Page 1 of 1
146 siduri töösilinder
Posted: 08 Aug 2011, 22:32
by vilts1992
Kuidas saab kätte 146 siduri töösilindri olen kõike asju proovinud keerata jne aga ei tule mitte mingit spliti kh seal polnud nii et ma ei oska enam midagi teha.
146 siduri töösilinder
Posted: 09 Aug 2011, 00:00
by ts
siduri kolb käib survega- kui auto küljest enam survet ei saa, siis kompressoriga (või käsipumbaga)
kui auto küljest lahti tahad saada, siis silindri enda eesküljel peaks olema splint - võibolla on see lihtsalt manseti all peidus
peale splindi eemaldamist tuleks surve peale saada ja korras
146 siduri töösilinder
Posted: 09 Aug 2011, 01:42
by vilts1992
Mul vaja mootori blokiküljest kätte saada see siduri silinder kuna see lekib, kas seda peab keerama mingit pidi või peab selle välja suruma, tal pole mitte mingit kinnitus polti ega ka splinti nu vähemalt näha pole, mootor 1,7boxer 95kw.
146 siduri töösilinder
Posted: 09 Aug 2011, 01:47
by ts
ma olen suht kindel, et seal on splint mis seda kinni hoiab- juhul, kui see muidugi kaduma on läinud, siis võid proovida lihtsalt eemale kangutada (näiteks kruvikas vahele ja vaikselt eemale)
kui seal siiski splint on, siis peaks see ennast ilmutama [ma just äsja vaatasin boxeriga tõtt aga ausalt öelda, siis jätkuvalt tundub, et splint oli ees servas)
146 siduri töösilinder
Posted: 09 Aug 2011, 01:50
by zakalwe
http://193.219.82.238/~manual/Workshop%20manual's/" onclick="window.open(this.href);return false;
siitsamast foorumist.
Kui see ka abi ei anna...siis ma ei tea, mis veel annab.
Võimalik, et tuleb kogu armatur maha kiskuda, et sealt alt mingitele kinnitustele ligi saada.
146 siduri töösilinder
Posted: 09 Aug 2011, 01:51
by ts
kräpp...
tagaservas siiski

ehk siis käigukasti peal vastu tuleseina
kast sai ju eraldi tõstetud
maha saad siis, kui oled ees olevad õlitünnid jms eemaldanud (ka sisselaskekolle)
146 siduri töösilinder
Posted: 09 Aug 2011, 09:39
by VML
sorry, minu esimene postitus käis ts-mootori versiooni kohta, kuid jah boxeril on splint tagumises otsas, oli vist nagu tüüpiline rattalaagrit fikseeriv rõngas otstest silmustega tangide tarbeks. Proovi seda silindrit esmalt pesas keerama saada, kui mingite tangidega ligi pääsed, ega seal miskit ühtset meetodit pole, kuid ära liigset jõudu rakkenda!