Tuli Siis ka endal soov kirja panna millega ringi uhatud saab. Jah tõesti Pressin läbi masuuti. Mis sellest, vähemalt ei jää täpiks maha, Esimene diisel millega on selline mõnus tunne kui vajutad oma pedaali vasta põrandat. Auto ostu puhul ei olnudki kaua vaja mõelda. Sai minna autot vaatama ja uuritud ning temaga ka koju sõidetud. Esimene õhtu oli suhteliselt huvitav. Kiirendasid siis jälle püsikiirusehoidja peale ja rahulikul tempol edasi, möödasõiduks ei pidanud Diislipunnil käikugi alla tõmbama oma 2.4 liitrine Diisel vedas ka vabalt viiendaga ennast edasi. Mille 100kW on täiesti piisav :icon_thumbup:
jah muidu esimene hommik uue autoga oli vaja siis kekutama minna :captain: sai siis tehtud sõitu ka sõpradele ja ka emale ja vanaemale ja tüdruksõbrale

Olin siis tuttava Bmw 525 TDS 105kw 98' masinaga ilusti ennast ühele joonele sättinud ning kiirendus maaks oli meil ala 500-700 meetrit. Hehh ei oskagi kommenteerida

*1. Käik sees Sidur all gaasiga kergelt Turbot peal hoides seal valmis, vaatamas tõtt Musta Bmw mehega.
* Noogutades, andsin märku stardiandjale et olen valmis
* Pinge kasvas
* Jäänud olid veel mõned sekundid kui kuulda oli kerget kummivilinat ja läinud me olimegi
* Pisut pabistasin, kartsin oma 150 eegu pärast

* ja Start Käis
* buiaaaka

* 2. käik Allu lihtsalt liikus suurepärastelt ei saanud olla võimalik lihtsalt et saan kotti
* 3. Käik Bmw juht oli väga rahuloleva näoga juba gaasi vast kergitanud kuna enam ei andnud midagi päästa
* ning lasin ka mina siis hoo maha. ning keerasime otsad ringi ja läksime seltskonda tagasi.
* Autod olid kõrvuti ja nii nad seisid, mis siis ikka võtsin välja oma rahakoti piilusin sinna sisse, ning võtsin vastu bmw'd juhtinud juhilt vastu 150 eeku






Pisut muud informaatsiooni ka , need olid mu elus ilusaimad päevad

Mark: Alfa Romeo 156
Mootor: 2,4 JTD Reas 5-ne
Võimsus: 100 kW
Vedav sild: Esivedu
Käigukast: 5 käiguline Manuaal
Värvus: Tumeroheline mettalik
kliimaseade, 17" valuveljed, abs pidurid, roolivõim, standard vedrustus, karterikaitse,tekstiilsisu, puitdekoor, mehhaaniliselt reguleeritavad istmed, juhiiste kõrguse reguleerimine, käetugi (taga), toonitud klaasid hetkel ainult külgmised tagumist pole olnud aega ette võtta.kesklukk, 2 X el. aknad, elektripeeglid, stereo, cd mängija, mp3, kiirusehoidik, dvd, Heli mängib siis mingi LCD ekraaniga, signalisatsioon, immobilaiser, ksenoontuled, udutuled, esituledepesurid, tulede kõrguse regulaator (manuaalne), tagavaraks on ka originaal tuled mis on siis vahetatud autol eesolevate nn tuuning tulede vastu- saab ka pildi

Vahetatud enne kevadet esisillas olevaid pukse ja igasugu muid vidinaid. uued tagumised vedrud, äsja vahetatud õli mootoris,
20.04.2011- sai vahetatud autol Pumba andur varuosa näol 210 EURI :reading: - Väga Suured Tänud Kasutajale "mrt" kes koheselt reageeris minu probleemile kui mootor enam ei töödanud nii naq oleks pidanud. :thanksspin:
Lisainfoks veel seda et Esimesed Tiiivad oleks vaja natuke tegemist. kuna natukene värvi on lahti tiivaäärtel 17'' Tollised veljed on Flanssidega ja need natukene siis järelikult kahjustanud neid tiibasid, peale talve lõi selline asi välja, naq me teame läheb vesi kusagile sinna värvikese alla kui oli varem natukene vahe sees... ja külmaga lõi värvi lahti. Rooste puudub tiivaäärtel
Mõned pildid ka ehk loodan et meeldivad:



