FL kere ja sisu aga TS mootor :icon_thumbup: :icon_hi:
ja :weightlifter: ekspluateerimisel ...
ja "pornotuuningu" eemaldamisel (vähemalt värvi alumiinium mustaks või asenda musta võrguga)
AR 156 1,8 2002
#2Palju Õnne! :icon_clap:
Aga jah, see esimene võre peab sealt kaduma :grandpa: soovitatavalt :icon_thumbup:
Aga jah, see esimene võre peab sealt kaduma :grandpa: soovitatavalt :icon_thumbup:
AR 156 1,8 2002
#3Congräts !
Kena rosso !
Edu pidamisel ja hoia siis tulevasi põlvi kursis sündmuste käiguga!
:icon_hi:
Kena rosso !
Edu pidamisel ja hoia siis tulevasi põlvi kursis sündmuste käiguga!
:icon_hi:
AR 156 1,8 2002
#4Vanad tuksis ülemised õõtsad on alles?
võtaks vanaraua raha eest ära, lihtsalt üks idee tuli.
võtaks vanaraua raha eest ära, lihtsalt üks idee tuli.
AR 156 1,8 2002
#6mudi istmealuseid pistikuid ... tavaliselt aitab1120 kirjutas:Airbagi tuli hakkas põlema :icon_hi:
AR 156 1,8 2002
#7...kuigi sellest mudimisest vist ära ei kustu? kui mul ükskord ilma mingi põhjuseta põlema hakkas, lasin diagnostis lihtsalt veateate kõrvaldada. hiljem pole enam märku andnud.spark kirjutas:mudi istmealuseid pistikuid ... tavaliselt aitab1120 kirjutas:Airbagi tuli hakkas põlema :icon_hi:
AR 156 1,8 2002
#9Kui 156-l tagasild natuke paigast ära on, siis libedas (jää, lumi) on sõita väääääga hull. Kogemus gta-st, kus tagasild oli ära mõni mm ja musta jääga tunned kuis tagab teelt minema minna. Peale regulli trk-s enam sellist jama ei olnud.
Soovitan pädevas töökojas enne lund-jääd ära käia, muidu on "huvitav" sõita, ei jää roolis kunagi tukkuma
Soovitan pädevas töökojas enne lund-jääd ära käia, muidu on "huvitav" sõita, ei jää roolis kunagi tukkuma
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 156 1,8 2002
#10United Motors- neil nüüd fiati esindusõigus kah.
Mina oma gta-ga käisin Pärnus nende juures- polnud probleemi, kõigest said jagu
Mina oma gta-ga käisin Pärnus nende juures- polnud probleemi, kõigest said jagu
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 156 1,8 2002
#12enda alfadega olen Pärnus käinud Audi esinduses(Revalis) sillastendis,ütleks sammuti 5plus teenindus ja alati abi saanud :icon_thumbup:
AR 156 1,8 2002
#13Mul endal olemas kogemus viimase kahe aasta jooksul nii Revali kui UMiga. Mõlemad korralikud teenindused aga võtavad asju kuidagi pealiskaudselt. Probleemid hakkasid eelmisel aastal kui hakkas kummi sisekülgi eest sööma. Reval uuris ja puuris päris pikalt kuid piirdusid ainult sillastendiga väites et kõik on OK. Viskas üle ja läksin see aasta UMi lootes et seal on vähe pädevamad töömehed. Kuu aega tagasi tegid sillastendi ja ütlesid et sillad OK
Kahjuks auto käitumine paremaks ei läinud ja hakkasin uurima mis viga võiks olla. Nüüd kuu aega hiljem läksin uuesti sinna ja lasin talvekad alla panna ja palusin teatud sillaosad üle kontrollida. Mis te arvate mis kõne mulle tund hiljem tuli. Minu poolt väidetud detailid tunnistati kulunud olevaks ja mõned veel lisaks ja stendi ei tehtud kuna jupid vajavad vahetust. Minul tekkis küll küsimus kas nad üldse kontrollivad enne sillastendi pukside ja sarniiride korrasolekut või kasserivad lihtsalt klientidelt raha.
Sinul 1120 peaks need töökojad vist samas kõrval asuma kui mu silm mind petnud pole :cop2:
Lase neil kõik enne korralikult üle kontrollida kui midagi reguleerima hakkavad.
Kui sa otsustad mingi muu töökoja kasuks siis teadmiseks neile et tagasild on reguleeritav ja sildasid hakatakse reguleerima alustades tagumisest.
Kahjuks auto käitumine paremaks ei läinud ja hakkasin uurima mis viga võiks olla. Nüüd kuu aega hiljem läksin uuesti sinna ja lasin talvekad alla panna ja palusin teatud sillaosad üle kontrollida. Mis te arvate mis kõne mulle tund hiljem tuli. Minu poolt väidetud detailid tunnistati kulunud olevaks ja mõned veel lisaks ja stendi ei tehtud kuna jupid vajavad vahetust. Minul tekkis küll küsimus kas nad üldse kontrollivad enne sillastendi pukside ja sarniiride korrasolekut või kasserivad lihtsalt klientidelt raha.
Sinul 1120 peaks need töökojad vist samas kõrval asuma kui mu silm mind petnud pole :cop2:
Lase neil kõik enne korralikult üle kontrollida kui midagi reguleerima hakkavad.
Kui sa otsustad mingi muu töökoja kasuks siis teadmiseks neile et tagasild on reguleeritav ja sildasid hakatakse reguleerima alustades tagumisest.
AR 156 1,8 2002
#14Ma hetkel tahaks ühe "kokteili" Revali aknast sisse visata :icon_censored:
Olen nüüd lasknud autosid remontida nevocaril, hetkel veel ei kahetse- see härma kaubahoovis.
Igatahes audist saavad nad 6x paremini jagu/aru kui reval
Olen nüüd lasknud autosid remontida nevocaril, hetkel veel ei kahetse- see härma kaubahoovis.
Igatahes audist saavad nad 6x paremini jagu/aru kui reval
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar