et pole eriline asjatundja mootori hingeelus. Praegu küll auto sõidab, aga kui kaua. Õlisurve viskab vahepeal täitsa maha. Targem vist lasta asi pulkadeks võtta kui kuskil teeääres puksiiri oodata :(

Isa tglt jagab nooti mootorite kohapealt... :idea:

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 15 Sep 2006, 11:07
by ts
:D kui sa seda survet mõtled, mis armatuuris noolekesega näitab, siis selle taga on andur (mida on muuseas 164-l õli jaoks suisa 3)



ehk siis kui nooleke kustub ning õlituli põlema ei löö, siis mõõda rõhk mehhaaniliselt üle :wink: võibalt polegi hullu...

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 15 Sep 2006, 12:31
by VML
ts-il jälle õigus....need andurid selles eas, kui neid vahetatud pole näitavad tavaliselt mida ise tahavad...ja see mootor peaks 600 000km ära sõitma kui korralik omanik oled olnud-ilma et midagi vahetaks...muidugi kui on asjatut pöördelaskmist old siis asi nii palju just ei kesta... ja kui tühikäigul tule põlema lööb siis tõenäoliselt oleks saalede vahetusest abi-kui seda ennem tehtud pole... hmm...see tuluke kas vilgub tühikäigul või põleb....??? ja nu..esmalt soovitan need õli andurid ära vahetada...siis saad ka näidikuid usaldada-mul enda 164-sama aasta sama mootor... vilgutas seda tulukest isegi pööretepealt-aga samas seieri järgi oli näha et survet on...





hmm-kle ega see sul rohelist värvi ole? ja esiklaasis kõrvalistuja pool mõra? kui see isend-siis seal rautselt remonti vaja :lol:

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 15 Sep 2006, 14:46
by ts
BTW minu enda sama aasta 164 vilgutas lõpuks isegi õlitasemetulukest kurvides aga see selleks :D



ja veel- kui tahad mootori hingeelust lähemat aimu, siis mul suike raamat, kus kõik pulgad, nende kulumisaste ja vajalikud skeemid ning lubatud tolerantsid ja veel palju-palju asju konkreetselt kirjas (164 ts ja V6 12V mootorite, kastide ja kõige kõige muu kohta)

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 15 Sep 2006, 23:03
by veiks
Sama roheline jah :lol: Alles ostsin teise :)

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 16 Sep 2006, 19:41
by VML
nii..kust ma alustaks...-kui seal keevitustöid pole tehtud...siis on tagaosa raamid ka sitas seisus... ja õlipaksendaja najal olen juba mina selle autoga sõitnud... et...mootori puhul ainult..remont :roll: ja palju sa selle eest välja käisid kui saladus pole...???

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 16 Sep 2006, 21:10
by veiks
12k. Sai vist natuke üle makstud... Sa olid üleeelmine omanik?

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 17 Sep 2006, 22:44
by VML
ma olin yle yle eelmine omanik....auto on rootsist toodud... sai nati sõidetud...siis sai sõbrale müüdud...sai saaled juba siis vahetada kui sõbrale müüsin... kui minu käes oli..siis oli veel väga korralik asi... hetkel jah 12 on ikka nati liig... :roll: ma mõtleks veel isgi 8k juures et kas tasuks... sest sellel jäi kere keevitamatta....seal tööd kõvasti...

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 18 Sep 2006, 02:09
by veiks
tglt kerel polegi niiväga viga. Mootor just murekoht. Alfa keerutas esimesel korral pea segi :D , aga pole viga, arvatavasti saame magsiga kaupa tehtud 8)

164 2.0 asemele 3.0 v6 mootor

Posted: 19 Sep 2006, 11:38
by VML
jah...eks ta targem oleks... maqsil peaks suht viisakas auto olema... sinu omast veel nii palju et tagasilla kinnituste kõrvalt augud sees...paagi all roostet kindlalt...ja taga raamides suht suured augud ja tõstmis kohad ka peaks õhtal olema....kui keegi vahepeal pole kätt külge pand sinna.... need 164 tüüpvead niiöelda....neid soovitan kõigil 164 ostjatel vaadata... sealt kannatab üsna palju tingida ostes... sinu isend on ka siis niiöelda sandwichi saanud-tallinnas jäi kahe auto vahele päris kõvasti... :roll: aga kui maqsi oma ära ostad siis varuosi on seal kuhjaga... :wink: nt: kui minu käes oli siis said sinna uued tagumised pidurisadulad....