Page 1 of 1

Sisselaskekollektor - lappida või vahetada?

Posted: 10 Dec 2010, 17:27
by iv88
Täna rookisin tund aega endale tunnelit hoovist tänavale, et saaks lõuna paiku Pilotisse õlivahetusse rännata. Ära jäi see üritus. Eile öösel jõudsin koju ja ei ühtegi märki tõbisusest. Täna hoovist välja hakkan ajama, siis puterdab ja kukub torust raksatusi välja lööma.

Sisselaskekollektorile gaasiga sõitmiseks tehtud tagasilöögiklapp, mis kippus õhku ahmima sai tol korral võrdlemisi viisakalt kinni pandud. Nüüd siis see "kork" sealt eest minekut teinud.

Kas tasub see auk (u 3 x 4 cm) uuesti ära lappida millegiga, proovida eelmisest paremat lahendust? Jutt on siis ringiga ümbritsetud klapiavast pildil:
Image
Mõistlik oleks ilma klapiavata kollektor hankida, aga twinsparki oma võin tõenäoliselt otsima jäädagi :icon_problem:

Sisselaskekollektor - lappida või vahetada?

Posted: 10 Dec 2010, 17:56
by tohoo
Kui viitsimist siis tükk alumiiniumi kas keevitada või kruvidega.

Sisselaskekollektor - lappida või vahetada?

Posted: 10 Dec 2010, 19:15
by VML
http://www.alfaromeoforum.info/viewtopic.php?f=9&t=4253" onclick="window.open(this.href);return false; et peaks täpselt otsitav asi olemas olema... kruvidega ja poltidega võimalik ju ka alati...