Page 1 of 1

156 2.0 JTS jahutussüsteemi jooniseid

Posted: 24 Feb 2011, 15:11
by spitfire
Järjekordne üllatus tabas - makaronipüss puhub mulkudest vaid jäist karget talveõhku. Hmm, klapp kinni, mõni andur paneb võssa - paljugi mis.

No, sõit on lühike, aga üks hetk püüab pilku jahutusvee temperatuuri näidik - 100...110 kraadi ja kõigub. Kallakul alla sõites langeb ca 10 kraadi, tasasel maal jälle tõuseb. Jahutusvedelik? Väike kogus võiks ju kaasa tuua selle, et vedelik ei jõua salongi radikasse? Kärme pilk kapoti alla paljastaski tühja vedelikupunsu, õnneks pakiruumis 1 l varuvedelik, milega sai minimaaltasemeni paagi täis. Tore, läbi pea käib erinevaid stsenaariume, mida vürtsitab mõte külmalt vähe puterdavast mootorist. No eks näis.

Hommikul pilk kapoti alla (paak kuiv jälle) ja auto alla (hmm, loik ja tilgub) ja bussi peale.

Seisva mootoriga paisupaagi tühjaks tilkumine kõlab oluliselt paremini, küllap on tegu katkise lõdviku või halvemal juhul radikaga. Või on muid tõenäolisi probleeme? Kui kellelgi on pakkuda 156 jahutussüsteemi skeeme, oleks abiks.

Toredat aastapäeva :)

156 2.0 JTS jahutussüsteemi jooniseid

Posted: 25 Feb 2011, 00:32
by alfaman
Nägu ikka, vaadata kõike. JTS nõrk koht on plast toru mis on kinitatud plokki külge. Pildi peal osa number 4 ja 7. (esimesel pildil) Üldjuhul kas lekib tihend või plast toru ise... Kuid võib ka midagi muud olla.

Off kas sa ostsidki seda E-autoline 156sw musta? suht nukras seisus oli... igal juhul jõudu!

Image


Image

156 2.0 JTS jahutussüsteemi jooniseid

Posted: 25 Feb 2011, 04:57
by spitfire
Tänud, sõber guugel aitas ka võimaliku veana just seda plasttoru välja tuua :) Ja raketiks on just see sama must 156SW, uksumatult kapriisne aparaat.

156 2.0 JTS jahutussüsteemi jooniseid

Posted: 25 Feb 2011, 12:54
by Sinistra666
sama toruga probleem sellel autol oli. Eelmine omanik ei viitsinud asjaga tegeleda (odavam oli jahutusvedelikku peale kallata ju) radikas on sellel autol vahetult enne e-autoline platsile jõudmist vahetatud.