Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#4
Alfa Lancia oli siis itaalia paberites kirjas, niipalju kui ma aru sain, igatahes ark ütles et eestis ainuke auto :lol: Passi pandi küll Alfa Romeo aga hea on teada et mul on ainulaadne eksemplar :lol: .

ts äkki teab et kas 102 kw mootorit alfa kah tootis, igatahes mul on see kirjade järgi peal :wink:



magsi roheline jah :P
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#7
Lähemal vaatlusel kahe alfa passiga selgus tõsiasi et minu uus auto kaalub vanast 110 kilo rohkem- kandevõime seega 110 kilo vähem, uksi on mul vanast 1 rohkem :lol: 5-4 vastu. Ka piduriteta haagist ei tohi ma üle 500 kilo vedada, vanal lase julgelt 650 kiloga. Vot siuksed väiksed pisiasjad.

Minu teada peaksid tehase andmed samadel automudelitel ühesed olema...võta nüüd kinni :roll:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#12
2.8 kirjutas:Kas ei olnud mitte tol ajal Fiati kontserni siseselt Alfa ja Lancia ühine üksus, nii nagu praegu on Alfa ja Maserati. Ja sellest ka selline nimetus. Minu autol kapoti all ka selline kleeps (pole ise pannud) , passis küll pole.


alfa ja lancia on siiani sõsarettevõtted (ferrari ja maserati on oluliselt tihedamalt põimunud, kui alfa ja maserati)



autod siiski olid eraldi lancia thema ning alfa 164 :wink: seega mark on teine, mudel on teine ning ainult väga pädevad inimesed suudavad sellest ühte marki kokku lugeda (samamoodi on autobianchi ARK-i väitel tegelikult lancia)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#14
alfal ja masel on juba "ammu" roolid ühes kapis, paidevei 8C pannakse kokku mase seinte vahel näiteks ja asjad seotud ikka tugevalt minuarust, kui alfa gtad siin ridamisi mase V8 hakkavad tulema, rääkimata sõbralikust põhjavahetusest jms nodi... elu on kummaline, et just kaks kõige armsamat automarki on ühte potti paisand :)

Alfa Lancia 164 1991 -veiks-

#15
kisub igatahes väääga offtopicuks juba :?



aga siiski-> põhjus, mis maserati anti ferrari tiiva alla (mitte AR-i omasse) on tegelikult selles, et mustal hobisel on palju suurem kogemus suurte mootorite loomisel, on ju maserati ikkagi teisest puust (kas just paremast :roll: aga...) kui AR.



see et AR tippmudelid maserati sõlmi kasutavad on tegelikult kokkuhoiupoliitika, mis minu isiklikku arvamust pidi ei ole eriti atraktiivne (aga tegelikult muidugi pärisalfasid-> Nord ja V6 ning Alfetta layout ja õigetpidivedu, läbi millede Alfa tegelikult ellu jäi enam juba mõnda aega niikuinii ei tehta) aga see selleks...
Tegelikult ma olen normaalne....