Page 1 of 1
Alfa Romeo 146 käigukast
Posted: 05 Jul 2011, 23:12
by ts
:icon_hi:
vaata kapoti alla- kui pooltelg ripub vabalt, siis on asi seal (näiteks kasti poolel poldid lahti

)
Alfa Romeo 146 käigukast
Posted: 06 Jul 2011, 00:35
by ts
:icon_thumbdown:
vaata korraks auto alla - kui seal õli on, siis pead uut käigukasti otsima hakkama (või kui käega katsud, siis on auk difris tunda)
kui mitte siis hooratas, sidur vms õigest kohast eemaldunud
on Sul boxer või TS mootor (TS puhul on kasti mahavõtmine ja kontroll suts lihtsam- boxeriga pead pool autot enne lahti lammutama, kui üldse midagi näha on)
Alfa Romeo 146 käigukast
Posted: 06 Jul 2011, 00:42
by ts
Leidsin:
Müüa siis AR 146, boxermootoriga, 1.6L ja 76Kw.
Täpsem kirjeldus siin.---->>>
http://www.soov.ee/tartumaa/Alfa_Romeo_" onclick="window.open(this.href);return false; ... .htm?ca=11 <<<---
Hiljuti vahetatud käigukast.
seega on kasti vahetamisel midagi kehvasti kinnitatud ning ilmselt õigest kohast lahkunud - hea kui kõik ülejäänu terveks jäi (võta sisselase ja sinna juurdekuuluv maha, siis näed ära mis kasti peal toimub ja saad ehk mingit täpsemat aimu)
Alfa Romeo 146 käigukast
Posted: 06 Jul 2011, 17:08
by VML
Boxeril pudenevad reeglina sateliidid pilbastena välja ja kui kuskile mujale hammaka vahele võttab tükkid, siis lammutab ka seal laiali lisaks miskit või kuna alumiinum põhi on kastil siis lööb sealt tükki välja. Boxeril pole 33 mudeli peal see käigukasti eemaldamine nii kehv miskit, vaevalt väga palju kehvem 146 peal saab see olla, kuid eks harjumuse asi, mul 33 kaste juba veidi liiga palju saanud peale panna ja maha võtta

Aga kuna liikuma ei hakka, siis kas sidur või käigukast, eriti kui poolteljed ka ringi ei käi.
Alfa Romeo 146 käigukast
Posted: 06 Jul 2011, 22:53
by zakalwe
Aga ole hea, küsi kasutaja ALFAHOOLIKU käest nõu. kui ta raatsib ühe kahest kastist, mis ma talle kaasa panin, (mõlemad funktsionaalsed) Sulle ärida/kasutada anda. Boxeri kasti eemaldamine on tühiasi, kuus-seitse-kaheksa polti pluss poolteljed (2x6 polti kuuene sisekuuskant) Kanali või estakaadi peal naljategu. Ma ei tea veel lihtsamalt lahkuvat kasti kui alfa boxeri oma. Ja seal pole eriti võimalik midagi viltu panna. Käikari võll kas läheb sisse või ei lähe (trra, see ei lähe sisse, trra, see on liiga suur, kui tsiteerida klassikuid). Raskete probleemide korral võid ka mulle nt helistada, 56627814. Eks ole neid lammutatud üksjagu, infi ikka saab.
Ja ei lase sealt jalga miskit, VML, kõik püsib paigal. Ausalt. Pigem lendab nordi/155 kasti seest pooltelg minema (stopperid on ikka jube sitad, nagu umbes üleeile sai kogetud)
Alfa Romeo 146 käigukast
Posted: 06 Jul 2011, 23:11
by ts
hmmm....
ma püüan praegu meenutada ning kuidagi uduselt meenub, et mingi osa väljalaskest jääb seal ette (aga võibolla 8V mootori torustik on veidi paremini painutatud)
lihtne-keeruline oleneb alati sellest, kas on olemas tõstuk või oled kanalis või on läheduses estakaad või ei ole ühtegi eelmainitut
teoreetiliselt oleks kah üks kast pakkuda (vist...)
Alfa Romeo 146 käigukast
Posted: 07 Jul 2011, 01:14
by zakalwe
vabandust...
kollektori unustasin
Veel siis mõned tikkpoldid lahti (loodetavasti ei murra ära)
Sumpa tuleb üldjoontes alt ära võtta, kui kaugele täpselt, oleneb tema ehitusest (mul oli ta ühes tükis. kui kasti lammutasin)
õtleme nii, et ilma kanalita/estakaadita on see teostatav, aga puhas piin (räägib kogemus)
Alfa Romeo 146 käigukast
Posted: 06 Aug 2011, 18:34
by zakalwe
Kui sul on kast olemas, ma võin ta ära vahetada. Kanal olemas, Riistad ka. See on tühiasi. Suvaline nurgatagune teenindus (mis pole nt pilot) koorib sult 10 nahka ja jätab mõned poldid endale lisatöötasuks. Või unustab midagi olulisemat. Aga kui himu teenindusse minna. või sulle tartus paar usaldusväärset kohta soovitada, kus enda omaga käinud olen.
Kasti osas, nagu öeldud, kontakteeru alfahoolikuga või VML-iga või mõnega veel, kellel mõni 33 või 14x boxer võiks vedeleda, neil võiks mõni kast olla.
50eur ei ole paha hind. Värvimine käib vist ruutdetsimeetri järgi. Mõõda üle. Sad summa, kui ise ei tee. Kõik summad alla 1000 vana raha luugi eest on head küll.
Alfa Romeo 146 käigukast
Posted: 13 Aug 2011, 05:16
by zakalwe
Seda pead sa küll teadjamate käest küsima.
TS? Help!
Ma räägin põmst, et boxeri kasti vahetamine on vähem halle juukseid tekitav kui küljel asuva kasti vahetamine.
Ja no kas tõesti tehti siis erisuur muutus kastides 14x boxeri tulekuga võrreldes 33-ga?
Julgen kahelda.
14x ts-id on teine asi. Aint see 1.6 (Üks Koma KUUS) boxer paneb natuke kukalt kratsima. 33l on 1,4; 1.5; 1,7 kõik interchangeable. Nii vanem-kool kui uuem-kool. Oih, sidurijubinad ei ole samad.
Aga ma usun, et mõni mudeliasjatundja aitab. Ma olen ise nii kaootiliselt suviti arvuti taga, et kohe üldse ei jaksa manuaale vahtida.
Alfa Romeo 146 käigukast
Posted: 16 Aug 2011, 11:04
by ts
kle ma kuhugi seda juba kirjutasin, et 33 ja 930 kastidel on pisikesed erinevused (mõõtudes ja vist ka kinnitustes)
AGA ma ei ole kindel kui kapitaalselt erinevad need on (mälu järgi on 33-l ruumi oluliselt vähem, seega võibolla takistavad need siiski 930 kasti 905/7 peale asetamast...)
Kastide muudatused tehti (just selleks, et saada lahti sellest jamade radast, mis 90x kaste kimbutas- mingi osa tükke on kastis sees vahetatavad ja kast ise mootori külge istub aga kinnitamise ja mahutamisega võib jamaks minna)
aga ausõna- ma ei ole ühtegi 90x seeria käigukasti vaadelnud auto all ja põrandal
Alfa Romeo 146 käigukast
Posted: 17 Aug 2011, 21:07
by zakalwe
ts wrote:aga ausõna- ma ei ole ühtegi 90x seeria käigukasti vaadelnud auto all ja põrandal
Ta näeb välja nagu käigukast. Ausalt:)
Samasugune nagu näiteks renoo espassil. Aint sellel on palju rohkem polte, ta on suurem ja pooltelje kinnituspolte pole renool näha.
Mõned rumalad asjad on kastivahetuse juures. Aga need on hea tahtmise korral ületatavad.
Alfa Romeo 146 käigukast
Posted: 18 Aug 2011, 12:05
by ts
:icon_angel:
930 kasti olen tassinud ja tarinud ja vaadanud nii auto all kui põrandal (näeb välja samasugune nagu renoo espassil ainult, et sellel on rohkem polte ja see on suurem :icon_roll: )
Alfa Romeo 146 käigukast
Posted: 24 Aug 2011, 01:09
by zakalwe
Cool, leidsid vaba aja ja vahenditega remontija?
Õnne!
Alfa Romeo 146 käigukast
Posted: 22 Sep 2011, 12:58
by zakalwe
Kuldaares wrote:Kasti kinnitusteks on kasutatud keermepolte või mis iganes nad poleks..
Hm. See iseenesest ei tohiks midagi tähendada. Kui ma nüüd midagi väga valesti ei mäleta, siis seal mingi hulk kinnitusi on täitsa originaalis tikkudena, mis kinnituvad mutritega, mitte eemaldatavate (peaga) poltidena. Ma ei oska nüüd põhjendada miks, aga äkki mingi tsentreerimise/lihtsama tagasipaneku eemärgil? Kui keegi nüüd sinna just ise pole keermelatist või millestki uusi kinnitusi aretanud, eksole, see oleks teine jutt.
Ja misasi sinna hooratta vahele lennata sai? Siduri tükid? Lihtsalt saast? Starteri hammakas?
Kuldaares wrote:Mootor käib ilusti ja käigud lähevad ka samamoodi sisse, testitud
See on hea.