Alfa Romeo 159 1750 TBi Ti
Posted: 05 Jan 2011, 15:26
Tere,
Kuna mu eelmine auto (Alfa Romeo 159 1.9 JTS) on juba uue omaniku leidnud ning mina olen endale samuti uue Alfa leidnud, siis vana teema vaja asendada uuega
Seega on mul hea meel esitleda minu praegust Alfa Romeod, spetsiifiliselt Alfa Romeo 159 1750 TBi. Kalvi Nõmme Pilot Motors'ist lubas kasutada tema tehtud fotosi, seega allpool tulevad mõned "välispildid" (loodan, et nad siia ära mahuvad, suured pildid on
). Kahjuks hetkel sisust pilte ei ole, sisuks sai tellitud Ti pakett, mis on minu eelmise auto sisust väga erinev - kui tollel oli selline helebeezh (kuigi kui ma auto tellisin, siis tellisin ka tumehalli sisuga aga noh, Faktol jäi see kuidagi kahe silma vahele), praegusel Alfal aga sisu on musta värvi.
Sellest mootorist on siin juba juttu olnud teistes teemades, lisan hetkel niipalju, et minu jaoks oli see meeldiv üllatus. Kubatuuri poolest ju tegu mootoriga, mis veid väiksem, kui mu eelmise auto mootor oli. Samas, niipea kui ma sisse istusin esimest korda ja mootori käivitasin, oli koheselt selge, et tegu on ikka hoopis teise ja palju võimsama asjaga. Tunnistan ausalt, et ma esialgu isegi ei sihtinud seda mootorit, kui ma Pilot Motorsisse läksin, et uue auto välja valida, oli esialgu hoopis midagi teist ja suuremat meelel. See oligi Kalvi Nõmme, kes mulle sellest 1750 TBi mootorist esmakordselt rääkis ning siis tekkiski huvi selle vastu. Peamised "võtmesõnad" minu jaoks olid, et see mootor on põhimõtteliselt ökonoomsem, kui mu eelmise auto mootor, samas aga tunduvalt võimsam. Ning eks see fakt, et sellisest väikesest mootorist oli 200 hobujõudu kätte saadud, see oli samuti huvitav asjaolu
Ning loomulikult ka see, et tegu oli turbomootoriga, aga mitte sellise tavalise turbomootoriga, millel see nn. "turbolag", vaid sellise, mis koheselt reageerib ning on valmis töötama. Siiani olen temaga väga rahul. Jah, ma tean, on autosi meilgi siin linnas ja riigis, mis on palju võimsamad, kuid samas on palju rohkem selliseid, mis ei ole
Mitte et ma oleks kihutaja tüüp või siis selline, kes iga valgusfoori tagant kummivilinaga kohalt lahkub, ei. Kuid vahel on tore seda gaasipedaali veidi tugevamalt vajutada, kuulata seda mootori tugevat ja madalat urinat ning näha, kuidas mingi ninaka lontruse auto tahavaatepeeglis täpiks muutub.
Autoga endaga erilisi probleeme siiani ei ole olnud, ainult üks intsident juhtus, nimelt ühel hetkel avastasin, et sõidu ajal kadus juhiuksest elekter. Mitte ükski nupp ei töödanud, peegleid ei saanud juhtida ega parkimisasendisse panna, peeglites olevad andurid olid kutud ning pardakompuuter kaebas, et "süsteemis on viga". Pilot Motorsis avastati, et mingil seletamatul moel oli ukse sisse sattunud vett, sinna kuhu seda sattuda ei tohi, ehk siis täpsemalt just sellesse pistikusse, mis ukse elektrisüsteemid autoga ühendas, ning see oli siis ka "läbi kärsanud". Eks väljas juba sügis oli ning vihm oli tavaline asi, mine võta kinni, kuidas mingil vihmaveetilgal niimoodi lausa õnnestus ukse sisse pugeda... Kuid tänu Pilot Motorsi spetsialistidele sai see asi kiirelt korda tehtud ning probleeme enam ei ole. Isegi see külm ja lumerohke talv seda masinat ei heiduta, liigub ilusasti (kuigi jah, jõudu tal on ning peab ikka vaatama, et ta sussi keerutama ei kipuks
).

Kuna mu eelmine auto (Alfa Romeo 159 1.9 JTS) on juba uue omaniku leidnud ning mina olen endale samuti uue Alfa leidnud, siis vana teema vaja asendada uuega


Sellest mootorist on siin juba juttu olnud teistes teemades, lisan hetkel niipalju, et minu jaoks oli see meeldiv üllatus. Kubatuuri poolest ju tegu mootoriga, mis veid väiksem, kui mu eelmise auto mootor oli. Samas, niipea kui ma sisse istusin esimest korda ja mootori käivitasin, oli koheselt selge, et tegu on ikka hoopis teise ja palju võimsama asjaga. Tunnistan ausalt, et ma esialgu isegi ei sihtinud seda mootorit, kui ma Pilot Motorsisse läksin, et uue auto välja valida, oli esialgu hoopis midagi teist ja suuremat meelel. See oligi Kalvi Nõmme, kes mulle sellest 1750 TBi mootorist esmakordselt rääkis ning siis tekkiski huvi selle vastu. Peamised "võtmesõnad" minu jaoks olid, et see mootor on põhimõtteliselt ökonoomsem, kui mu eelmise auto mootor, samas aga tunduvalt võimsam. Ning eks see fakt, et sellisest väikesest mootorist oli 200 hobujõudu kätte saadud, see oli samuti huvitav asjaolu


Autoga endaga erilisi probleeme siiani ei ole olnud, ainult üks intsident juhtus, nimelt ühel hetkel avastasin, et sõidu ajal kadus juhiuksest elekter. Mitte ükski nupp ei töödanud, peegleid ei saanud juhtida ega parkimisasendisse panna, peeglites olevad andurid olid kutud ning pardakompuuter kaebas, et "süsteemis on viga". Pilot Motorsis avastati, et mingil seletamatul moel oli ukse sisse sattunud vett, sinna kuhu seda sattuda ei tohi, ehk siis täpsemalt just sellesse pistikusse, mis ukse elektrisüsteemid autoga ühendas, ning see oli siis ka "läbi kärsanud". Eks väljas juba sügis oli ning vihm oli tavaline asi, mine võta kinni, kuidas mingil vihmaveetilgal niimoodi lausa õnnestus ukse sisse pugeda... Kuid tänu Pilot Motorsi spetsialistidele sai see asi kiirelt korda tehtud ning probleeme enam ei ole. Isegi see külm ja lumerohke talv seda masinat ei heiduta, liigub ilusasti (kuigi jah, jõudu tal on ning peab ikka vaatama, et ta sussi keerutama ei kipuks




