kickdown on olemas kõigil aut kastidel... ta ei pruugi asetseda pedaali kõrval, ta ei pruugi olla käsitsi lülitatav jne kuid ta on alati olemas (vastasel juhul ei ole sisuliselt võimlik sõita ju) puudu on ta tihtipeale moditud kastidel, mida kasutatakse reeglina kiirendusvõistlustel.
164 hinna ja väärtuse kohta- oota veel aastat 10-15 enne, kui see tõusma hakkab

kuna tegemist üsna laiatarbeautoga, siis selisesse staatusse nagu alfa 6 ta vaevalt, et kunagi jõuab. hea ja ilus on ta aga igal juhul
teisalt jälle- kui vaadata 164 müügihindu, siis kuna need madalamale niikuinii langeda ei saa on ainus võimalik tee ülespoole

kui juba audisid mainisid, siis siinkohal võrdleks 164 hinnakäitumist sigarite omaga...
väärtuse tõus on otseselt seotud sellega, et tegemist on Sinu ilusa ja korras Alfaga... hoolimata sellest, kui palju sinna raha sisse panna ei õnnestu Teda müües seda tagasi saada.
kohalike suurkujude näitel- vaevalt et kodanikud stihl ja martmann164 suudavad oma perfektilähedaste sõidukite eest turult saada kolmandikkugi sellest hinnast, mis autodesse liikunud on

ja vaevalt, et neist kummalgi ka kunagi paan on autosid müüma hakata

(need mõlemad ju endale tehtud Alfad)
mis puutub aut kasti piirajasse, siis drive reziimis annab ZF reeglina maksimumpööreteks ~5,5krpm. manuaalselt vahetades õnnestub ehk kõrgemalegi saada. aut kastiga siiski ei soovitaks mootorit piinata, kuna võib juhtuda, et kastist jagui saad (on ju kastil oma aju, mille alalhoiuinstinkt sunnib seda kriitilisel piiril käiku üles vahetama.)
p.s. on ainult aja küsimus, kui sulle halvasti öeldakse selle eest, et alfat bemmiga võrdled

(kusjuures 95% tõenäosusega on ütlejaks bemmimees

) ts@ükspäev kuulas bemmiinimese imelikku jura selle kohta, et 2,0TS Alfat on meeletult kallis üleval pidada, kuna küünlaid on rohkem, kui 2,0 bemmil (ja tema jaoks tuli üllatusena, et ta mootoril süütepoole 3x rohkem kui Alfal)