3. leht 3-st

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

Postitatud: 12 Veebr 2011, 14:09
Postitas ts
:oops:

my bad- see oli väga vana versioon, mis lubas :oops:

alates rel. 20-st (s.o. 2005 ) on too maas jah (seega eelduslikult oli tegu lucase sadulaga)

hetkel tundub, et daungreid (kogu tagumine mudru lihtsama vastu välja vahetada) ongi ainus võimalus (esimese hooga ei leidnud ühtegi analoogi kah) :(

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

Postitatud: 12 Veebr 2011, 22:58
Postitas j6nks
Põmt. välismaalt olen leidnud kaks sama probleemiga omaniku, kellel pole sama moodi lahendust ega alternatiivi asjale leitud.
nutune värk, peab treima hakkama.
aga las ta puhkab ka natuke, muid asju ka vahel ajada vaja.

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

Postitatud: 13 Veebr 2011, 00:00
Postitas Jarmo
j6nks kirjutas:Põmt. välismaalt olen leidnud kaks sama probleemiga omaniku, kellel pole sama moodi lahendust ega alternatiivi asjale leitud.
nutune värk, peab treima hakkama.
aga las ta puhkab ka natuke, muid asju ka vahel ajada vaja.
Mõne masina esimesed sadulad ei sobi? Käsipidur hüdraulika peale ja ongi lahendus? (muidugi... omavoliliselt oleks siis oi-oi kui palju muudetud)

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

Postitatud: 13 Veebr 2011, 00:09
Postitas supp
ma arvan et ilmselt sobivad ka mõne masina tagumised, küsimus on vaid millise, see ilmselt seguks ainult katse eksituse meetodil, kui ma õeti olen arusaanud siis on probleem vist ketta paksuses/suuruses, ehk muidu läheks esiveolise omad ka või, tegemist on tavalise lahtise sadulaga (kinnise puhul oleks asi märgatavalt lihtsam, jääks see kässari k.pp ära), altenatiivi ostimisel peab millegist lähtuma, kuna sadula mõõdujärgi otsimine on suht võimatu ilma füüsilise võrdlusetta, siis mina alustaks sellest, et uuriks levinumaid massinaid millel on taga ca sama mõõtu kettas ja juba siis saaks nende supporteid füüsiliselt võrrelda, muidugi kui vastavaid varuosa katalooge pole on see tavainimesedl keeruline, aga kui leiad mõne tuttava jupimüüja siis on ta abiks äkki, mina alutaks sellest otsast

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

Postitatud: 13 Veebr 2011, 00:15
Postitas j6nks
Jarmo kirjutas:
j6nks kirjutas:Põmt. välismaalt olen leidnud kaks sama probleemiga omaniku, kellel pole sama moodi lahendust ega alternatiivi asjale leitud.
nutune värk, peab treima hakkama.
aga las ta puhkab ka natuke, muid asju ka vahel ajada vaja.
Mõne masina esimesed sadulad ei sobi? Käsipidur hüdraulika peale ja ongi lahendus? (muidugi... omavoliliselt oleks siis oi-oi kui palju muudetud)
Kui aus olla, siis mulle on alati hüdrauliline käsipidur meeldinud aga seda küll ainult tagaveolistel. Selle auto puhul ei tahaks teha nii suuri muudatusi ja korralik kit maksab ka piisavalt ning tööd oma jagu. Kui nii kaugele juba minna, siis parem enne mingi preformance piduri kit alla, mis parandaks selle auto pidama saamist oluliselt (kui aus olla, siis praegused pidurid ei tunudu olevat need, mis võiks sellisel autol all olla)

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

Postitatud: 13 Veebr 2011, 23:38
Postitas H.E
Ma arvan, et need pidurid, mis sul küljes on tahavad lihtsalt korralikku refurbi.
Hüdro käsipidur on iseenesest sellisel autol suhteliselt mõttetu, kuid hulluks minnes arvan, et seda lahendada selliselt, et see kellelegi jalgu ei jääks pole üldse probleem.

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

Postitatud: 28 Veebr 2011, 20:24
Postitas j6nks
võtsin selle auto jälle ette.

ega kellegil ei ole tagumise sadula käsipiduri süsteemiga kogemusi selle auto puhul? oleks vaja veel viimane sadul korda saada ja siis nagu hakkaks looma aga kahjuks ole veel välja nuputanud, kuidas seda lõpuni lahti saada.
välismaal foorumitest lugedes selgub, et "special tooli" vaja selle jaoks aga tööriistade taha see vast ei jäe, pigem see kord mõistuse :lol:

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

Postitatud: 01 Mär 2011, 08:48
Postitas zakalwe
Special tooli milleks? Kolvi sissekeeramiseks? Seal ei saa midagi muud olla, mis eririistu nõuaks.
Enamvähem iga asi igal autol nõuab vähemalt ühte 'special tool'i'. See on puhas kius ja enamus neist espetsiaaalriistadest on ise leiutatavad.
/z tuli just renoo espassi kasti vahetamast, kus manuaal käsib vähemalt kolme-nelja erihuijajaaaaaspetsriista omada. Vaja läks neid...täpselt mitte ühtegi.
Paidevei, soovitan endale igaks juhuks lisaks padrunikomplektile muretseda 16, 18, 20 silmus/lehtvõtmed. Täiesti reaalne, et 164 vajab neid ka. Kiusu pärast. Renault näiteks mõistlikke mõõte (15, 17, 19) põmst ei tunnista. Ma eeldan, et 164 võib vabalt samalaadne konn olla.

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

Postitatud: 01 Mär 2011, 13:43
Postitas AaduT
Ausaltöeldes võin 164 kaitseks öelda, et mulle nagu esimese hooga ei meenu, et eriti neid ebaloomulikke mõõte* kuskil ette oleks jäänud. Ja ega neid polte palju pole mida ma 164 juures kruttinud poleks. :twisted:

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

Postitatud: 02 Mär 2011, 00:14
Postitas veiks
164 on veel ikkagi sellest kategooriast auto millel teed ise kõik vajamineva ära. :icon_hi:
muidugi leiab ka äärmuslike näiteid kui väga tahta...

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

Postitatud: 02 Mär 2011, 21:14
Postitas VML
:roll: eri töö vahendeid oleks vaja ilmselt selle käsipiduri süsteemi eemaldamiseks? et saaks kässari hoova sadulast kätte? ma ühe sain igatahes ilma eri vahenditeta kunagi lahti ja kokku tagasi ka. Kruustangid õiges mõõdus torujupp, kruvikad ja pitskruvi... ja suuremas koguses aega :lol: Ehitusest siis, et põhjas hoiab üks splint seda vedru kinni mis keskel all on, kui selle kätte saad, siis pudeneb algosadeks ilusti!