Alfa Romeo 33 "Schneewittchen" 1,3 MorzokMan
Posted: 10 Nov 2006, 21:57
Niisiis! Paneks oma uue seltsilise saaga siia kirja. Kuna kolisin pisut, tekkis kange tahtmine osta endale muusikat mängiv seadeldis. Kuna rahakott õhuke ja "sangad" ei meeldi, tuli pöörduda kasutatud träni poole. Ja kus on parem valik, kui http://www.osta.ee! Saigi seal ringi tuulatud ja.. komistasin hoopis 91` AR 33-e otsa, alghinnaga 1 kroon. Muusika oli mõtetest läinud. Nõrga immuusussüsteemi tõttu süvenes haigus ööga jõudsalt edasi. Kaine mõistus kolkis, et mis sa sest ostad, kindlasti on samad jamad, mis teiselgi.. Sul ei ole ju nii palju autosid vaja jne.. Aga no ei saanud.. Kätte jõudis pakkumise viimane pooltund ja näpp värises. Ja keski isik hakkas mind koguaeg üle pakkuma. Mõtlesin, et selge - see nüid on kindlasti isand VML ja ostab mu eest 3-nda 33e! Ent ikkagi võitsin!!
Kõik, mis auto kohta teadsin, oli, et Väljalaskeaasta 1991, mootor 1,4 (63 kW) bensiin, musta värvi. Vajab remonti (1 silinder ei taha hästi käivituda, spidomeeter ei toimi), ülevaatus kehtib oktoobri lõpuni. Probleem on niiskete ilmadega - auto ei pruugi esimesel katsel käima minna ja aku ei kannata pikka katsetamist välja. Esimene ja tagurpidi käik ei pruugi hästi sisse minna ja roostetab bensiinipaagi ümbert ja põhi.
Juba samal õhtul sai müüjaga kontakteerutud ja järgmine hommik bussiga Tartu poole ajama pandud. Poole tee peal kõne - auto ei lähegi käima! Ja, et kui tahad, võid loobuda, sest ei vasta kirjeldusele. Mis mul teha? Ega ma Mäo ristis ju maha ei astu ja tagasi Tallinna ei tatsa! Nii, et ikkagi sai kokku lepitud, et vaatan üle. Lõpuks Tartu. JEE! Kuna mälu mäletab vaid 2-3 Tartus viibimist, siis ei olnud sinna seiklemise tujus. Müüja oli lahkesti nõus mind bussikast peale korjama.
OT Muide - Tarturahvas, miks teil nii ebal kõrgusel sildid on? Piisavalt kõrgel, et pahaaimamatu lühike (nagu mina) turist ei näe ja samas piisavalt kõrgel, et pahaaimamatu lühike (nagu mina) turist sinna pea ära lömmib!
Peatselt oligi neiuke nimega Kert(!) kohal ja tee ARKi (kus parklas seisis ka 33 ) algas... Kohale jõudes oli vaatepildiks 13" plekkvelgedel seisev must "elajas", millel tuli tossu tagant välja.. Ta töötas!! Olevat lihtsalt süütepooli üks juhe lahti olnud, teatsid rääkida auto juures oodanud 2 meest. Kuna oksjon oli võidetud ja põhimõtteliselt kaup juba minu, ei olnud miskit tehnilist uurimist. ARK-i sisenedes sai veel pilguga üle lastud teadmises, et väljudes on ta minu. Paberid korras, sai neiu teha veel viimase sõidu koju ja seletas sel ajal veel iseärasusi. Enamus samad, mis mul endal juba läbi kogetud.
Istusin rooli ja sõitsin Tallinnasse. Järgimisel päeva õhtul (neljapäev oli siis) tehes Tallinn-Rapla-Tallinn marsruuti vaatasin esimest korda kapoti alla
. Nimelt streikis vasak suunatuli. See korras, jätkus sõit. Alles reedel sai siis teha põhjalikuma vaatluse. Esimese asjana vaadatud õli - alla normi kurat!! KAua ta oli nii olnud? kas juba eelmine omanik vuras nii?? Käed natuke värisesid.. Kuna oli suhteliselt kiire, sai õli juurde lisatud ja 13"M+s-i asemele keeratud 14 Suvi alfa valudel. Kuigi oli juba oktooberi lõpp sadas mingit löga. Siiani on otsus osutunud õigeks. Vahetuse põhjus oli loomulikult ilu ja parem sõidumugavus.
OT Tegelikult tuleks M+S ümber nimetada M+R-iks.. nagu nje Mjaassa nje Rõõba sest mina pole leidnud head kasutust neile.. Mis kõlbab kõigeks, ei kõlba millekski! Linnas oleks ühe väikese C-mersu lausa alamõõduliseks sõitnud nendega!
Tooks välja siis häirivad asjaolud:
Ülevaatust segavad asjaolud:
Esimene parem udutuli otsib oravaid ja ronkasid puulatvades.
Tagurpidi sõites ei põle tulukene.
Tagumine pidur on natuke nõrgukene.
Ja heitgaas on üle normi.
Ennast segavad asjaolud:
Kohati kisub ilgelt paremale.. või oli vasakule? NO igatahes kisub.. pikalt sõites kaob ära..
Rihmad tahaks vahetust.
Ja siis küsimused:
1. Mul on tagaotsal mingi alumiiniumist litakas kus peal on miski nimi, number ja 4-leheline ristikhein. Kesse selle sinna pani? Originaalis? Vaevalt!
2. Mootor. Sel asjandil on 2 garburaaturit! Ja paber väidab, et 1,3 on. Aga 1,3 2-e karpaga ei ole olemas!
Twin carburettor engines
1.5 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 105 hp
1.7 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 117 hp
Ja pika (sita?) jutu lõpetuseks ka 2 pilti sellest ajst, kui ta ostsin.


Kõik, mis auto kohta teadsin, oli, et Väljalaskeaasta 1991, mootor 1,4 (63 kW) bensiin, musta värvi. Vajab remonti (1 silinder ei taha hästi käivituda, spidomeeter ei toimi), ülevaatus kehtib oktoobri lõpuni. Probleem on niiskete ilmadega - auto ei pruugi esimesel katsel käima minna ja aku ei kannata pikka katsetamist välja. Esimene ja tagurpidi käik ei pruugi hästi sisse minna ja roostetab bensiinipaagi ümbert ja põhi.
Juba samal õhtul sai müüjaga kontakteerutud ja järgmine hommik bussiga Tartu poole ajama pandud. Poole tee peal kõne - auto ei lähegi käima! Ja, et kui tahad, võid loobuda, sest ei vasta kirjeldusele. Mis mul teha? Ega ma Mäo ristis ju maha ei astu ja tagasi Tallinna ei tatsa! Nii, et ikkagi sai kokku lepitud, et vaatan üle. Lõpuks Tartu. JEE! Kuna mälu mäletab vaid 2-3 Tartus viibimist, siis ei olnud sinna seiklemise tujus. Müüja oli lahkesti nõus mind bussikast peale korjama.
OT Muide - Tarturahvas, miks teil nii ebal kõrgusel sildid on? Piisavalt kõrgel, et pahaaimamatu lühike (nagu mina) turist ei näe ja samas piisavalt kõrgel, et pahaaimamatu lühike (nagu mina) turist sinna pea ära lömmib!
Peatselt oligi neiuke nimega Kert(!) kohal ja tee ARKi (kus parklas seisis ka 33 ) algas... Kohale jõudes oli vaatepildiks 13" plekkvelgedel seisev must "elajas", millel tuli tossu tagant välja.. Ta töötas!! Olevat lihtsalt süütepooli üks juhe lahti olnud, teatsid rääkida auto juures oodanud 2 meest. Kuna oksjon oli võidetud ja põhimõtteliselt kaup juba minu, ei olnud miskit tehnilist uurimist. ARK-i sisenedes sai veel pilguga üle lastud teadmises, et väljudes on ta minu. Paberid korras, sai neiu teha veel viimase sõidu koju ja seletas sel ajal veel iseärasusi. Enamus samad, mis mul endal juba läbi kogetud.
Istusin rooli ja sõitsin Tallinnasse. Järgimisel päeva õhtul (neljapäev oli siis) tehes Tallinn-Rapla-Tallinn marsruuti vaatasin esimest korda kapoti alla

OT Tegelikult tuleks M+S ümber nimetada M+R-iks.. nagu nje Mjaassa nje Rõõba sest mina pole leidnud head kasutust neile.. Mis kõlbab kõigeks, ei kõlba millekski! Linnas oleks ühe väikese C-mersu lausa alamõõduliseks sõitnud nendega!
Tooks välja siis häirivad asjaolud:
Ülevaatust segavad asjaolud:
Esimene parem udutuli otsib oravaid ja ronkasid puulatvades.
Tagurpidi sõites ei põle tulukene.
Tagumine pidur on natuke nõrgukene.
Ja heitgaas on üle normi.
Ennast segavad asjaolud:
Kohati kisub ilgelt paremale.. või oli vasakule? NO igatahes kisub.. pikalt sõites kaob ära..
Rihmad tahaks vahetust.
Ja siis küsimused:
1. Mul on tagaotsal mingi alumiiniumist litakas kus peal on miski nimi, number ja 4-leheline ristikhein. Kesse selle sinna pani? Originaalis? Vaevalt!
2. Mootor. Sel asjandil on 2 garburaaturit! Ja paber väidab, et 1,3 on. Aga 1,3 2-e karpaga ei ole olemas!
Twin carburettor engines
1.5 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 105 hp
1.7 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 117 hp
Ja pika (sita?) jutu lõpetuseks ka 2 pilti sellest ajst, kui ta ostsin.

