Page 1 of 1
164 reguleeritav vedrustus
Posted: 16 Oct 2006, 22:03
by VML
oskab keegi ehk midagi pajatada selle kohta.

164 reguleeritav vedrustus
Posted: 17 Oct 2006, 10:44
by ts
oskab küll
lühidalt-> tegemist siis süsteemiga, kus vastavalt seadistusele pumbatakse amorti suurem või väiksem kogus õli ning vastavalt sellele muutub auto kas pehmemaks või jäigemaks...
Kui huvi on proovin kuidagi tööskeemi digitaliseerida ning saata
aga miks küsid? (et 33-le paigaldada või?)
164 reguleeritav vedrustus
Posted: 17 Oct 2006, 14:51
by VML
küsin seepärast ,et sellel autol mis me ostame vennale, selle asemele mis üle katuse sai keeratud, on see süsteem peal.aga vist ei toimi.et kui kalliks need amordid ka läheks ei tea ja äki hoopis võimalik remontida seda süsteemi.seepärast küsingi, et kuda see süsteem ka toimib.praegalt lihtsalt teoorja sest auto veel toomata.
164 reguleeritav vedrustus
Posted: 17 Oct 2006, 15:41
by ts
VML wrote:küsin seepärast ,et sellel autol mis me ostame vennale, selle asemele mis üle katuse sai keeratud, on see süsteem peal.aga vist ei toimi.et kui kalliks need amordid ka läheks ei tea ja äki hoopis võimalik remontida seda süsteemi.seepärast küsingi, et kuda see süsteem ka toimib.praegalt lihtsalt teoorja sest auto veel toomata.

Kumb siis kas QV

või Q4?
Parandamise kulu sõltub sellest miks ta ei tööta ehk siis-> kui amordid tavaliste vastu vahetada (mis ON võimalik) siis kaob lihtsalt see funktsioon ära

164 reguleeritav vedrustus
Posted: 17 Oct 2006, 20:18
by VML
üle katuse läks 3.0 24v super.osta tahaks samasugust superit.
164 reguleeritav vedrustus
Posted: 18 Oct 2006, 10:40
by ts
VML wrote:üle katuse läks 3.0 24v super.osta tahaks samasugust superit.
seda, et 24V oli tean... lihtsalt tagasihoidliku arvamuse kohaselt ei ole nagu reguleeritava vedrustuse taastamine tavalisel Superil eriti otstarbekas-> peavalu on garanteeritud-> kuid süsteemi komponentide olemasolu rohkem midagi ei mõjuta
QuadrifoglioVerde puhul on taastamine pea et kohustuslik (muidu pole ju QV) ning QuadrifoglioQuattro puhul võib hakata süsteemi mittekorrasolek seda "4"-ja häirima (roolinurga, auto kaldenurga ning kiirendus/aeglustusandur on mõlemal süsteemil ühine)
Pealegi-> miks osta täpselt sama auto, kui saab ka paremat, kiiremat ning veel erilisemat

164 reguleeritav vedrustus
Posted: 18 Oct 2006, 14:40
by VML
sel ostetaval autol mootor koos, mul korras mootor ja seetõttu peale mootorivahetust ilmselt kõige odavam varjant sõitev auto saada.see auto seisab seal rapla kandis hetkel.äkki tead?
164 reguleeritav vedrustus
Posted: 18 Oct 2006, 15:30
by ts

valge štoli?
Tegelt ->raplas ega ka sealkandis pole nagu peale enda oma ühtki superit kohanud (ah jaa... kui mags korra sinkandis käis, siis tema oma kah nägin

)