Page 1 of 2

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 11 Sep 2011, 20:42
by Def
Tere!
Olen uus kasutaja siin foorumis.

Olen olnud pikkalt Jaguarite fänn, kokku olnud 6tk. Hiljuti müüsin enda haruldase kassi (278tk toodetud), ja otsustasin osta ühe Itaalia imekest - Lancia Thesis, itaalakaid ma ei karda, kuna semul on mittu Alfat ja lisaks õel Alfa 147 1.6TS.

Läksin autole järgi Hamburgisse, sellise autoga pole varem sõitnud, ja näinud ka maksimum 1.5 minutit linnas sõitmas. Aga kuna olen täielik autopervert, otsustasin osta sellist looma, auto meeldis juba miskit 9 aastat, ja kuna hinnad olid kirved, lubada endale ei saanud.

Hamburgis võtsin takso lennujaamast selle platsini mis müüs seda autot, pidin 30 minti ootama enne, kui tuleb platsi omanik, kaugelt vaadates auto meeldis täiega, reaalselt on ta palju suurem, kui tundub pildil. Tuli omanik, andis võtmed. Ma kontrollisin õli tase, õli korki, vaatasin paisupaaki, kõik oli ok. Leidsin paberi, et juulis oli õli vahetus, ja samal ajal tehtud TÜV.

Nii panin käima, mootor töötas lahedalt. Tegin väikse proovisõidu, kõik sobis ja meeldis. Läksin maksin ära, ja jäin ootama numbreid. Toodi tunni pärast, kõik see aeg auto töötas, kuna autol paak täis. Kontrollisin kõik lisad, kõik toimis ilusti. Toodi numbrid, hakkasin koju poole sõitma. Sõitsin linnas kõik oli OK, maantel oli lubatud 80km/t, samuti OK.. hakkasin sõitma 120km/t, ja hakkas temperatuur tõusma, kõige pealt 100, siis 110 siis läks põlema punane tuli. Lülitasin mootori välja, ja ootasin kui jahtub ära. Jahtus ära, hakkasin sõitma 80km/t, ja kõik oli OK! sõitsin nii 100km Kielini, kuhu oli vaja mu tuttavale, kes oli kaasas. Seal tema tuttavad ütlesid, et viga on termostaadis, et võtta maha ja sõida nii koju, nii ma tegin. Võtsin õhufiltri korpust maha, ja sain termoka kätte, võtsin välja ja hakkasin sõitma kodu poole, kuid ei keeranud korki ilusti kinni. Sain sõita 6km ja auto läks keema.. jätsin autot maante ääres ja läksin jalksi otsima vett, kuna kõik pritsis paisupaagist välja. Ostsin 4l vett, vaalasin sisse, ootasin nats ja sõitsin tuttavate juurde, auto enam ei läinud keema, kõik oli OK, aga ma ei hakkanud riskima, ja ostsin seal vana Golfi ja sõitsin sellega koju. Lanciat jätsin tuttavate juures, loodan, et see nädal saan kätte.

Varustusaste mul Emblema

Pildid tehtud Hamburgis:
Image
Image

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 11 Sep 2011, 22:59
by Jarmo
Mõnus.
Esiots tahab harjumist saada, nagu ka 166-e puhul :icon_roll:

Keemise lugu on ehk veepumbaga kuidagist moodi seotud?

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 12 Sep 2011, 15:04
by Def
Kuldaares wrote:Õnne !
Krdi ilus ikka, eriti see tagumine pool sellest imemasinast.
Tegu automaat kastiga?

http://www.youtube.com/watch?v=-bgE-xQ2 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Tere! Tänud!
jah, tegu 5k automaadiga


mul on enne Lanciat olnud 6 Jaguari, ja Thesis on täitsa kassi tasemel, võib väita, vähemalt väga palju autot selle raha eest, mida küsitakse selle liikuri eest.

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 12 Sep 2011, 15:16
by Slicer
Viitsid äkki parema kvaliteediga pildid ülesse panna, koos sisustuse piltidega? :icon_thumbup:

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 12 Sep 2011, 16:28
by Def
Slicer wrote:Viitsid äkki parema kvaliteediga pildid ülesse panna, koos sisustuse piltidega? :icon_thumbup:
auto hetkel Saksas, Kielis.

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 12 Sep 2011, 18:00
by uiskur
Ole siis tähelepanelik. et kõrvalistuja jalgealune kuiv püsib,
seal mati all on päris palju niiskust kartvat elektroonikat nagu skyhook juhtplokk jne.

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 13 Sep 2011, 13:39
by Def
uiskur wrote:Ole siis tähelepanelik. et kõrvalistuja jalgealune kuiv püsib,
seal mati all on päris palju niiskust kartvat elektroonikat nagu skyhook juhtplokk jne.
see kõik on kuiv seal :) tean sest otsisin VIN koodi, mis on samuti seal samas

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 23 Sep 2011, 12:50
by Def
Thesis on nüüdseks Eestis (läks aega, närve ja raha, poolakad on mittu korda peatunud ja kokkuvõttes 750 EUR eest trahve teinud)

auto hetkel töökojas, kus pannakse peale uus veepump, rihmad, rullikud jne, kokku varuosad lähevad maksma 407 EUR + tööraha

Varustus:
xenon tuled ees, ja LED tagant
2x el.istmed ees, mõlemad mäluga (3le inimesele)
MF rool, saab regullida elektriliselt
kui lülitad mootori välja, siis juhiiste liigub tagapoole, ja rool ülespoole ja sisse
Navi+TV+CD-vahetaja+Parda arvuti
parkimis andurid
3x tsooniline kliima (juhile, kaassõitjale ja tagumistele istujatele)
tagumised peatoed liiguvad el.alla, kui juht ei näe mis toimub tagant
tagumiste istujate käetoe sees on 2 nuppu: tagumine kardin, ja esimese kaassõitja iste saab regullida (edasi-tagasi)
vihmasensor
automaatset päevatuled

kahjuks millegi pärast pole salongis isetumenevat peegli.

muud ei tule meelde
Image
esituli
Image
seest
Image
Image
Image
tagumine kliimaplokk
Image
esimeses käetoes on mingi vanamobla (ei saanud tööle, vb olla olen rumal)
Image
tagumises on esimese kaassõitja iste regull ja kardina regull
Image
samad kangid, nuppud on Maserati Quattroporte V, pange tähele, et tulede ümbrus on nahaga kaetud (on näha, et nahk venib jne, käsitöö rsk :))
Image
CD-vahetaja on kindalaeka sees
Image
LED-e päeval raske pildistada
Image
gabariit
Image
suunatuli
Image
17" valukad
Image
Alfa Romeo V6 "Busso" mootor
Image

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 23 Sep 2011, 13:13
by Slicer
MIs aasta masin see oli? Väga vinge :icon_thumbup:

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 23 Sep 2011, 13:55
by Def
Slicer wrote:MIs aasta masin see oli? Väga vinge :icon_thumbup:
2003, ja nagu sain teada, et mul on "Emblema"

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 23 Sep 2011, 13:55
by passione
Väga stiilne liikur :icon_thumbup:

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 23 Sep 2011, 14:53
by haraq
Thesis on üks kõige stiilsemaid autosid üldse, mis kunagi tehtud. Jään huviga ootama edaspidist infot.

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 07 Oct 2011, 17:41
by Def
nii nagu arvata oli, veepumb oli kinni kiilunud ja tiivastik pragunenud:
Image
rihma, rullikute, veepumba, termostaati jne vahetus koos jubinadega läks makmsa 620 EUR.

küünlad ja õli olid värsked.

Veepumb lagunes ära, sest mingi polt oli kinni jäänud, ja ilmselt esinduses ei suutnud seda lahti saada, kuid endised NSVL meistrid ei ole näppuga tehtud, ja pool päeva raisatud, ja ongi see polt kätte saadud (6 korda keevitati selle polti külge lehtvõttit).

Eile sai auto arvele, sai sõidetud 40km, ja auto hakkas jälle kuumaks minema, ei tööta ventikas, relee klõpsub, kuid tööle ei lähe, tiivastik pole kinni kiilunud, ilmselt mingi temperatuuri andur?

Ei ole üldse mingit rõõmu, kahjuks :(

Ah, unustasin veel, tuli välja, et mootori padjad on läbi omadega, kolmapäeval pressin uued puksid, uued padjad on 73EUR ja 45 EUR + transport, sobivad ainult Thesise omad.
Image
Image
AR V6 Busso mootor
Image

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 07 Oct 2011, 17:43
by mrt
Kui relee klõpsub siis ei tohiks ju andur olla, pigem mingi kontakt kuskil ei saa ühendust

Lancia Thesis 3.0i Emblema

Posted: 07 Oct 2011, 17:46
by Def
unustasin veel sellist momendi, et panin ette numbri alused, nüüd parkimisandurid läksid hulluks, vene foorumis öeldi, et ongi selline probleem nendega, krt, ei tahaks numbri kruvidega stange külge kinnitada :S