Page 1 of 1

ukse lingi vahetus

Posted: 17 Jan 2011, 19:43
by kutsikas
Küsimus...Kuda vahetada tagumise ukse link esimese lingiga...mida tuleb küljest võtta ja kuhu tagasi panna :D

aitab kõrval istme kaudu käimisest

ukse lingi vahetus

Posted: 17 Jan 2011, 19:43
by kutsikas
tegu siis 155-ga 95 a.

ukse lingi vahetus

Posted: 17 Jan 2011, 20:20
by ts
Lihtne- kõigepealt eemaldad uksepolstrid, siis vaheseina, siis lingi ja paned asjad teistpidides järjekorras tagasi :wink:

Polstri eemaldamine algab lülitipaneeli eemaldamisega (ettevaatlikult), peale pistikute eemaldamist kruvitakse lahti sisemine ukselink ja kangutratakse ettevaatlikutl ära loomulikult tuleb lahti lasta ka tross; siis võetakse ära ukse allosas olevad kruvid, siis ukse keskel olevad poldid - ja ülejäänud poldid/kruvid, mis seal võivad või võivad olla mitte olla (suuremad on ilusti plastpunnidega kaetud)'
ma võin praegu mõne kruvi/poldi asukohaga pada ajada (kaks on lülitipaneeli taga, üks lingi taga, üks keset ust, kaks tükki all riiuli ülaserva kandis, kaks- kolm riiuli allservas-> võibolla on üks ka õhukanalis - aga võibolla oli see 164-l hoopis nii)
Siis kruvid ära ukseluku nupu ning ettevaatlikult kangutad polstri servad lahti (vaadates, et tüübleid ära ei lõhu) ning tõstad polstri kõrvale

Seejärel pääsed ligi raamile, mille võid eemaldada (aga siis on uks lõplikult lahti ja selle kokkupanek on õudne jama) või siis mille tagant pääsed ligi ukselingi tagaosale (seal oli kaks torxi /kuuskanti, mille eemaldamise järel saad lingi kätte)

Kui ma õigesti mäletan, siis rohkem vaja polegi kui link paika panna, kinni keerata ja ukse uuesti kokku panna

ukse lingi vahetus

Posted: 07 Feb 2011, 14:50
by zakalwe
ts wrote:Polstri eemaldamine algab lülitipaneeli eemaldamisega (ettevaatlikult), peale pistikute eemaldamist kruvitakse lahti sisemine ukselink ja kangutratakse ettevaatlikutl ära loomulikult tuleb lahti lasta ka tross; siis võetakse ära ukse allosas olevad kruvid, siis ukse keskel olevad poldid - ja ülejäänud poldid/kruvid, mis seal võivad või võivad olla mitte olla (suuremad on ilusti plastpunnidega kaetud)'

Hm. Seal pole vähimatki vahet, mis järjekorras.

Polstri peal:
Allservas on 3 ristpeakruvi (keskmine on tiba sügavamal). Keskel (sanga küljes) on kuuskant, täpsemalt H5. Sisemise lingi taga on kuuskant, peenike. Numbrit ei mäleta. Luku plastiknuppu ei maksa jah unustada. Trossi lahtilaskmise mõttest ei saa aru...kui lülitipaneeli eemaldad (peale selle peenikese kuuskandiga kruvi lahtikeeramist ja paneeli kruvikeerajaga lahtimeelitamist) eemaldada 3 pistikut (2 akende oma ja 1 peeglite oma, viimasega tasub ettevaatlik olla, võib plastiknagad ära murda!) siis saab kogu lülitiploki koos uksetrossiga läbi polstris oleva augu lükata ja lihtsalt rippuma jätta.
ts wrote:Seejärel pääsed ligi raamile, mille võid eemaldada (aga siis on uks lõplikult lahti ja selle kokkupanek on õudne jama) või siis mille tagant pääsed ligi ukselingi tagaosale (seal oli kaks torxi /kuuskanti, mille eemaldamise järel saad lingi kätte)
Raami eemaldamine ei ole raske, ega ka selle tagasipanemine. See on lihtsalt tüütu (ja käed lõhub ära) ja parem on seda kahekesi teha. Seal on ee...mingi kuus kuni kaheksa 10 polti (millest osad tegelevad klaasi juhtijate ja piirajate ja trossi hoidmisega. Ja selle eemaldamine pole ka vajalik. Linki hoiab 4 T25 torxi. 3 neist on kerged lahti kruvida, neljas (kõige tagauksepoolsem) nõuab kannatust ja/või kardaani.
ts wrote:Kui ma õigesti mäletan, siis rohkem vaja polegi kui link paika panna, kinni keerata ja ukse uuesti kokku panna
Umbes täpselt nii. Ühtlasi soovitan ka tüüblid vahetada: need väsivad ruttu ja polster jääb irvitama ja/või nagisema.

PS: linki on võimalik ka tükkideks võtta ja liimida. Mul pidas see vastu mingi 2 kuud, st on ikka ajutine lahendus. Kui ma teaks, kuidas oma telefonist pildid kätte saada, võiks kohe illustreerida protsessi.

Oh...ja algse küsimuse kohta ka. Kuna tagauks on mehaaniliselt keeratava klaasiga, siis mina küll ei tea, kuidas see vänt sealt kätte saada ja polster ära võtta. Kõik muu on sama, nagu esiukse puhul. Kui keegi selle suudab ära kirjeldada, siis esimese ja tagumise lingi vahetamine on tõepoolest võimalik.

ukse lingi vahetus

Posted: 07 Feb 2011, 15:31
by janart
Vända saab lihtsalt kätte. Võtad ühe kaltsuriba, mis vända ja polstri vahele mahub. Puhta soovitavalt. Ajad selle vända käepideme poolt vända kaela ja polstri vahele (eeldusel, et fiksaator on õigelt poolt peale pandud), võtad kaltsu otstest kinni, niblid kaltsuga natuke edasi-tagasi, lähed otsid fiksaatori üles (lendab hästi) ja võtad vända maha :grandpa:

Link pildile, kus näha mis karul kõhus: http://goo.gl/0debW. Asja iva on kaltsuriba fiksaatori otsa taha haakida.

ukse lingi vahetus

Posted: 07 Feb 2011, 16:13
by zakalwe
janar_t wrote:Vända saab lihtsalt kätte. Võtad ühe kaltsuriba, mis vända ja polstri vahele mahub. Puhta soovitavalt. Ajad selle vända käepideme poolt vända kaela ja polstri vahele (eeldusel, et fiksaator on õigelt poolt peale pandud), võtad kaltsu otstest kinni, niblid kaltsuga natuke edasi-tagasi, lähed otsid fiksaatori üles (lendab hästi) ja võtad vända maha :grandpa:
Hell, ja selle kohta öeldakse 'lihtne'? :icon_censored:

Nüüd ma saan aru küll, miks mu näpuosav sõber rääkis erinevatest 'ise-traadist-painutatud-ja-polsterdatud-asjadest-mida-ma-enam-peale-liitrit-koduõlut-ei-näpi'. St siis, kui meil oli reaalselt plaanis see lingivahetus teha. Hea teada igaljuhul.

ukse lingi vahetus

Posted: 07 Feb 2011, 16:45
by janart
:mrgreen: Selle jutu lugemise peale läks sul rohkem aega kui vända kätte saamine võtab. Nii, et lihtne. Jätkuvalt :wink: