Ostuabi: Alfa Romeo 156 või 166

#1
Tere.

Tekkis mõte, et vahetaks praeguse AR'i uuema vastu.
Pärast esmaseid uurimisi jäi sõelale 2 mudelit: sedaankerega 156 (alates nö. 2. generatsioon facelift'itud interiööriga, aastast 2002+) ning 166, mõlemad kindlasti manuaalkastiga.
Lähtuvalt kütusehindadest ning soovist autoga ikka igapäevaselt liigelda kiikan hetkel ennekõike diiselmootorite või siis ökonoomsemate bensukate suunas. Et endal Alfa diiselmootoritega kogemused puuduvad, siis olekski küsimus selle kohta, et kuidas need Eesti talvega üldse toime tulevad? Ning kas ja millele võiks sellise ostmisel tähelepanu pöörata?

Müügikuulustes ringi kolades jäid silma järgmised isendid: Teab ehk keegi nende masinate kohta rohkem? Missugune on ajalugu, eelmised omanikud jne? Satun sel nädalavahetusel Tallinna ning plaanis on nad üle vaadata.

Muidugi, kui nüüd kellelgi on huvi müüa mulle sobivat masinat mitte kallimalt kui 5000 EUR'i, siis pakkumised on teretulnud nii siia kui ka telefoninumbril 5542558. :icon_angel

Tänan tähelepanu eest :thanksspin:
Viimati muutis movie19, 17 Aug 2011, 17:52, muudetud 1 kord kokku.

Ostuabi: Alfa Romeo 156 või 166

#2
see punane 1,8 twin spark diiselmootoriga spordivagun ei ole ju isegi mitte feissliftitud :mrgreen:

Aga muidu- omast kogemusest... 16V mootorite kütusekulu vahe 156 peal on suht olematu. 166 peal peaks olema piisav, et mitte eriti aktiivse sõiduga kütusekulu mõistlikkuse piiri jääks.

Antud autode osas on kahtlusi ja kõhklusi eelkõige katkise esiklaasiga 166 osas, mis oli kevadel vist teise kodaniku poolt oluliselt kallimalt müügis (ma kahtlen, et keegi ostab auto ja lükkab selle kohe odavamalt müüki)

motors24 166 on jummala tundmatu

166 diisel on juba mõnda aega müügis olnud (kuulu järgi tuli uus auto ja see jäi üle)

Alfa diisel on täpselt samasuguse käivitumisega nagu kõik ülejäänud-> kui parafin on paagis, siis auto käima ei lähe... ja mitte midagi pole sinna parata

Autode vaatamisel ei ole suuri erinevusi-> kontrollid välimuse ära, vaatad vedelikud jms üle ning ÜV punkti/pädevasse esindusse tehnokontrolli (kui auto sobiv on) klausliga, et kui kõik on OK ostad auto ära, kui mitte siis jääb kulu tema kanda...

EDIT: kui tegemist on ainsa autoga NING pead igapäevaselt kuhugi jõudma, siis diisel tuleb kõne alla vaid juhul, kui lisasoojendus on olemas VÕI on alternatiivne transport varnast võtta (oma vaatlustele tuginedes... -30 juures saab bensuka kuidagipidi ikka käima ... diisli puhul piisab sellest, kui keegi kuskil ökonoomitab ja oled juba -20 juures nukra näoga auto kõrval)
Tegelikult ma olen normaalne....

Ostuabi: Alfa Romeo 156 või 166

#4
diisel ja alfa ei käi kokku, ära neid küll vahi :icon_cop:
aga viimased talved on näidanud et diisliga koju nüüd küll ei jää, pigem lõppeb saksa bensukas enne otsa)rootsi oma ka.
Kui kõik on korras olen käivitanud ise -34-ga, samas eelmine talv oli -18 lagi, peale seda ei jõudnud enam mootorit ringi vedada, aku korras ja viga ei leidnudki üles, mingi elektri kala.

Ostuabi: Alfa Romeo 156 või 166

#5
:roll:

sellel talvel nägin mitte ühte diislit vaid üsna mitut, mis parafin filtris seisid (ja nägin ka inimesi, kes kahe tunni tagant öösiti autosid käivitamas käisid)

diisli ja Alfa sobivuse kohta ütleks uuesti: sama ahvatlev nagu külm risotto :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....