Kulla TS, ma tegelikkuses ei viita ju et mingi mootor oleks parem (2.0 ja 1.8 kW vahe on nii pisike, et sellest pole mõtet rääkida - mingi hull püss pole neist kumbki ju reaalselt) kui teine vaid ütlen, et balanssiirvõll ei peaks nüüd küll olema takistus - see on kõige viimane asi millele ostu ajal mõelda. Järgides loogikat, kus iga lisanduv osa toob pähe hallid karvad võiks oletada, et diisel on parem kui turbodiisel / karburaator etem, kui sissepritse / vändaga aken mõnusam, kui kliimaseade jne
Hullemad sümptomid on eelpool korra ka loetletud, rooste (millega tegelemata jätmise korral on auk läbi peagi - kui juba ei ole), erinevad elektri ja mehaanilised vead.
Hooldus nagu õlivahetus, rihmavahetus, piduriklotside vahetus jms kilakola pole Alfal mingil moel kuidagi teistmoodi kui näiteks toyotal või volvol... mingi aja tagant vaja teha vastavalt hooldusjuhendile, auto elektroonika mõõtmistulemustele või detaili füüsilisele kulumisele ja seda KÕIKIDE autode puhul tootjanimest sõltumatult.
Küll aga viitasin, et Sillaosad võivad kuluda kiiremini, kui mõnel teisel mudelil, margil - silladetailid, rooste ja elektriprobleemid ei kuulu minu arust tavapärase hoolduse alla - ei ole ju nii, et iga 10 000 tagant kallad 4L uut õli mootorisse, vahetad filtrid ja lisaks filtritele sillaosad ning ka paar pistikut, kuna need on hooldusprogrammis kuluossad.
Alfal on mõned eripärad ja iseloom aga
Ostad ju antud juhul ikkagi auto mis tervikuna vaimu kirgastab, mitte hoolduskulusid või tehnilisi üksikasju...
OFFTOPP KÖEB fakk küll...
Mina seda autot pole vaatamas käinud, seega konkreetsele teemaalgataja küsimusele tegelikku vastust ei tea ja udutan siin nagu enamus teisi kaaskõnelejaid
Vaata põhjaalune üle, on suht roostealdis!!!
Vaata esimeste rattakoobaste sisse - just sinna osasse mis ei ole plastist logariga kaetud. on VÄGA roostealdis
Tiibade servad - ega värv ei kooru?
Karpide esimesed osad - ega värv ei kooru?
Karpide ja tagatiiva ühendus, ega ühenduskohas ei ole anomaaliaid - mõrad täitemastiksis ntx !!!
Ega küljepeegli jalgadel värv ei kooru?
Kas kõik elektrilised lisad töötavad (sinna hulka loeme alfal paraku ka kõik tuled ja signaali) - aknad, heli, soojendus jms kontrolli ka üle.
Kliima toimetab?
Mootoris võõraid helisid ei esine? (ei tohi olla "diislihäält" tühikäigul - alfa bentsukad ei ole korras olles erilise häälega)
Kas tühikäik on paigas kindlalt (ei tuigu - ei kohapeal ega hoo pealt neutraalile lülitades)
Minek on ühtlane, ei esine mingeid äkilisi sööste või poomisi mingis pööretevahemikus. (võib viidata sisselaske ebatihedusele)
istemed ei ole lääpas?
alusvanker ei tohi klobiseda - viitab reeglina läbi puksidele / zarniiridele.
Millal viimati hooldati - mida tehti?
Kas autoga kaasneb ka mingi usutav dokumenteeritud hooldusajalugu? (kui ei siis rihmavahetus ja üldine ülevaatus ning kõige vedela vahetus / mingi 1000 - 2000 EUR ikka võiks arvestada reserviks)
