Niisiis... Et aprilli alguses läks 156 paremat peremeest otsima, sai aprilli lõpus järgmine Alfa majja võetud. Vahelduseks mõtlesin küll ka muude markide peale ja hoidsin põhiliselt saabikutel silma peal, aga (osaliselt ka tänu ühele saabisõbrast kapialfistile, kes siin foorumis aeg-ajalt luusimas käib :icon_wave:) läks nii, nagu eelmisel ja üle-eelmisel korral

Auto siis 99. aasta 2.5-ne automaat 166. Värviks IMHO sellele autole kõikidest võimalikest variantidest kõige paremini sobiv Rosso Proteo. Toas on tume nahk. Olulisematest lisadest on olemas püsikiirushoidja, (veel mitte toimiv) vihmasensor, navi (miskise Kesk-Euroopa plaadiga), CD-Box ja tegijam helisüsteemi versioon (10 kõlarit, tehasevõim, DSP). Ehk siis kõigest võimalikust, mida 99. aastal 166-le külge pandi on olemas vist kõik peale ICS-ga integreeritud telefoni, ksenoonide ja täis-elektritoolide (

Probleeme, mis tee peale jätaks (ptüi-ptüi-ptüi) pole autoga olnud. Siiani on pisemad hädad olnud seotud eelmise omaniku üliväikese läbisõiduga. Jutu järgi kahe aastaga ainult 7000 km. Ja seismist kannatab Alfa peaaegu veel vähem kui hooletut omanikku. Muus osas... Rihmade-rullikute jm mudru vahetus on ees aprillis (eelmine kord tehtud TRK-s), küünlad on alles üsna värsked, esivedrud on vahetatud, korra on vahetatud ülemisi õõtsasid ja vahetatud-tehtud on veel hulk muud peenemat mudru (kliima täitmine, jahutusvedelik, mingid tihendid jne-jne-jne). Nii, et päris hooldamata autoga tegu ei ole

Sõita on... V6. Punkt. Saaks veel korralikud rehvid ka lõpuks alla oleks veel parem (Dunlop SP Sport Maxx on :icon_censored:, vähemalt selle auto all). Neljakäiguline automaat ei ole selle mootori otsas samuti kõige pädevam, aga et IMHO peab suurel autol olema automaatkast, olen olemasoleva komboga üsna rahul

Kohatäiteks ka üks ajutine (igavene) telefonipilt:

21.04.2011 @ 127 500 km
Auto soetatud
04.05.2011 @ 128 000 km
Õlivahetus. Mobil 3000 5W-40
18.06.2011 @ 130 000 km
Tagumised kettad-klotsid
30.06.2011
Uus aku. Exide miski-asi (72Ah/720A)
13.08.2011
Talveveljeks originaal 16"
27.08.2011 @ 136 000 km
Ülemised õõtsad
Eesmised stabikakondid
Uus jahutusvedelik
17.09.2011 @ 136 500 km
Eesmised ketta-klotsid
24.09.2011 @ 137 000 km
Uued alumised õõtsad
Eesmine parem välimine poolteljeotsa kattekumm
27.09.2011
Uus vihmasensoriga esiklaas
Klaasi liist
Klaasialuse raami roostest puhastamine koos kruntimise jm juurdekuuluvaga.
01.10.2011
Uus pidurivedelik
05.10.2011 @ 137 500 km
Tagumiste alumiste õõtsade Powerfleximine
Tagumised ülemised õõtsad
Tagumised käändmikupuksid
Sillaregull
26.10.2011
Bridgestone Noranza 2 EVO naelad
13.12.2011 @ 140 300 km
Õlivahetus. Shell Helix Ultra Racing 10W-60
10.02.2012 @ 142 300 km
Roolilati sisendvõlli simmeri vahetus
Vasak sisemine rooliots
Dexron III roolivõimu õli
Sillastend
13.03.2012 @ 143 800 km
Soonrihm, pinguti, juhtrullikud
22.03.2012 @ 143 850 km
Uued roolivõimendi tagasivoolutorustiku voolikud (lati ja radika vahel)
Dexron III roolivõimu õli
14.07.2012 @ 150 000 km
Tagasilla püstvarraste puksid (Powerflex)
Eesmised ja tagumised stabikapuksid (Superpro)
16.07.2012 @ 150 000 km
Parem sisemine rooliots
19.07.2012 @ 150 400 km
Sillastend
21.07.2012 @ 151 000 km
MAF (Bosch)
Mootori õhufilter
27.07.2012 @ 151 200 km
Õlivahetus (Shell Helix Ultra 10W-60)
12.08.2012 @ 152 500 km
Soojendusradikas (Nissens)
Õhufilter (Fram)
Uus jahutusvedelik
23.09.2012 @ 154 000 km
Uus summutisüsteem (Kuuri Engineering

4.10.2012 @ 154 000 km
Uued ülemised õõtsad (Delphi)
9.11.2012 @ 154 000 km
Tagumiste pidurisupportide kolvid, kolvitihendid, tolmukatted ja pidurivoolikud
Käsipiduritrossid
15.11.2012 @ 154 000 km
Tagumised piduritorud
To be continued...