Page 1 of 1

AR 166 salongi soojendusradiaator

Posted: 10 Oct 2011, 23:41
by Toivo
Tere.

Kas keegi foorumlastest on oma Alfal salongi soojendusradiaatorit vahetanud? Või on tegu liiga keerulise tööga ja tasuks kuskil töökojas teha?

Sai endale 166 soetatud ja tundub, et soojendusradikas lekib sest, kui temp kõrgemaks panna salongis siis on kergelt jahutusvedeliku lõhna tunda, samas kui temp min sättida, on kõik ok. Samuti kisub salongis niiskeks v.a. kui kliima AUTO peal. Päeval vaatasin paisupaagi taset külmalt, siis oli nõksa üle miinimum taseme, õhtul pimedas sai bensukas igaksjuhuks liiter juurde valatud, kahjuks ei näinud algtaset aga järgmiste päevade jooksul võrdlen tasemeid sama temperatuuri juures.

Need lekkepeatajad on ka vist "kondoomi lappimine", kuigi siin foorumis on mingit Novatio toodet soovitatud. B-osana radikas 45-55 euri, lihtsam vist ära vahetada.


Tänud neile kes kaasa oskavad rääkida. :)

AR 166 salongi soojendusradiaator

Posted: 11 Oct 2011, 11:05
by nielsek
Minu autol eelmine omanik vahetas ise. Pilte riputas:
http://www.alfisti.lv/viewtopic.php?t=2279" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-164 ... atrix.html" onclick="window.open(this.href);return false;

AR 166 salongi soojendusradiaator

Posted: 23 Oct 2011, 22:09
by smi
Salongist võta ühelt poolt see kate maha mis seal on ja ürita keskkonsooli sisse raadio taha vaadata. Kui radikas lekib, siis on seal märg, või on näha kuivanud jahutusvedlliku jälgi.
Samas veel lihtsam on radika lekkes veenduda kui vaatad kunde jalgade all olevast VIN koodi luugist auto põhja. Ühel 166 millele radikat vahetasin oli see täitsa niiske ja keelega maitstes tundus jahutusvedelik olema.


Radika vahtus ise midagi üle mõistuse keerulist pole, lihtsalt töö asend on veits kehva ja enamus polte mutreid on raskesti ligi pääsetavad. Ise tegin suvel selle ära ja aega kulus umbes nii 12:00-22:00 lahti võtmine ja 10:00-13:00 kokku panek. Samas oli tempo selline, et peale ühe mutri lahti keeramist vaatasin 30 minti telekat närvide rahustuseks.
Vahetus toimub kapoti alt. Ära tuleb võtta ja pärast tagasi panna:
*kogu katte plastik mis kõike seda varjab, ei midagi kerulist, ainult kruvid tuleb hoolikalt hoiule panna papi sisse torgatuna näiteks.
* kojamehed ja kogu kojamehe hoovastik - lihtne teha kuna kumbki klaasipuhasti on ühe mutriga kinni ja hoovastik ise ka kolmest kohast poltidega.
* lahti keerata konditsioneeri torud ja need veits eemale painutada. Ühenduste vahel on pisikesed tihendid mis võiks ka kuhugi eraldi hoiule panna.
* salongi ventikas ja selle korpus - tuleb auto peal olles lahti kruvida ja siis saab tükid välja tõsta.
* salongi õhufilter ja kondisioneri radikas - jällegi auto peal lahti kruvida ja siis saab tükid välja tõsta.
* ja siis näebki salongi soojendus radikat, mis on ka mingi plastiku taga. vist oli kinni nelja kruviga millest üks oli ekstra peidus.