156 2.0 JTS jahutussüsteemi jooniseid
Posted: 24 Feb 2011, 15:11
Järjekordne üllatus tabas - makaronipüss puhub mulkudest vaid jäist karget talveõhku. Hmm, klapp kinni, mõni andur paneb võssa - paljugi mis.
No, sõit on lühike, aga üks hetk püüab pilku jahutusvee temperatuuri näidik - 100...110 kraadi ja kõigub. Kallakul alla sõites langeb ca 10 kraadi, tasasel maal jälle tõuseb. Jahutusvedelik? Väike kogus võiks ju kaasa tuua selle, et vedelik ei jõua salongi radikasse? Kärme pilk kapoti alla paljastaski tühja vedelikupunsu, õnneks pakiruumis 1 l varuvedelik, milega sai minimaaltasemeni paagi täis. Tore, läbi pea käib erinevaid stsenaariume, mida vürtsitab mõte külmalt vähe puterdavast mootorist. No eks näis.
Hommikul pilk kapoti alla (paak kuiv jälle) ja auto alla (hmm, loik ja tilgub) ja bussi peale.
Seisva mootoriga paisupaagi tühjaks tilkumine kõlab oluliselt paremini, küllap on tegu katkise lõdviku või halvemal juhul radikaga. Või on muid tõenäolisi probleeme? Kui kellelgi on pakkuda 156 jahutussüsteemi skeeme, oleks abiks.
Toredat aastapäeva
No, sõit on lühike, aga üks hetk püüab pilku jahutusvee temperatuuri näidik - 100...110 kraadi ja kõigub. Kallakul alla sõites langeb ca 10 kraadi, tasasel maal jälle tõuseb. Jahutusvedelik? Väike kogus võiks ju kaasa tuua selle, et vedelik ei jõua salongi radikasse? Kärme pilk kapoti alla paljastaski tühja vedelikupunsu, õnneks pakiruumis 1 l varuvedelik, milega sai minimaaltasemeni paagi täis. Tore, läbi pea käib erinevaid stsenaariume, mida vürtsitab mõte külmalt vähe puterdavast mootorist. No eks näis.
Hommikul pilk kapoti alla (paak kuiv jälle) ja auto alla (hmm, loik ja tilgub) ja bussi peale.
Seisva mootoriga paisupaagi tühjaks tilkumine kõlab oluliselt paremini, küllap on tegu katkise lõdviku või halvemal juhul radikaga. Või on muid tõenäolisi probleeme? Kui kellelgi on pakkuda 156 jahutussüsteemi skeeme, oleks abiks.
Toredat aastapäeva
