napp 1000 km läbitud suuremate viperusteta (eile küll läks sõidu peal salongis midagi katki-> selline sujuv peenike toss tuli välja- pole veel tuvastanud misasi see oli) ja eile õhtul korraks check engine :icon_thumbup: ja täna hommikul natuke põhjalikum check engine
kehv lugu on muidugi see, et CE lööb sirama alles siis, kui mootorit ringi ajada eriti kehv on veel see, et mootor kuram ei lähe käima
sümptomite alusel kahtlustaks kütuse takistusi kohalejõudmisel (relee või pump) või siis kerget ebakõla ülemise ja alumise pöörlemisanduri vahel (aga eks päevapeale paistab)
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
#107niisiis- OBD2 otsingud olid tulutud, KUID testimise tulemusena sain vist vea teada- tundub, et nukaandur on kustunud ja käivitamisel viskab sädeme korraga kõikidesse silindritesse - lähiajal proovin nii selle, kui väntvõlli asendianduri juhtmetele plokis ligi pääseda, et tester peale visata.
teoreetiliselt võis sealt mõni juhe pihta saada küll, kui mootor veidi liiga soojaks läks ja praegu peksabmingeid lambinäitusid
vähemalt igav ei ole :icon_thumbup:
teoreetiliselt võis sealt mõni juhe pihta saada küll, kui mootor veidi liiga soojaks läks ja praegu peksabmingeid lambinäitusid
vähemalt igav ei ole :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
#108Eile õhtul siis sai lõpuks arvuti külge (tänud Jan1 ja Alfistiman'ile veelkord)
nagu ikka-> mitte ühtegi viga ja siis vaikselt hakkas tulema-> käivitusmomendil loeb vändaandur pööreteks 10 tuh rpm nüüd siis tuleb kas leida kuskilt starter, mis ei oleks nii kiire või siis andur, mis nii lolli juttu enam ei ajaks
Positiivne on muidugi see, et väntvõlliandur on kordi ja kordi lihtsam vahetada, kui nuka oma
ja siis jääb veel karbilaiendid uuesti kinnitada, salongi veidi kõpitseda (paar väsinud liistu välja vahetada, tulepistik välja vahetada, LÕPUKS istmesoojendused ühendada jms nipet-näpet) , talvepapud alla ja tuld... muidugi uut antenni oleks vaja ja tegelikult mis seal salata-> udutuled oleks vaja kah uuesti üles leida
nagu ikka-> mitte ühtegi viga ja siis vaikselt hakkas tulema-> käivitusmomendil loeb vändaandur pööreteks 10 tuh rpm nüüd siis tuleb kas leida kuskilt starter, mis ei oleks nii kiire või siis andur, mis nii lolli juttu enam ei ajaks
Positiivne on muidugi see, et väntvõlliandur on kordi ja kordi lihtsam vahetada, kui nuka oma
ja siis jääb veel karbilaiendid uuesti kinnitada, salongi veidi kõpitseda (paar väsinud liistu välja vahetada, tulepistik välja vahetada, LÕPUKS istmesoojendused ühendada jms nipet-näpet) , talvepapud alla ja tuld... muidugi uut antenni oleks vaja ja tegelikult mis seal salata-> udutuled oleks vaja kah uuesti üles leida
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
#109::itpnt::
peale neljandat tundi andsin alla-> ei ole see pagana andur ülaltpoolt kättesaadav vist oleks oluliselt peenemaid käsi vaja
küll aga leidsin ülekuumenemise vea üles (vist)- nimelt oli kuskilt jõudnud TB ja paagi vahelisse torusse mingi kivikõva mögin ja torustikoli täiesti umbes
Siiski... oleks vaja nüüd andur välja vahetada... oskab ehk keegi ülalt lähenemist täpsemini juhendada?
peale neljandat tundi andsin alla-> ei ole see pagana andur ülaltpoolt kättesaadav vist oleks oluliselt peenemaid käsi vaja
küll aga leidsin ülekuumenemise vea üles (vist)- nimelt oli kuskilt jõudnud TB ja paagi vahelisse torusse mingi kivikõva mögin ja torustikoli täiesti umbes
Siiski... oleks vaja nüüd andur välja vahetada... oskab ehk keegi ülalt lähenemist täpsemini juhendada?
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
#110Kas too oli see punane?
Mina sain ta ainult alt kätte. Väiksed käed kuluksid sellegipoolest ära. Ülevalt sai juhtme klambritest vabastada.
Mina sain ta ainult alt kätte. Väiksed käed kuluksid sellegipoolest ära. Ülevalt sai juhtme klambritest vabastada.
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
#111figures...
alt vaadates paistab ilusasti leegitoru
kes kurat oli see geenius, kes anduri sinna paigutas (Nordil vaatab ilusti rihmade vahelt välja ja pole häda midagi)
seega siis kuhugi tõstuki peale
Huvitav muidugi on see, et väidetavalt on see siiski ülalt vahetatav
alt vaadates paistab ilusasti leegitoru
kes kurat oli see geenius, kes anduri sinna paigutas (Nordil vaatab ilusti rihmade vahelt välja ja pole häda midagi)
seega siis kuhugi tõstuki peale
Huvitav muidugi on see, et väidetavalt on see siiski ülalt vahetatav
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
#112nii- terve päev hästi kulutatud :icon_thumbup:
andur vahetatud NING loomulikult uue anduriga saab veateate kohe käivitamisel ja sinna see jääbki- seega kahtlustan, et vig ei ole teps mitte anduris ja "uus" andur on ise vigane
jipikajeee :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:
andur vahetatud NING loomulikult uue anduriga saab veateate kohe käivitamisel ja sinna see jääbki- seega kahtlustan, et vig ei ole teps mitte anduris ja "uus" andur on ise vigane
jipikajeee :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
#113Peale pikka ja põhjalikku analüüsi on kõige tõenäolisem probleem leitud :duh: 10000 rpm on maksimaalne väärtus, mida andur tunnetab, seega kogu selle jama põhjus on väga tõenäoliselt selles, et kuumenedes plokk paisus ja jahtudes liikus andur veidi sissepoole
seega- loeb andur tõenäoliselt lihtsalt hambaid valesti, kuna see on liiga lähedal
kui nüüd ainult kuidagi :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: autosse pääseks
seega- loeb andur tõenäoliselt lihtsalt hambaid valesti, kuna see on liiga lähedal
kui nüüd ainult kuidagi :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: autosse pääseks
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
#114::itpnt::
tuleb tihe nädalavahetus
-elektrisüsteemi taaskordne uuendamine (udutuled, tulepistikud, lekked, tagaklaasi soojendus, istmesoojendused)
-pisike värskendus sisule
-karbilaiendid kinni
-kui juhtmestik korras on ja auto ikka ei käivitu, siis uus cps
-uus õli
-sillastend
-ja siis mõned ilusad pildid ja müüki
Tegelikult ei ole 156-l suurt häda midagi aga kahjuks ei ole sedaan eriti praktiline ja enam kaugeltki mitte vajalik
tuleb tihe nädalavahetus
-elektrisüsteemi taaskordne uuendamine (udutuled, tulepistikud, lekked, tagaklaasi soojendus, istmesoojendused)
-pisike värskendus sisule
-karbilaiendid kinni
-kui juhtmestik korras on ja auto ikka ei käivitu, siis uus cps
-uus õli
-sillastend
-ja siis mõned ilusad pildid ja müüki
Tegelikult ei ole 156-l suurt häda midagi aga kahjuks ei ole sedaan eriti praktiline ja enam kaugeltki mitte vajalik
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
#115appdeit: kätte jõudis rihmavahetuse aeg, mis seal ikka-> pakud, rihm, rullikud ja kaasnev värk...
Tulemus-> tühikäigul raputab nagu vanakurat ja ajab meeletult kütusehaisu välja; pöödetel ilma probleemideta. Kolmas päev nuputamist ... ja ei midagi (elimineerida jäänud on veel pealt tatised küünlad, süütejuhtmete ülelöök ja variaator; mis saavad olla seotud rihmavahetusega NING pihustid, mis ei saa loogiliselt rihmavahetusel "järsku" ära surra)
ja nagu kiuste on Eestis üks täpselt samasuguste sümptomitega masin... mille sümptomeid ei ole veel suudetud ravida
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
#116Mul 2,0-il oli Pm sama viga peale rihmakomplekti vahetust... Pöörded olid kuidagi kahtlased, käima läks imelikult ja kõrgematel pööretel hakkas suitsema kui kurat!! Sõna otseses mõttes oli suitsusein taga külastasin Pm kõiki töökodasid, et probleem lahendada aga tulutult. Arvati veaks olevat vale süütenurk või rihma vale asetus mõne hamba võrra. Lahenduse sain hoopis elektriku juurest... Nimelt oskas rääkida seda, et osad autod vajavad peale rihma vahetust ka aju restarti. Sest uus rihm on jäik ja hambaasetus teine ning sisselaske süsteem lähebki lolliks. Mul probleem lahenes kohe.. Küttekulu ka langes.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
#117tänud alfistimanile
probleemiks paistis olevat variaator, mis oli kuidagi väga veidralt paigast ära (sai variaator lahti keeratud, nukk paika pandud ja praegu käib nagu peab)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
#118TÜV nagu võid (muidugi nagu meie teedele kohane... vasak esimene ülemine sarniir, vasak esimene amort ja esmakordselt mainiti ära sportsummuti-> pean CE papri autosse tagasi tõstma) uksepolster naguseb, kigiseb; kahe ukse vaheline kate lihtsalt kukub vahepeal ära...
tulelüliti sai vahetatud ja vahetult pärast seda kadusid tuled ära_> siis tuli meelde küll, et vana lüliti põhi on põlenud läheb uuesti nokkimiseks (muuseas- 156 tulelüliti kapremont koos lüliti eemaldamisega võtab mul aega juba umbestäpselt 12 minutit, millest kolm on lüliti maha ja neli lüliti peale)
Ja muidugi tuled... jäin ükspäev natuke pimeda pääle ja kui nüüd täiesti aus olla, siis nende tuledega pimedas sõita ei ole võimalik (ometi on klaasid korras ja reflektorid terved ja ultrasuperhaibiim pirnid sees... aga ei näita need ikka miskit)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
#119väike appdeit- uus aku on peal, pooled probleemid lahendatud; tuled sai maksimumini üles keeratud- nüüd näitab nagu kustuvate patareidega taskulamp (aga midagi näitab ikkagi)
igast asju on veel tehtud vahepeal (ei mäletagi- nipetnäpet tööd, mida pidevalt juurde tuleb). NÄITEKS täna hommikul tulen kurvist välja läbi löökaugu ja põmm- pagassituli põleb. Pool hommikut nikerdanud ning... ei midagi (miktrolüliti ei toimi kaablid korralikult kontakti ei anna ja tagatipuks kadus mingil hetkel ära pagassivalgustus, mis on muidu hea- hoiab akut või nii, ainult et pessa tuleb peale 4V)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
#120nii- viga likvideeritud
üles kahjuks ei leidnud
You gotta love 156 lühidalt-> alustasin lülitist, liikusin mööda kaableid ülespoole (kõik vahepealsed sõlmed on OK) ja vahetult enne plokini jõudmist hopp-> tuli kustus, kõik töötab, ühtegi viga ei tule... juhtmeid mudides viga tagasi ei tulnud... pagan seda teab (hirm on muidugi sees, kuna vea põhjustajaks oli lühis - tõenäolselt kuskil plokis sees
üles kahjuks ei leidnud
You gotta love 156 lühidalt-> alustasin lülitist, liikusin mööda kaableid ülespoole (kõik vahepealsed sõlmed on OK) ja vahetult enne plokini jõudmist hopp-> tuli kustus, kõik töötab, ühtegi viga ei tule... juhtmeid mudides viga tagasi ei tulnud... pagan seda teab (hirm on muidugi sees, kuna vea põhjustajaks oli lühis - tõenäolselt kuskil plokis sees
Tegelikult ma olen normaalne....