Alfa Romeo / 147 TS Selespeed / haraq

#1
Õnneks ei pidanud kauaks autota jääma. Uus masin siis värskelt Pilotist kätte saadud ning esimesed paarsada kilomeetrit sihitut muretut lustisõitu selja taga. Tegemist siis uue montecarlo-sinise 147-ga, tumeda tekstiili ja suurte koledate velgedega.

Midagi pole öelda, väga mõnus pill. Eriti kaheliitrine TS mootor, mis olenemata sellest, et on uuemast JTS-st sutsu lahjem, on ta hääl ja olek ikkagi kuidagi parem (JTS-i 147-le tegelikult ei paigaldatudki, pidasin silmas 156-e). Võib-olla juba harjumuse asi, sest kolm aastat juba samasuguse TS-ga GTV peal sõidetud. Aga ka Selespeed annab tubli panuse selle auto olekusse.

Autost pikemalt ei viitsigi pajatada, sest tegemist juba üle kümne aasta vanuse mudeliga ning kõik teemad foorumis aastate jooksul niigi äraleierdatud. Aga eks ajapikku midagi naljakat ikka silma hakkab, eks siis saab jube pikemalt kõnelda.

Aga erilised tänud veel Piloti poistele ja eriti Jutale, kes näitas üles meisterlikkust minusuguse kapriisse autoostjaga suhtlemisel. :icon_thumbup:

Piltide nägemiseks peab vist pöörduma Piloti Facebooki lehele, kuna ma lihtsalt ei saa nende piltide ülespanemisega siia hakkama: http://www.facebook.com/alfaromeoeesti?v=wall" onclick="window.open(this.href);return false;

Alfa Romeo / 147 TS Selespeed / haraq

#2
::itpnt::

edu ja muretuid kilo-kilomeetreid 8) priti naiss kolor... hämmastavalt hästi sobib 147 selga

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aga nagu aru saan, siis lehvitada ikka ei kõlba (täna hommikul sõitsid suunal Harku- Laagri?)

ma kohe solvuks... kui poleks sellega harjunud juba :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo / 147 TS Selespeed / haraq

#5
Noh, päris uusi enam tehasest ei saa, aga neid mis ladudesse jäänud, neid küll. Tegemist on siiski kasutamata ning 2011 numbri masinaga. Seetõttu "pääsesin" tapvast konfigureerimisest ning võtsin selle, mis parasjagu saadaval oli.

Kui nüüd päris aus olla, siis ega see konfigureerimine nüüd lõpuni õige asi ka pole. Kokkuvõttes ei oma ju nii suurt tähtsust, mis paganama värvi su käigukanginupu tikand on. See on vägagi tähtis, aga mitte esmatähtis. Esimestel kohtadel on ikkagi:
1)touch
2) mark
3) mootor
4) mudel
5) värvus
jne...

Ehk siis väga lihtne: kui õiget touch´i pole, siis pole ka õige margiga midagi peale hakata. Õnneks Alfadega enamasti seda touch´i probleemi pole. Samas aga võib ka näiteks mõni muu muidu põlatud mark tekitada mingi kummalise soovi mõnda selle mudelit väga austada.

Ja kuigi 147 ei oleks muidu mu esimene eelistus, siis mõtlesin, et ega seda autot ju ka muidu tundma ei õpi, kui temaga lihtsalt mõned aastad sõita. Siiamaani on küll ainult positiivset emotsiooni ning toppeltõõtsadest ning uutest suverehvidest tingitud valusaid roolimise käsi :captain:

Algne mudel oli kenam, kuid facelift´l ka viga pole. Avastasin, et kui teda enda jaoks käsitleda täiesti uue mudelina, on kõik väga hästi paigas. Samamoodi ka näiteks Giugiaro 156-ga.

Ahhaa, et siis kasutaja ts ongi selle 164-ga mulle iga hommik vastu sõitmas! Väga meeldiv ja vabandust-vabandust, homme luban lausa kahe käega vastu lehvata.

Alfa Romeo / 147 TS Selespeed / haraq

#6
haraq kirjutas:Midagi pole öelda, väga mõnus pill. Eriti kaheliitrine TS mootor, mis olenemata sellest, et on uuemast JTS-st sutsu lahjem, on ta hääl ja olek ikkagi kuidagi parem (JTS-i 147-le tegelikult ei paigaldatudki, pidasin silmas 156-e). Võib-olla juba harjumuse asi, sest kolm aastat juba samasuguse TS-ga GTV peal sõidetud. Aga ka Selespeed annab tubli panuse selle auto olekusse.
Õnne! :icon_clap:

aga sa peaksidi selle TS-iga õnnelikum olema ...
niivähe või palju kui ma neid mootori jutte lugenud olen ...
JTS pidi olema sihuke õnnetu värk olema ... hea kui 140 hobest kätte saad ...
+ kapriissem kui niigi kapriisne TS :twisted:
Seitsekümmend Viis

Alfa Romeo / 147 TS Selespeed / haraq

#8
Tootmisaeg peaks olema 2008 või 2009. Tahaks jah loota, et Selespeed on seda lõbu väärt. Vähemalt siiani on olnud. Hetkel muidugi väga kuuma anda ei taha, kuna veel liiga vähesõitnud. Eks peab kuni kuu rahulikumalt võtma.

Tuba on tal tume Alfatex, mis laivis näeb oluliselt parem välja kui pildil. Ja ka istudes/katsudes on mõnus.

Mis TS-i puutub, siis mulle hakkab päevast päeva selle hääl aina rohkem meeldima. Rattad on ainult kole suured, talveks peaks 16" alla otsima. Äkki on siin kellelgi midagi huvitavat pakkuda?
Viimati muutis haraq, 12 Apr 2011, 15:06, muudetud 1 kord kokku.

Alfa Romeo / 147 TS Selespeed / haraq

#11
ts kirjutas:::itpnt::

edu ja muretuid kilo-kilomeetreid 8) priti naiss kolor... hämmastavalt hästi sobib 147 selga

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aga nagu aru saan, siis lehvitada ikka ei kõlba (täna hommikul sõitsid suunal Harku- Laagri?)

ma kohe solvuks... kui poleks sellega harjunud juba :roll:
Noh, said :icon_wave: ?

Alfa Romeo / 147 TS Selespeed / haraq

#13
ts kirjutas::thanksspin:
Noh, täna jäi kodanik ts-ga :icon_wave: vahele, kuna vahetult enne kokkujõudmist hakkas bensiininäiduk kraaksuma ja see pani uue auto puhul ehmatama. Kuramuse 147-ga on see loll lugu, et sellel iga väiksemgi kõrvalekaldumine tavaolukorrast toob kaasa helisignaali. Tagurdades hakkab lisaks Selespeedile karjuma ka parkimisandur, lisaks kütusenäidiku hoiatus, käsipiduri pealejäämise hoiatus, libedus teel jne.

GTV oli selles osas ikka mõnus tuim tegelane kaugelt eelmisest sajandist. Ei mingeid hoiatusi, abimehi ega muud sarnast juhti uinutavat. Ma tunnen oma tagumikuga ise, kui õues on külm või kui auto käsipiduri tõttu paigast ei taha liikuda, ka kütuse lõppemisest saan ma kasvõi hoiatustule abil aru.
Siit veel ka suure ringi küsimus: miks on autodel olemas parkimisandurid? Esiteks annavad nad valeinformatsiooni, teiseks milleks on vaja kuhugi niiviisi tagurdada, et sa ei tea, kuhu täpselt lähed ja mis seal ees ootab?

Alfa Romeo / 147 TS Selespeed / haraq

#15
Ahoi!

Mõtlesin, et see ei ole õige Alfa foorum, kui ma liiga palju ei vingu. :cry:
Nimelt sai 147-sse eile esimest korda titekäru sobitatud. Otseloomulikult see sinna ei mahtunud. Ilma ratasteta ääri-veeri, kuid ka siis ei mahu sinna enam lisaks midagi mõistlikku. Mõeldes poristele ilmadele ja muule plägale, mis mõne kuu möödudes ees on ootamas, tekkis soov olla dziibiomanik, Hästi Suure Dziibi Omanik. Masendav, kas pole...

OK, mis siis ikka, äkki ikkagi on (Alfa) mudelivalikus midagi, kuhu õnnestub lisaks elustiilile ka titekäru koos roosade jänkudega ära mahutada? 156 SW, 159 SW? Kuuldu-nähtu põhjal ei tundu ka need just erilised vagunid olema, vähemalt praktikas mitte. Nime põhjal võib-olla küll... Mis veel valikus on? Nagu ei olegi väga midagi. :?

Ühe variandina pakuti ja käis peast läbi katuseboks. Helesinisele autole näiteks lumivalge boks. Parem ikka kui järelkäru... Alustama peaks vist katuseraamidest. :icon_problem: